Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko huutismyyjä huijannu mua, vai mitä ihmettä?!

Vierailija
01.10.2008 |

Huusin kaksi viikkoa sitten tuotteen, maksoin samana päivänä. Tuotetta ei näy eikä kuulu.

Kyselin eilen myyjältä että missähän viipyy. sanoi lähettäneensä paketin jo viime maanantaina (siis reilu viikko sitten) MUTTA väärään osoitteeseen. Sanoi sitten että paketti pitäisi olla jo matkalla minulle.

Eikös sen paketin kummiski pitäis yhden työpäivän kuluttua tulla? Vieläkö ootan, vai mitä teen? Suututtaa!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti kulkee 2-3 työpäivää.

Vierailija
2/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakettikortti menee siihen osoitteeseen merkattuna "ilmoita postiin jos tämä henkilö ei asu tässä" -tyyppisellä tarralla. Jos asukas ei vie, niin paketti on 2vkoa postissa, jonka jälkeen palautetaan lähettäjälle.

JOS postissa on tiedetty osoite vääräksi ja laitettu suoraan osoiteselvitykseen, voi mennä viikko tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pyydä LÄHETYSTUNNUS jolla voit itse jäljittää paketin!

Vierailija
4/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lähetti väärään osoitteeseen (siis jollekulle muulle) mutta että tämä henkilö olisi paketin pistänyt jo eteenpäin.

Kuulostaa vaan niin uskomattomalta..luulin että paketti tulee 1 vrk:ssa (taisin olla väärässä). Mutta jos siinä se 2-3 pv menee sit ootan loppuviikkoon (rauhallisesti). :)

ap

Vierailija
5/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle sentään myyjä vastasi mä kun ostin sieltä niin raha kelpasi mutta sen jälkeen ei kuulunut mitään eikä saanut yhteyttä...nyt ollut asia oikdeudessa ja raha tulee joskus jos tämä huijari saa sitä jostain,perintätoimiston kautta...

ihmisiin ei ole enää luottamista!

Vierailija
6/6 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan vielä kukaan huutiksessa huijannu, ja parisataa tehtyä kauppaa on takana...osassa toki myyjänä.