Hyvin valitettava totuus jota harva uskaltaa ääneen sanoa
Suurin osa terveyskeskuksen ns. potilaista on keski-iän ylittäneitä naisia joiden elämä on tylsää, sisällötöntä ja selittämättömillä sairauksilla saa huomiota hoitohenkilökunnalta
Kommentit (23)
Niin esim.sinun äitisi, ei uskalla sanoa sulle sairauttaan kun pelkää että ressukka kuolet nälkään jos äiskä ei tee ruokaa sulle.Mieshän menee sairaalaan vasta sitten kun pää on melkein irti, mitä sitä turhia valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ajatellut noin, Tosin aina on henkilöitä, nuoria, vanhoja tai lasten vanhempia, jotka turhan pienistä oireista menevät lääkäriin, eivätkä osaa ajatella järkevästi asioista. Etukäteen ei voi tietää kuka on noin ellei oikeasti tiedä mitä kyseesdä.
Itse en ole ollut tuollainen koskasn, mutta koska olin mustamaalauksen ja törkeän vainon ja rikosten kohde niin kostona yritettiin lavastaa jipa, että olisin tuollainen,. . Sisältää törkeitä rikoksia, valjeita ja lavastuksia. Ihmisen on sitten naurettavan vastenmielisiä. Kuka yrittää rikoksin lavastaa joku tyhmäksi tai naurettavaksi?Säälityävää!
Sitten ne kuuluisat ahdistus ja mt disgnoosit. Joo niitäkin on, mutta kyllä fiksu ihminen tajuaa, jos onkin jotain muuta. Jos joku muka yrityää ilkkua että voi voi jos itsesi tai läheisesi on tahalleen disgnosoitu ahdistus tai masennus tyypiksi, vaikka ei ole, niin tuohan vaan todistaa että vastenmielisiä idiootteja on olemassa. .
Toivottavasti ei terbeydenhuollossa asti.
Kuinka säälittävää valehdella jonkun kärsivän mt ongelmista, tietäen että oikeasti taustalla valheita, sabotointeja ja rikoksiakin. Raukkamaista luuseri meininkiä! Ja entäs tahallinen asiaton toiminta terveydenhuollossa? Sehän on rikos?
Kannattaisiko ottaa editointi
ennen enteriä, hyvä käyttäjä?
Tekstisi on karmeaa luettavaa
virheineen. E
Olen samaa mieltä. Moni hoivaan
alituiseen hakeutuva n/m hakee
itseasiassa huomiota ja juttukaveria.
Nähdyksi ja kuulluksi tulemisen
kokemusta.
Enemmän kuin varsinaista diagnoosia
ja lääkereseptiä kouraan.
Tulipa tuokin kollektiivinen havainto