Sebastian Tynkkysen pääsy Britanniaan estettiin
Sunnuntaina uutisoitiin, että kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsäsen pääsy Britanniaan evättiin.
Räsänen uskoo sen johtuvan hänen tuomiostaan. Räsänen on tuomittu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Myös Tynkkynen on tuomittu kolmesti kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.(lS)
Kiitos britit! 🙏
Sebastian Tynkkysen pääsy Britanniaan estettiin
Kommentit (233)
Saahan tuosta hyvää uhriutumismateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi syy miksi rikolliset tulisi rajata edistyksellisten tehtävien ulkopuolelle.
Se joku Al-Taee?
Persut tykkäävät jatkuvasti tuoda Al-Taeen esiin, mutta tässä tuleekin persuäänestäjän ja vasemmistoäänestäjän selkeä ero: vasemmistoäänestäjä ei palkitse törttöilijää jatkokaudella toisin kuin persut, joka saisi seuraavalla kerralla vieläkin suuremman äänisaaliin.
Iso-Britannia servasi Räsäsen ja Tynkkysen, oujee! M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen yksi syy miksi rikolliset tulisi rajata edistyksellisten tehtävien ulkopuolelle.
Se joku Al-Taee?
Persut tykkäävät jatkuvasti tuoda Al-Taeen esiin, mutta tässä tuleekin persuäänestäjän ja vasemmistoäänestäjän selkeä ero: vasemmistoäänestäjä ei palkitse törttöilijää jatkokaudella toisin kuin persut, joka saisi seuraavalla kerralla vieläkin suuremman äänisaaliin.
Näinpä. Persuissa törttöilijä saatetaan jopa valita ministeriksi, jopa kahteen kertaan, vaikka olisi [........................] (täytä itse puuttuva kohta)
Hienoa, on maita joilla on sentään rotia ja tasoa pistää kiihottajat ojennukseen 🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun persujen aivovoimisteluja seuratessa meinaa mennä järki.
Brexit on hyvä mut brexit on väärin, rajat on hyvät mut rajat taas ei, rikoksista pitää rangaista paitsi ei pidä, lakeja pitää noudattaa paitsi ei pidä, pitää rangaista kaikkia paitsi ei persuja jne jne
🤪
Miten kertoa että on yksisilmäinen palkattu botti kertomatta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkynen on saanut kolme tuomiota kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Ihan vertailun vuoksi, kukaan ei tainnut saada minkäänlaisia tuomioita taannoisen pandemian aikana vapaaehtoisesta rokotuksesta kieltäytyneiden solvaamisesta ja laittomasta syrjinnästä.
Vertailun vuoksi tämäkin.
Minä pääsen Britteihin, koska en ole rikollinen. Tynkkynen ei, koska hän on rikollinen.
Onko vaikea kuvio ymmärtää? Pitääkö antaa käsinukke-esitys että pikku persulit tajuaa?
Sinähän selvästi ymmärrät että myös mielipuolisia asioita voidaan säätää laiksi. Et ole ehkä rikollinen nyt, huomenna voit olla.
Se, ettei rikollisia päästetä maahan EI ole mielipuolinen laki.
Ainakaan musta. Mutta olenkin vasemmistolainen.
Mutta ehkä sä oot joku vapaa maailma-hippi/anarkisti.Pelottaako sua vapaus? Pitäiskö sekin kieltää lailla?
No mua ihmetyttää sunlaiset rikollisille rajat auki-hipit😊
Ja mullahan vapautta riittää koska en ole rikollinen. Pääsen UK:iin tuosta vaan.Mene pian, huomenna jokin tänään normaalisti tekemäsi asia, kuten mielipiteen ilmaisu, on rikos.
Höps pöps.
Lupaan heittää sulle pari extraperunankuorta kun sut leiritetään.
Cope, baby, cope😘
Projisoi baby projisoi.
