Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä edullisia puhelinliittymä saa?

Vierailija
15.07.2026 |

Jostain tiskin altako niitä myydään, kun netissä hinnat on yli 30e/kk ja samoja hintoja näkyy operaattoreiden liikkeissä mainostettava. 

Elisan huoleton 4g pomppasi minulla 36,99e. Eihän tuollaista halua maksaa! 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globetel

Vierailija
2/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

prepaid

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee halvempi sopimus jollekin muulle, uusille asiakkaille on ihan hyviä hintoja. Sen jälkeen yleensä vanha tarjooja tekee sinulle halvemman tarjouksen myös. Tein ton viime kesänä, taas täytyy tehdä sana homma kun ilmoittivat hinnan nousevan 25 ekestä 37 ekeen. Järjetöntä.

Vierailija
4/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalta. Ei kuseta edes joka kerta. Myöskin hinnat ovat joskus olleet samat mitä on luvattu ja irtisanominenkin on muistaakseni onnistunut vain vuoden taistelulla.

Vierailija
5/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjät tietää.

Vierailija
6/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae vaikka moi liittymää (21€ 100 megaa) niin kohta sun nykyinen operaattori soittaa ja tarjoaa 20€ sopimusta.

Vierailija
7/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin dnalta elisalle. Sain 12kk tajouksen 14,99e. Muistaakseni 100M ja rajaton liittymä.

Vierailija
8/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

prepaid

Prepaid on halpa ainoastaan silloin, jos ei tarvitse nettiä.

Vierailija
9/63 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin dnalta elisalle. Sain 12kk tajouksen 14,99e. Muistaakseni 100M ja rajaton liittymä.

Mulla kävi älytön mäihä. Jotenkin Elisalla laittoivat tuon hinnan mutta ilman määräaikaisuutta. 4g 100m. En tiedä tuliko virhe, kun silloin säädettiin paljon sen sopimuksen kanssa, kun heillä oli ensin tullut siihen joku virhe ja sitten korjasivat sitä.

Vierailija
10/63 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalle on tulossa se latausliittymä prepaid johon saa oman sim kortin eli oma numero käytössä. 
Moi liittymä joka meille tulee kohta. Katso myös Oomin hinta.

Vierailija
11/63 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen käytävillä päivystävältä liittymämyyjältä. 

Vierailija
12/63 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

prepaid

Prepaid on halpa ainoastaan silloin, jos ei tarvitse nettiä.

Jos on wifi niin kotona voi käyttää nettiä. Mulla wifi vaikka on mobiilidata. Itse menossa siihen etten ota noita kalliita liittymiä.

Vierailija
13/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisan toimari ilmoitti taannoin että hintakilpailujen aika on ohitse ja hinnat nousee. Miten hän voi kaikkien operaattoreiden puolesta näin sanoa? Onko näillä kartelli? 

Itse kaipaisin vain edullisen liittymän tavallisiin puheluihin ja tekstiviesteihin. 

Nyt maksan peruspuhelimeni liittymästä noin 23€ kuukaudessa ja edullisemmat vaihtoehdot kiinnostavat.

Vierailija
14/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla MoiMobiilin halvin, 15€, vaihdoin Elisalta toukokuun alussa. Käytän nettiä enimmäkseen kotona sisäverkossa (kuten juuri nyt), joten siihen sisältyvä 8 Gt mobiilidata on harvoin käytössä.

Hups, tuota mun Moi Rento4G:tä ei ole näköjään enää MoiMobiililla tarjolla. Nyt halvin on Moi Kevyt4G, sama 15€, mutta netin nopeus on nyt 50 Mbit, kun mulla on 150 Mbit. 

Vierailija
15/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden lopulla oli yksillä messuilla DNA:n myyjiä ja vaihdoin liittymän Elisalta DNA:lle. Elisalla maksoin 5g liittymästä melkein 40€/kk, kuukausimaksu oli jotain 36€. DNA:lla maksan nyt 17,99€ ja sain kaupan päälle vielä 50€ lahjakortin.  En saanut Elisalta koskaan mitään tarjouksia edullisemmasta liittymästä. 

Vierailija
16/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Globetel perus, maksaa vain 6,99€ kuussa jos ei soittele eikä tekstaile. Tekstarit kaikkiin liittymiin maksaa 0,069 snt per viesti ja puhelut kaikkiin liittymiin 0,069 snt minuutilta, nämä tulee siis perushinnan päälle. 

Vierailija
17/63 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa muutaman euron perässä juosta. 

Vierailija
18/63 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Globetel perus, maksaa vain 6,99€ kuussa jos ei soittele eikä tekstaile. Tekstarit kaikkiin liittymiin maksaa 0,069 snt per viesti ja puhelut kaikkiin liittymiin 0,069 snt minuutilta, nämä tulee siis perushinnan päälle. 

Tähän vielä Globetel Laajapaketti mukaan eli rajattomasti dataa, niin pärjäilee ihan jees ja taitaa olla markkinoiden halvin liittymä eli yhteensä 14,90€ kuukaudessa. 

Nopeus on siinä tosin vain 4M mutta riittää itselle perusjuttuihin. Maksut hoituu kätevästi e-laskulla.

Vierailija
19/63 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Fridayna on hyviä tarjouksia.

Vierailija
20/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä Globetel Laajapaketti mukaan eli rajattomasti dataa, niin pärjäilee ihan jees ja taitaa olla markkinoiden halvin liittymä eli yhteensä 14,90€ kuukaudessa. 

Nopeus on siinä tosin vain 4M mutta riittää itselle perusjuttuihin. Maksut hoituu kätevästi e-laskulla.

Tämä Globetel on hyvä myös heille ikäihmisille tai rajoitteisille jotka haluavat saada vielä perinteisen paperilaskun, koska sekin on yksi vaihtoehto 4,90€ lisähintaan. Käsittääkseni esim. Moi:n liittymissä maksaminen ei onnistu kuin e-laskuna. 

Globetel Perus ja Globetel Kymppipaketti on mainio kombo hintaan 16,89€. Nettipuhelut toimii hyvin ja perinteiset puhelut ja tekstarit tarvittaessa 0,069 € hintaan minuutilta tai kappaleelta.