Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä edullisia puhelinliittymä saa?

Vierailija
15.07.2026 |

Jostain tiskin altako niitä myydään, kun netissä hinnat on yli 30e/kk ja samoja hintoja näkyy operaattoreiden liikkeissä mainostettava. 

Elisan huoleton 4g pomppasi minulla 36,99e. Eihän tuollaista halua maksaa! 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan toimari ilmoitti taannoin että hintakilpailujen aika on ohitse ja hinnat nousee. Miten hän voi kaikkien operaattoreiden puolesta näin sanoa? Onko näillä kartelli? 

Itse kaipaisin vain edullisen liittymän tavallisiin puheluihin ja tekstiviesteihin. 

Nyt maksan peruspuhelimeni liittymästä noin 23€ kuukaudessa ja edullisemmat vaihtoehdot kiinnostavat.

Aika dumpata Elisan osakkeet ja laittaa putiikki myyntikuntoon.

Vierailija
62/63 |
27.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prepaid on paljon halvempi kuin sopimus jos se puhelin ei ainoa netti ole.... 

Prepaidia pitää muistaa pitää elossa lataamalla siihen puheaikaa, muuten se kuolee ja jos olet sitonut numeroon jotain muita palveluja kuten vaikkapa sähköposteihin tai someihin kirjautumisia, maksukamua jne. tulee todellisia vaikeuksia kun se sun prepaid menee kiinni koska samaa numeroa ei enää saa käyttöön uuteen prepaidiin.

Kerran vuodessa... Kai sitä sen 5€ vuodessa käyttää? Joka on minimilisäys ainakin minulla. Numeron voi myös siirtää, jos hankit toisen liittymän. 

Eipä onnistunut numeron siirto vanhasta DNA:n prepaidista muutama vuosi sitten. Onko nämä jotenkin nyt muuttuneet että prepaidin numeron voi siirtää kuukausilaskutettavalle liittymälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisikohan tuo Globetel itärajalla paremmin?