HAAVEILIJAT vko 21
Kommentit (23)
Tänään onkin ollu ihanan lämmintä, mutta aika painostava ilma, saa nähdä tuleeko ukkonen. ollaankin ulkoiltu aika paljon ja käytiin synttäreillä pyörällä. Kokeiltiin samalla uutta pyörän peräkärryä, tai miksisitä nyt kutsutaan, kun lapsi voi situa siinä kyytissä..
Tervetuloa uusille haaveilijoille!
April82: Minulla myös opiskelut kesken. Jäin äitiyslomalle kun olin toisella vuosikurssilla yliopistossa. Nyt sitten haluaisin toisen, mutta mies ei anna lupaa:(, mulla opiskeluja jäljellä 1- 1.5 vuotta. Anna asioiden mennä painollaan. Toisaalta, kun sulla opiskelut on hyvällä mallilla, enää vuosi jäljellä niin kannattaa panostaa tutkintoon. Vuosi menee äkkiä ohi ja voihan sitä samalla koittaa katsella työmarkkinoita, jos pääsisi opiskelujen ohessa jonnekkin mistä voisi irrota myös jatkossa paikka.
KP: Kyllä ne ärräpäät tahtoo lennellä muuttohommissa, ainakin meillä:) älä ressaa liikaa, hyvin kaikki sujuu!
Mepä lähtään tästä saunaan.
Kiitos tuttiluppa.. Niimpä.. Kyllä ollaan riidelty ja pyydelty anteeksi vähän väliä.. Mä kun olen aika äkkipikainen ihminen luonteeltani..
Onneksi kulta on aika kärsivällinen mun kanssa..
Mutta viikon päästä jo uudessa asunnossa ja jos sitten helpottaa..
KP
Kyllä tämä pakkaaminen on kivaa..
Täällä riidellään ja pyydellään anteeksi vuoron perään...
Mä olen aika stressaantunut tästä muutosta..
KP