Lue keskustelun säännöt.
IIK! SAIN VIRAN!!!
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niinhän sen pitää mennä. Onnea. Talous turvattu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minäkin olen saanut tähän mennessä jo 4 openvirkaa! Aina olen vaihtanut lähemmäs ja lähemmäs kotia. Nyt on opettajien markkinat, kun on työvoimasta huutava pula.
Täällä liikatarjontaa opettajista. Tälläiset kapinalliset ei kelpaa.
parane pian!