Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä niitä edullisia puhelinliittymä saa?

Vierailija
15.07.2026 |

Jostain tiskin altako niitä myydään, kun netissä hinnat on yli 30e/kk ja samoja hintoja näkyy operaattoreiden liikkeissä mainostettava. 

Elisan huoleton 4g pomppasi minulla 36,99e. Eihän tuollaista halua maksaa! 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan elisan rajattomasta 200m:n liittymästä alle 20e/kk.

Vierailija
22/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain aikanaan Elisan aspan toiminnasta niin tarpeekseni etten enää palaa heidän asiakkaakseen. Puhelinliittymät (bisnes ja henkilökohtainen) Globetelilta ja erillinen ikivanha 4G mobiilinetti Telialta. Hinnat niin kohdallaan että näitä en ihan äkkiä vaihda. Globetelissa on myös se hyvä puoli ettei heidän aspa ole jatkuvasti soittelemassa ja myymässä lisäpalveluita tai aiheuttamassa muutakaan päänvaivaa. Vuosia tyytyväistä asiakkuutta takana, suosittelen mielelläni muillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia rajaton 4G 20 MB maksiminopeudella maksoi 29€ / kk. Nyt käytössä Globetel Mini ja Laajapaketti 10 MB enkä ole huomannut toiminnassa käytännössä mitään eroa Teliaan. Säästöä tulee aiempaan verrattuna 10€ kuukaudessa.

Vierailija
24/63 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä saa ja etsivä löytää :-)

Vierailija
25/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Globetel

Onpa jännä juttu, jo melkein 30 vuotta toiminassa ollut firma mutta eipä tuota kummemmin mainosteta?

Vierailija
26/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on mennä jonkun kilpailevan operaattorin sivuille ja jättää sinne soittopyyntö (tai kirjoittaa chattiin, jos siellä sellainen on, että haluaisit tietää minkälaisia puhelinliittymiä heillä on tarjota). Sitten solmit heidän kanssaan puhelimessa jonkun sopimuksen. Siitä menee automaattisesti tieto nykyiselle operaattorille ja sitten vain odotat, että he soittavat sinulle ja tarjoavat uutta sopimusta. He peruvat puolestasi toisaalle tekemäsi sopimuksen. 

Onhan tämä ihan kamalaa teatteria, mutta kai nuo firmat sillä tekevät hyvää tiliä, että ihmiset eivät kilpailuta vaan maksavat ylihintaisia liittymiä.

Vierailija
27/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 5g liittymä 450m nopeus ja 16€ kuussa mulla.

Vierailija
28/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan toimari ilmoitti taannoin että hintakilpailujen aika on ohitse ja hinnat nousee. Miten hän voi kaikkien operaattoreiden puolesta näin sanoa? Onko näillä kartelli? 

Itse kaipaisin vain edullisen liittymän tavallisiin puheluihin ja tekstiviesteihin. 

Nyt maksan peruspuhelimeni liittymästä noin 23€ kuukaudessa ja edullisemmat vaihtoehdot kiinnostavat.

Tuolla joku mainitsi jo Globetel minin ja laajapaketin. Jos soittelee tavallisten puheluiden lisäksi paljon whatsupp tai mese-puheluita on tämä toimivaksi havaittu vaihtoehto.

Vierailija
29/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA prepaid norsu!

Vierailija
30/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisan toimari ilmoitti taannoin että hintakilpailujen aika on ohitse ja hinnat nousee. Miten hän voi kaikkien operaattoreiden puolesta näin sanoa? Onko näillä kartelli? 

Itse kaipaisin vain edullisen liittymän tavallisiin puheluihin ja tekstiviesteihin. 

Nyt maksan peruspuhelimeni liittymästä noin 23€ kuukaudessa ja edullisemmat vaihtoehdot kiinnostavat.

Tuolla joku mainitsi jo Globetel minin ja laajapaketin. Jos soittelee tavallisten puheluiden lisäksi paljon whatsupp tai mese-puheluita on tämä toimivaksi havaittu vaihtoehto.

Saatanaako sinä nykyaikana edelleen soittelet ihmisille?

Vierailija
31/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi 5g liittymä 450m nopeus ja 16€ kuussa mulla.

5g LOL!!

Vierailija
32/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka Telian liittymän, niin saat Elisalta heti paremman tarjouksen. Kun et hyväksy sitä, saat vielä paremman tarjouksen. Näin nää menee.

Olisi mahtavaa, kun liittymän voisi vain kilpailuttaa ilman nykyisen liittymän vaihtamista.

Vierailija
33/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota prepaid jos on WiFi käytössä suurimman osan ajasta. Mun lasku on yleensä jossain 5-10€ paikkeilla /kk. Maksimiveloitus on euron per päivä, ja työpäivinä olen enimmäkseen kodin ja työpaikan wifissä kiinni. 

Vierailija
34/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaidilla maksan enintään 0,99€/päivä. Suurimpana osana päivistä ei noin paljoa kulu kun olen töissä, kotona tai kahviloissa ja aina löytyy wifi. 

Puhelut ja viestit kannattaa hoitaa WhatsAppin kautta niin se menee datan puolelle eikä minuuttiveloituksella.

Jos rahat on vähissä, niin voi mennä jonnekin julkisen wifi alueelle soittelemaan. Kahvikupin hinnalla voi soitella ulkomaillekin vaikka tunnin puhelun. 

Vierailija
35/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain aikanaan Elisan aspan toiminnasta niin tarpeekseni etten enää palaa heidän asiakkaakseen. Puhelinliittymät (bisnes ja henkilökohtainen) Globetelilta ja erillinen ikivanha 4G mobiilinetti Telialta. Hinnat niin kohdallaan että näitä en ihan äkkiä vaihda. Globetelissa on myös se hyvä puoli ettei heidän aspa ole jatkuvasti soittelemassa ja myymässä lisäpalveluita tai aiheuttamassa muutakaan päänvaivaa. Vuosia tyytyväistä asiakkuutta takana, suosittelen mielelläni muillekin.

Mikäs globetel markkinointiprojekti tämä ketju on? Noloa. 

Vierailija
36/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globetel

Onpa jännä juttu, jo melkein 30 vuotta toiminassa ollut firma mutta eipä tuota kummemmin mainosteta?

Tämä ketju taitaakin olla heidän markkinointia. 

Itse ottaisin prepaidin jos halvalla haluaisin päästä. Palveluntarjoaja oman alueen kattavuuden mukaan. 

Vierailija
37/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäjät tietää.

"Konala hiljaa!" :)))

Vierailija
38/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Globetel

Tämä ketju taitaakin olla heidän markkinointia. 

Itse ottaisin prepaidin jos halvalla haluaisin päästä. Palveluntarjoaja oman alueen kattavuuden mukaan. 

Joo. Menee ikuiseen boikottiin tämä lafka näin ikävän markkinoinnin vuoksi. 

Vierailija
39/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäjä tietää ja kertoo: Elisa

Vierailija
40/63 |
25.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa jonkun ja uhkaa vaihtaa liittymään niin jopa alkaa tulla tarjouksia solkenaan.