Ei tartte kun sä teet sen meidän kaikkien puolesta😆
Valitettavasti teitä hölmöjä todella on monta. Aina voi sivistyä. Jaxuhali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
Persut on naureskelleet näille tuomioille kiihottamisesta kansanryhmää vastaan ja ovat pitäneet niitä pelletuomioina ja heille se on ollut jopa sulka hattuun kun on saanut moisen tuomion. Jynkkyselläkin niitä jo kolmin kappalein. Osamäärät ei ole kuitenkaan riittäneet ymmärtämään, että sivistysvaltioissa ne on raskaita rikoksia ja perusteltu syy matkustuskieltoon kyseisiin maihin.
Jos on kolme kertaa syyllistynyt samaan rikokseen, niin osoittaahan se selkeästi sen, ettei paskaakaan kiinnosta kyseiset tuomiot. Sitten vaan täytyy oppia elämään niistä koituvien seurausten kera, eikä heti nillittää, kun jotkut valtiot ei pidäkään niitä tuomioita vähäpätöisinä rikkeinä, vaan raskaina rikoksina.
Voisit mennä ajamaan näitä naisten lasten ja homojen ihmisoikeuksia tuonne arabimaihin .
Ei nyt taas auennut yhtään, miten tämä persutrollin vinkuminen liittyi mitenkään Tynkkysen tapaukseen, mutta eihän kukaan täyspäinen voi näitä persujen uhriutumispillityksiä ymmärtääkään, niissä kun ei yksinkertaisesti ole mitään logiikkaa järjestä nyt puhumattakaan.
Eniten huvittaa tuossa Tyrkkysen uhriutumispostauksessa tuo "tyttöjen ja naisten puolustaja" 😆 Vedäpä Sebu v_ttu päähäsi!
Vierailija kirjoitti:
Britit tekevät tehokasta rajavalvontaa, pointsit siitä
Kun katsoo mitä porukkaa ovat maahansa päästäneet, niin en ole samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa on fiksuja päättäjiä. Minä toivoisin, että heidät karkoitetaan pysyvästi pois Suomesta. Räsänen jolla on joku iki-historiallinen (kivikautinen) koulutus lääketiedettä, ei ole kyennyt uudistumaan ja vanhakantaisilla uskomuksillaan satuttaa jatkuvasti henkilöitä jotka eivät itse ole mitään "syntiä" ! tehneet sillä, että ovat syntyneet omina persoonina tähän maailmaan. Olen joskus miettinyt, mitä järkyttävää olisi tapahtunut sille Räsäsen lapselle joka olisi esim. syntynyt sellaisena joita Räsänen syrjii. En usko, että kukaan vanhempi voi olla koskaan etukäteen varma tai kuvitella olevansa sata-varma, mihin oman lapsen... no en oikein osaa sanoa muuta, koska olen vain kannustava, ilman omaa kokemusta. 🤗
Eli lyhennettynä toivot, että kaikki, jotka ovat kanssasi eri mieltä tietyistä kysymyksistä karkotetaan maasta. Hieno sanan- ja mielipiteenvapaus taas. Kaltaistesi suuhengittäjä-idioottien vuoksi tännekin saadaan dystoppinen chat control-laki, jota on ajettu jo kolme kertaa kuin käärmettä pyssyyn.
Ja ei, en ole Räsäsen kanssa samaa mieltä, koska itsekin homo. Tuo neuvostoliittolainen sananvapauskäsitys on se, joka minua hiertää. Kohta voidaan antaa sakkoja, sensuuria ja vankilaa kaikille, jotka ovat jonkun woken kanssa eri mieltä. Tämäkö on se yhteiskunta, jonka haluat?
Onneksi Suomen kansalaista ei voida karkottaa muualle. Kansalaisuus on sellainen "palauta tarvittaessa tänne"-leima. Jos Räsänen ja Tynkkynen eivät ole kaksoiskansalaisia, he eivät voi kansalaisuuttaan menettää edes maanpetokseen tai valtiopetokseen syyllistyessään.
Se on rikos, jos joku pahoittaa mun mielen!!! Usko jo!!!
Tän ketjun persujen aivovoimisteluja seuratessa meinaa mennä järki.
Brexit on hyvä mut brexit on väärin, rajat on hyvät mut rajat taas ei, rikoksista pitää rangaista paitsi ei pidä, lakeja pitää noudattaa paitsi ei pidä, pitää rangaista kaikkia paitsi ei persuja jne jne
🤪