Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin tyttöystävän lihavuutensa takia

Vierailija
15.07.2026 |

Kun tavattiin, hän oli hoikka ja urheilullinen, kuten minäkin. Mutta sitten suhteessa piti minua itsestäänselvyytenä ja alkoi lihoa kovaa vauhtia. Sanoin suoraan, etten pidä lihavuutta viehättävänä ja toivoisin, että hän laihtuisi. Ei suostunut. Odottelin hetken, että vielä muuttaisi mielensä ja tekisi asialle jotain, mutta muutaman kuukauden kuluttua päätin erota, kun muutosta ei ollut näköpiirissä. On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi, oli kyse sitten ulkonäöstä tai muusta käytöksestä ja olemuksesta. Itse olen miehenä aina pitänyt huolen siitä, että yritän olla parhaimmillani kumppanilleni. Mielestäni tämä on itsestäänselvyys. 

Joitain kuukausia myöhemmin eksäni sitten otti taas yhteyttä ja kertoi hankkivansa "kostokroppaa", mutta silti että halusi minut takaisin. Kiva, mutta liian myöhäistä. Olen jo uuden naisen kanssa, joka pitää huolta itsestään ja osaa kunnioittaa myös minua. 

Kommentit (278)

Vierailija
41/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On itsekästä olla pitämättä itsestään huolta kumppanin iloksi"

Sinähän tässä itsekäs olet kun olisit halunnut hänen olevan juuri sellainen mikä sinua miellyttää.

Vierailija
42/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt niin ihastunut tähän kostokroppa-ajatuksen, että tekee aiheesta toistuvia aloituksia.

En ole tehnyt aiheesta aloitusta aiemmin. Aihe on vain ajankohtainen, joten päätin kertoa omasta kokemuksestani. -ap

SINULLE ajankohtainen aihe. Muita ei kiinnosta Sehän on vain hyvä jos tuollaista miestä harmittaisi. Oletko kovinkin katkera?

Miehelläkin on oikeus valita kumppaninsa omien mieltymystensä mukaan. Älä ole noin katkera. -eri

No mene valkkaamaan. Fakta ilman lässytyksiä tällä palstalla on, että sä et saa tinderissä yhtäkään tykkäystä. Et vaikka ostat minkä timanttitason. Ja kun se yksi tykkäys 3kk jälkeen tulee, niin se on ainakin +30kg ylipainoinen kierosilmäinen karvakainalo. Siinä kohtaa sun "miehelläkin on oikeus valita" saa vähän eri mittasuhteet.

Valitse vain. Valitse valitse.

En mene. Olen upeassa parisuhteessa maailman parhaan naisen kanssa. Älä ole noin katkera. -sama

Piä kiinni ja tottele. Se on parasta mitä saat. Usko pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko ap heräsit unesta, että sulla ylipäätään oli tyttöystävä, unessa!

Älä nyt, tämä on hurjan tärkeä ja iso juttu ap:lle, hänellä oli nainen ja jätti sen. Ei sitä tavis-mies käsitä!!

Ei kyllä. Toisilla naisia riittää toisensa perään ja me palstan miehet joudutaan olemaan ilman. Missä vika, naiset? M29

Vierailija
44/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaa rukoilkaamme taas yksi on poistunut joukoistamme.

Vierailija
45/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kasvatti itselleen raskausmahan samaan aikaan kun minä odotin yhteistä lastamme. Synnytyksen jälkeen palauduin entisiin mittoihini, mies ei. Jätin hänet siinä vaiheessa kun hän painoi kaksi kertaa enemmän kuin minä.

Vierailija
46/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on nyt niin ihastunut tähän kostokroppa-ajatuksen, että tekee aiheesta toistuvia aloituksia.

En ole tehnyt aiheesta aloitusta aiemmin. Aihe on vain ajankohtainen, joten päätin kertoa omasta kokemuksestani. -ap

Olet tehnyt aiheesta jo toistakymmentä aloitusta. 

Vierailija
47/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SINULLE ajankohtainen aihe. Muita ei kiinnosta Sehän on vain hyvä jos tuollaista miestä harmittaisi. Oletko kovinkin katkera?

Miehelläkin on oikeus valita kumppaninsa omien mieltymystensä mukaan. Älä ole noin katkera. -eri

No mene valkkaamaan. Fakta ilman lässytyksiä tällä palstalla on, että sä et saa tinderissä yhtäkään tykkäystä. Et vaikka ostat minkä timanttitason. Ja kun se yksi tykkäys 3kk jälkeen tulee, niin se on ainakin +30kg ylipainoinen kierosilmäinen karvakainalo. Siinä kohtaa sun "miehelläkin on oikeus valita" saa vähän eri mittasuhteet.

En mene. Olen upeassa parisuhteessa maailman parhaan naisen kanssa. Älä ole noin katkera. -sama

Ai nyt olet parisuhteessa! :D

Vierailija
48/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneks olkoon , sit taas nainen vaihtoon, jos lihoo

Entäpä jos nainen ensi kerralla itse vaihtaa paremman näköiseen?🤔

Vierailija
49/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen satu sieltä sitten niin.

Vierailija
50/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Oppiipahan akka olemaan.

Nainen väisti luodin, hyvä niin.

Vierailija
51/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaameaa roskaa tämäkin aloitus. 

Vierailija
52/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten tälle koirjoittelet,vajaa

Vierailija
53/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kasvatti itselleen raskausmahan samaan aikaan kun minä odotin yhteistä lastamme. Synnytyksen jälkeen palauduin entisiin mittoihini, mies ei. Jätin hänet siinä vaiheessa kun hän painoi kaksi kertaa enemmän kuin minä.

Kuulostaa reilulta. Toki vähän ongelmallista lasta ajatellen. -ap

Vierailija
54/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa ja oppikaa, naiset.

Oh yeah!  Miten karistaa noin 100kg silkaa tyhmyyttä elämästään. Vinkit kirjoitettu ylös.

Thanksistä!

Vierailija
55/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä! Oliko sulla muuta painavaa mielesi päällä tänään?

Vierailija
56/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneks olkoon , sit taas nainen vaihtoon, jos lihoo

Kyllä. -ap

Vierailija
57/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh yeah!  Miten karistaa noin 100kg silkaa tyhmyyttä elämästään. Vinkit kirjoitettu ylös.

Thanksistä!

Taidat olla itse aika mahdottoman lihava, jos luulet, että normaali hoikka ja urheilullinen mies painaa noin paljon. -ap

Vierailija
58/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt olet parisuhteessa! :D

Eilen palstainceli vielä ruikutti, kun ei kelpaa kellekään. Nopeasti ne asiat muuttuvat.

Vierailija
59/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
60/278 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Thanksistä!

Taidat olla itse aika mahdottoman lihava, jos luulet, että normaali hoikka ja urheilullinen mies painaa noin paljon. -ap

Eihän 100 kg ole paino eikä mikään. -saliN25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi