Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUNTÄHTÖSET vko 11

13.03.2006 |

Heippa vaan!

Mites on kaikilla viikko lähtenyt käyntiin??

T:Liliane kp 2/28-34

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viikko on ihan hyvin lähtenyt käyntiin tai aika tavallisin merkein ei mitään kummempaa mitenkäs teillä muilla?

Kovasti ovista odotellaan tänään on kp9 ehkäpä se tällä viikolla tulisi:)

Aika vähän näyttäisi meitä joulukuisia tosiaan olevan miksiköhän näin??

No pitää taas mennä kun muksut heräs päikkäreiltä hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Vierailija
2/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne uutena mukaan ja ihan kierron alussa ollaan. Viime kierto venyi jostain syystä 32 päivään. Aiemmin oli 29/30.. Ja kovasti harmitti ku se täti sieltä saapui, lämmötkin laski vasta tänä aamuna. Nyt hirveet menkkajomotukset, toivottavasti jäi viimeisiks menkoiks tänä vuonna.. :)

Onneksi on tuo ihana aurinkoinen vajaa 11kk neiti, joka jaksaa piristää päivää. :) Ulkonakin niin kaunis ilma..

Tässä saakin odotella nyt ovulaatioita sekä piinailuja samalla voi keskittyä enemmän muuhun elämään. :) Mutta silti pakko aina palata tänne vauvakuumepalstalle. :)

Kovasti plussia ja jouluvauvoja meille jouluntähtösille! :)

Nyt kp1/29-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan aina pistää nuo kp kokonaisuudessa eli nyt kp9/24-38(59).

Vierailija
4/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduttiin eilen yömyöhään anoppilasta ja tänään sitten on ollut pyykin pesua ja kaupassa käyntiä joten nyt vasta selvisin koneelle! Esikoinenkin laikkii joten minä koneelle=)

Laskin äsken koopeet ja nyt näkyy olevan menossa 21, aloin miettimään muistanko väärin viimesten menkkojen alun.....tää saattaa olla tätä mun viikonlopun jälkeistä dementiaa. No, joka tapauksessa ovislaskurit povasivat oviksen viime perjantaiksi. ei kait tässä auta kun jäädä odottelemaan tuleeko täti ensi viikon lopussa tai seuraavan viikon alussa.

Äh, tyttö alkoi punnertamaan pää punaisena joten vaipassa taitaa olla lasten hajuhujua, yäk. täytyy mennä pesemään.............=)

Vierailija
5/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuo esikoinen leikkii......

Vierailija
6/34 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on viikko lähtenyt todella hienosti liikkeelle :))

Nimittäin ovis kolkuttelee just nyt ovella! Johan tuosta edellisestä alkaa 9kk olla aikaa. Limat on nyt tosi vähissä, mutta johtuu varmaan clomeista, kuitenkin alkuillasta tuli jonkin asteinen limatulppa, jippii.

On todella mieli korkealla kun vihdoin alkoi munikset irtoomaan :)

Ja kipuiluakin on ollut siihen malliin että nyt sieltä jo irtoaa, toivottavasti korkeintaan kaksi ettei enempää...

Kp15/27-31 menossa siis.

Vierailija
7/34 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on alkanut hyvin. Aivan mahtavat ilmat! Taitaa toi talven selkä olla taittumassa jo =)

Tänään olin nuorimmaisen kanssa 2 tuntia pulkkamäessä ja oli pojulla lystiä.

Laskurien mukaan mulla pitäs olla ovis näinäpäivinä, mutta ei mitään oireita kyllä ole. Kierto varmaan vähä sekasin vielä. Nyt menossa kp 13. Viimeks kierto oli vaan vaivaset 23 päivää.

Pitää nyt yrittää kovasti " heilutella peittoo" ;-)

Yötär

Vierailija
8/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitänkäs muilla joulutähtösillä on mennnyt?

Pahus minä kyllä sanon näitä ovis juttuja kun en oikein ota tolkkua siitä äsken vessassa käytyä huomasin väritöntä venyvää limaa mutta en ota selkoa olisiko se ovis tuloillaan vai voisiko se nyt olla se ei kyllä ollut kovinkaan paksua limaa vai mitäisikö edes olla??

Entä tunnistatteko te muut oviksen hyvin kun se on tai on tuloillaan?

No kp11/24-38(59) menossa että voihan se vasta olla tuloillaan...

Pitää vaan tarkkailla tilannetta jospa se muuttuisi siitä johonkin suuntaan ja varmuuden vuoksi varmaan kannattaa pupuilla.

Mutta hyvää viikonjatkoa kaikille:)

Vierailija
9/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan synttärilahjan laittoi....tätä tätiä ei kyllä juhliin kaivattu, mutta niin se tuppautuu kylään kutsumatta, eli kp 27/23-26 vaihtui tänään kp 1/23-26. Se on uuteen nousuun vaan. Harmittaa vaan niin vietävästi ihan joka kerta.

Jospa meille kaikille kuitenkin saataisiin tilaukseen jouluisia lahjoja. :)

Vierailija
10/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikset tosiaan taisin pongata ja pupuiltu on jokatapauksessa omaan mittapuuhun verraten kiitettävästi. Vauvakuume siirtynyt ihmeellisesti lopulta isukkiinkin!!! tai sitten on vaan innostunut tekotavasta... ;)

Menen ensi viikolla gynelle, jokohan mahd. hedelmöitys näkyy ultrassa, kun silloin menossa kp 26/29??? Hölmöä toiveajattelua varmaan kun ei malta piinaviikolle odottaa...

alisa

Vierailija
11/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti jättää tää pino väliin, kun meidän piti pitää pieni tauko yrityksessä, mutta ei me sitten jaksettukaan alkaa mitään taukoja pitää. Moni varmaan muistaa mut tuolta marraskuisista...

Jos nyt sen verran muille valaisen tilannetta, että me ollaan lokakuusta asti yritetty, tuloksetta. Ekaa kuumeillaan...

Tänään kävin gynellä, kun alko huoli kasvaa kun ei sitä vauvaa kuulu. Pelkäsin vähän että jotain " vikaa" saattais löytyä, mutta Luojan kiitos ei mitään ollut vialla!!! =) Olin todella helpottunut, kun kuulin ihan lääkärin suusta että ei löytynyt mitään minkä vuoksi en voisi raskautua.

Lääkäri sanoi, että vielä ei ole syytä huoleen, monilla menee kuulemma nykyään vuosikin ennenkuin tärppää. Se vaan tuntuu niin kovin pitkälle ajalle... =/ Sovittiin, että jos ei syyskuuhun mennessä tärppää niin sitten varataan uus aika ja katsotaan voisko tilanteelle tehdä jotain. Sillon sitten kuulemma tutkitaan myös miestä=otetaan siemennestenäyte.

Mutta siis näillä eväillä nyt sitten eteenpäin ja sitä joulukuista pienokaista metsästämään!

Lynette kp 11/32-33

Vierailija
12/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se katsoi oikeen ultralla kohdun ja munasarjat.... Aika tyhjän näkönen oli kohtu-parka kieltämättä. Toivottavasti sinne pian muuttais asukas!=)

Vierailija
13/34 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pikasesti käyn vaan kysymässä että muistaako kukaan kuinka pian raskautumisen jälkeen on alkanut oireet esim. palelu..............kysyy julitta joka tärisee (ovis oli viime perjantaina luulisin) Onhan tässä tietty mahis että oon tulossa sairaaksi tai sitten kaikki menee kuvittelun puolelle. en kuitenkaan aijo testata ennen kuin menkat on myöhässä jos ne ees on. äh, sekavaa mut toivottavasti joku osaa kertoa kokemuksiaan.esikoiselta en nimittäin muista että ois ollut mitään oireita ennen plussaa. . .

Vierailija
14/34 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pysytellyt jouluisten pinosta taustalla, mutta nyt ajattelin piipahtaa kuulumisia kertomassa... =)

Ja kysyttävääkin olis tällaisella palsta/ vauvan yritys " konkarilla" ....

Mites niitä lämpöjä oviksen jälkeen seurataan? Tiedän, että aamuisin samaan aikaan, mutta miten se meni, että pitääkö lämmöt olla koholla tädin tuloon saakka? Ja jos lämmöt laskee, mitäs se tarkoittikaan? Kysyin kyllä vähän hankalasti.

Mulla nyt kp 18/30 ja oviksen eilen bongasin. (...pupuiltiin...)

Nyt meinaan ekaa kertaa seurata lämpöjä aamuisin, eli miten niiden pitää mennä, jos raskaudun tässä kierrossa? =)

Kiitos jos viitsitte valaista. :)

~~~PLUSSATUULIA~~~

KJ25

Vierailija
15/34 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen itsekin ihmetellyt mutta kaippa se tahti kiihtyy kunhan piinailu alkaa.

Itellä vähän apeat tunnelmat, kuulin juuri että eräs ystäväni saa vauvan.tietysti iloinen heidän puolestaan varsinkin kun sitä on siihen perheeseen toivottu.taitaa iskeä kateus!!! Ja varsinkin kun tietää että mitään ei enää ole tehtävissä koska ovis on ollutta ja mennyttä-----siispä odotan kauhulla alkaako menkat-------ja kuulostelen jokaista mahanjomotusta ja (kuviteltua)oiretta.

Eilen iltapäivällä olin varma että olen raskaana ja sitten aamulla taas toista mieltä kun tuntui sellaista menkkajomotusta...täytyy kyllä sanoa että ei läheskään yhtä kovia kuin aikaisemmissa kierroissa eli kaipa toivoa vielä on!!!

Ei varmaan auta kun nostaa pyrstö pystyyn ja toivoa!

Vierailija
16/34 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas unohtui , eli nyt kp 24/31-36 eli tasan viikon päästä kyllä testaan jos ei menkat ole alkanut!!! Haluaako kukaan muu testata samaan aikaan?

Vierailija
17/34 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KJ25:(muistinkohan nikin oikein) lämmöt on koholla oviksen jälkeen jos on raskaana. Ennen menkkoja lämmöllä on tapana notkahtaa hieman alaspäin. (noin puoli astetta). Auttoikohan tämä sinua =)

Täälläpä ei viel kummempaa.. Oletettavaan ovikseenki on vielä viikon verran. Mut ollaan kuiten muistettu harkata sitä lasten tekoa muutenki:)

Tiukka tahti on ollu taas koulussa niin et päätä huimaa. Onneks kohta alkaa harkka ja sää vähän taas erilaista tähän elämään.

GALLUP: Miten tunnistat itseltä oviksen? (tikut, lämmöt vai tuntemukset)

JEPJEP!! Lähdenpäs syömään makkarakeittoa :)

-Kaktus- kp 10/32

Vierailija
18/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Mä en oo mitenkään erityisemmin tutkaillu ovista. Mut limat nyt huomaa ja mahan nippailut. Ne vois olla niitä ;-)

Nyt ois kp 16... jos samalla kierrolla lasken ku viimeks niin ens viikolla vois olla jo mahista tehä testiä jos menkat ei ala... HUI! :)

Jos en nyt oo vielä raskaana niin sit ens kuussa pitää ottaa ne ovistikut käyttöön... en ole niitä aikasemmin testaillu.

Vierailija
19/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp18/26 menossa, jippii, kyllä tää kierto tässä näköjään etenee!

Galluppiin: Mulla alkaa n.kp8 alavatsassa tuntumaan pientä jomotusta ja nippailuja, valkovuoto lisääntyy ja muuttuu tahmaiseksi. Sitten n.kp 10 vuoto muuttuu kanamunanliman-tyyppiseksi venyväksi ja kirkkaaksi. Munasarjojen kohdalla ja alavatsassa tuntuu juilimisia ja vihlontoja. Tätä kestää pari päivää. Limat loppuu yleensä kp13. Ja siitä oletan, että ovis on ollut kp12-13.

Ens kierrossa ajattelin tikutella, että selviää onko tuntemukset menneet yksiin ovulaation kanssa ja ovuloinko ylipäänsä...

Mulla saattaa tulla joskus myös kp 9-10 tienoilla sellanen oikeen limaklöntti (ihanaa...) Olen lukenut jostain, että se vois tarkottaa, että ovuloin parin päivän sisällä.

Julietta (?) kyseli ennen plussaa tulevista tuntemuksista. Mulla raskauksissa ollut niin, että jo viikkoa ennen kun menkat olis pitäny alkaa on ollut kaikenlaisia oireita. Siitä ne on sitten voimistuneet ja pari päivää ennen menkkojen alkua olen kyllä jo ollut melko varma raskaudesta.

Mun oireina on ollut väsymys, vilutus, nälkä, alavatsassa panontunne-vähän kun ois virtsatietulehdus ilman kirvelyä, rinnan pinkeät. Sitten ihan plussauksen tienoilla nänninpihat laajenee ja tummuu " silmissä" .

Selkein merkki mulla on kyllä ollut etova olo joka alkaa ensin aamuisin, ennen ylösnousua. Eli herään sellaseen kuvotukseen. Ja toi vahvistuu päivä päivältä. Ja yltyy sitten rv 6 oksenteluksi.

Tätä samaa kaavaa on mun kolme raskautta menneet...yksi niistä päätyi keskenmenoon.

Kaikille tsemppiä ja hyvää viikonloppua! Pikkujätti

Vierailija
20/34 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pino on tosissaan aika hiljainen, mutta voisi kuvitella, että näin alkuvaiheiden jälkeen, jahka alkaa olla piinaviikot ihmisillä enemmän käsillä, keskustelu vilkastuu? Näin ainakin kp 3/24-26 ei ole itsellä kamalasti uusia juttusia. Enemmän sitä vaan elää odottaen sitä mahdollista ovista...

Josta pääsee sopivasti aasinsillalla galluppiin:

Ensimmäisen kanssa tärppäsi pillereiden kanssa, iloinen vahinko, joten oviksia ei tullut seurailtua. Nyt sitten pikkukakkosta toivoessa onkin ollut ihmettä tämä kaikki ovikseen liittyvä...lämmöt ja limat ja tikut.

Viime kierrossa otin jo tikkuja käyttöön, mutta tuskastuin kun en saanut viivan viivaa siihen toiselle kaveriksi. Lopetin siis tikuttamisen " kesken" ja ajattelin kokeilla sen kierron ilman testailuja.

Eipä tullut tärppiä, jotenka tässä kierrossa aion tikuilla metsästää sen oviksen, toivoen, että sellainen siis todella tapahtuu. Tilasin kotitesteistä Aconin testejä ja olin lukevinani, että niitä voisi jopa puolittaa?

Aurinkoista ja keväistä perjantaita!