Olen jo peiton alla,
meillä on aika viileää, mutta tää 17 astetta on hyvä nukkumalämpötila. No mun jalat on vähän kylmät, joten pyörittelin nilkkoja ja heiluttelin varpaita hetken. Tulos: mun kädet on kuumat, melkein hikiset? Watafak?
Jalat on vähän lämpimämmät.
Kommentit (12)
Ai, minulla on vielä ruoka uunissa: pikkujoulukinkku. Ja rosolli on viileällä terassilla odottamassa. Kohta syödään, nyt nautin Glühweinia.
Saanko tulla kanssasi sinne peiton alle? Voin lämmittää tussuasi kuumalla kullillani.
Vierailija kirjoitti:
Saanko tulla kanssasi sinne peiton alle? Voin lämmittää tussuasi kuumalla kullillani.
Voi kiitos. Voisitko vielä täyttää pilluni kuumalla spermallasi, jotta tulisi entistä lämpimämpi? Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan. Olen tosin mies, mutta kelpaa sulle mun karvainen p*reikäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos. Voisitko vielä täyttää pilluni kuumalla spermallasi, jotta tulisi entistä lämpimämpi? Ap
Sitä en valitettavasti voi tehdä. Se olisi jo liioittelua. Ei helmiä sioille jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä trollaileva homopoju voit mennä tyrkyttämään sitä prsettäsi jollekin hinttapulipalstalle ja lakata tekeytymästä ap:ksi kun et sitä ole. Taidat olla se sama mielenterveysongelmista kärsivä vassarinarkki joka tätä palstaa terrorisoi aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä trollaileva homopoju voit mennä tyrkyttämään sitä prsettäsi jollekin hinttapulipalstalle ja lakata tekeytymästä ap:ksi kun et sitä ole. Taidat olla se sama mielenterveysongelmista kärsivä vassarinarkki joka tätä palstaa terrorisoi aamusta iltaan.
A m m u ittes
Minäkin olen peiton alla sängyssä.
Peiton alla on under cover eli salaisessa tehtävässä. Jännää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A m m u ittes
Menikö miehiä ahdistelevalla hinttapulilla tunteisiin?
Watafak- teini se siellä🥳🥳🥳🥳