Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo peiton alla,

Vierailija
03.12.2023 |

meillä on aika viileää, mutta tää 17 astetta on hyvä nukkumalämpötila. No mun jalat on vähän kylmät, joten pyörittelin nilkkoja ja heiluttelin varpaita hetken. Tulos: mun kädet on kuumat, melkein hikiset? Watafak?

Jalat on vähän lämpimämmät.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Watafak- teini se siellä🥳🥳🥳🥳

Vierailija
2/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minulla on vielä ruoka uunissa: pikkujoulukinkku. Ja rosolli on viileällä terassilla odottamassa. Kohta syödään, nyt nautin Glühweinia.

Vierailija
4/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko tulla kanssasi sinne peiton alle? Voin lämmittää tussuasi kuumalla kullillani.

Vierailija
5/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla kanssasi sinne peiton alle? Voin lämmittää tussuasi kuumalla kullillani.

Voi kiitos. Voisitko vielä täyttää pilluni kuumalla spermallasi, jotta tulisi entistä lämpimämpi? Ap

Vierailija
6/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuu vaan. Olen tosin mies, mutta kelpaa sulle mun karvainen p*reikäkin.

Vierailija
7/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kiitos. Voisitko vielä täyttää pilluni kuumalla spermallasi, jotta tulisi entistä lämpimämpi? Ap

Sitä en valitettavasti voi tehdä. Se olisi jo liioittelua. Ei helmiä sioille jne.

Vierailija
8/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä trollaileva homopoju voit mennä tyrkyttämään sitä prsettäsi jollekin hinttapulipalstalle ja lakata tekeytymästä ap:ksi kun et sitä ole. Taidat olla se sama mielenterveysongelmista kärsivä vassarinarkki joka tätä palstaa terrorisoi aamusta iltaan.

Vierailija
9/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä trollaileva homopoju voit mennä tyrkyttämään sitä prsettäsi jollekin hinttapulipalstalle ja lakata tekeytymästä ap:ksi kun et sitä ole. Taidat olla se sama mielenterveysongelmista kärsivä vassarinarkki joka tätä palstaa terrorisoi aamusta iltaan.

A m m u   ittes

Vierailija
10/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen peiton alla sängyssä.

Vierailija
11/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla on under cover eli salaisessa tehtävässä. Jännää...

Vierailija
12/12 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A m m u   ittes

Menikö miehiä ahdistelevalla hinttapulilla tunteisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi