Miksi "kostokroppaa" aletaan rakentaa vasta, kun mies on jo jättänyt?
Miksi normaalipainoisuus ei onnistunut suhteen aikana? En minäkään haluaisi olla 160-kiloisen kumppanin kanssa.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä koko kostokropan ideaa. Kenelle siinä kostetaan ja mitä?
Joku naisten keksimä juttu joku ihmeellinen "kostokroppa". Ei mies ymmärrä mitä ja kenelle tuossa nyt kostetaan.
oikeastaan niin päin että mies ymmärtää kauttaaltaan, myös absurdiuden, jota ei kaikesta päätellen taas nainen näe (kerta kostokroppailee)
Psykologisesti vielä enemmän jotain vinossa kuin "normaalissa" erokostossa, mitä en sitäkään ymmärrä. Kroppailussa se kosto käännetään itseen päin.
Aika huonot tunnetaidot kun ei voi olla edes eri mieltä suuttumatta josta tekosyystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään näyttää ex-kumppanille "katso nyt mitä menetit!".
Ap
Tuossahan näytetään exälle enemmänkin: katso nyt miten tärkeä olet minulle edelleen, roikun sinussa ja ajattelem sinua näin paljon!
Ihan epätervettä, kun katse pitäisi olla eteen eikä taakse päin.
Tämä kostokroppa- käsite oli Aitolehden ohjelmassakin Revenge Body, ihan turha väittää, että se olisi yhden naisen keksintö. Amerikkalaista propagandaa, jonka tarkoitus on lisätät laihdutustuotteiden ja - lääkkeiden myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kostokroppa- käsite oli Aitolehden ohjelmassakin Revenge Body, ihan turha väittää, että se olisi yhden naisen keksintö. Amerikkalaista propagandaa, jonka tarkoitus on lisätät laihdutustuotteiden ja - lääkkeiden myyntiä.
Kukaan nainen ei ajattele mitään kostokroppaa. Usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Aika tyypillinen tilanne jossa nainen on huolehtinut muista oman itsensä kustannuksella. Painonpudotus vaatii aina tervettä itsekkyyttä.
Itse olen vuosia yrittänyt lievittää mieheni stressiä. Olen hoitanut kodin ja tehnyt ruuat pöytään. Olen kuunnellut työstressit ja muut murheen aiheet. Olen hieronut kipeät hartiat ja pään. Omat murheet ja stressin aiheet on pitänyt unohtaa oman itseni kustannuksella. Olen ottanut myös isomman taloudellisen vastuun kuluistamme, mikä on tarkoittanut ihan konkreettisesti että minulla ei ole ollut varaa huolehtia itsestäni. En tarkoita pelkästään salikorttia ja vaikka kampaajaa, vaan terveyteen liittyviä asioita kuten gynekologiset muutokset joita olisi pitänyt kontrolloida mutta mulla ei ole ollut varaa gyne-käyntiin.
On mulle tullut kiloja useampia. Olen edelleen normaalipainoinen koska olin lähtötilanteessa hyvinkin hoikka, mutta en viihdy omassa kehossani. Eikä mikään mitä minä olen mieheni vuoksi tehnyt ole kuitenkaan hänen oloaan parantanut tai hänen stressiään lieventänyt.
Olen niin kuormittunut että olen tosissani alkanut miettiä eroa. Jos minun ei tarvitsisi enää huolehtia puolison stressistä, ehkä oppisin taas huolehtimaan itsestäni. En tiedä.
Painoasiassa ei tarvitse "huolehtia itsestä" mitenkään. Kyse on ainoastaan siitä miten paljon oma käsi tunkee omasta suuluukusta energiaa sisään ja mättää marketissa paskatuotteita ostoskärryyn.
Ihan hölmöä vastuun vierittämistä itsen ulkopuolelle milloin milläkin verukkeella.
Jos se kostoajatus motivoi laihtumaan, niin mitä väliä sillä on? Lopputuloshan on palkitseva siinäkin tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Jotta exä alkas katumaan eroa.
Vierailija kirjoitti:
Nobsehän kertoo sen että naisella ei ollut suhteessa hyvä. Kun haittatekijä poistuu, elämäkin aukeaa eri tavalla.
Ylipaino miehen syytä? Voi hyvää päivää!!
Vierailija kirjoitti:
En mitään kostokroppaa edes ajatellut ja normaalipainonenkin olin erotessamme, mutta laihduin reilusti, alipainoiseksi ihan siitä syystä, että aloin syödä, mitä itse haluan. Mies kaipasi aina runsaassa rasvassa paistettuja ruokia ja kuskasi muutakin epäterveellistä kotiin. Se kun loppui, niin kalorit vähenivät automaattisesti.
Mies ei sentään kostanut eroa kostokropalla? :)
Vierailija kirjoitti:
En mitään kostokroppaa edes ajatellut ja normaalipainonenkin olin erotessamme, mutta laihduin reilusti, alipainoiseksi ihan siitä syystä, että aloin syödä, mitä itse haluan. Mies kaipasi aina runsaassa rasvassa paistettuja ruokia ja kuskasi muutakin epäterveellistä kotiin. Se kun loppui, niin kalorit vähenivät automaattisesti.
Ja mies myös pakotti sut syömään näitä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toinen osapuoli aiheuttaa niin paljon painetta että päätyy lihomaan ja laiskistumaan parisuhteen aikana.
Tai iänikuinen selitys: raskauksista jäi "hieman" ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nobsehän kertoo sen että naisella ei ollut suhteessa hyvä. Kun haittatekijä poistuu, elämäkin aukeaa eri tavalla.
Ylipaino miehen syytä? Voi hyvää päivää!!
Voi se painoon vaikuttava stressitekijä olla muukin kuin mies. Monesti se mies nyt vaan on stressitekijä suhteessa.
Tuskin sitä toista exää kiinnostaa moinen kosto. Täytyy olla aika epätervettä meininkiä suhteen perään, jos se kiinnostaisi.
Siis eihän tuo hoikka ole vieläkään. Normaalipainoinen, ja vielä mallia pötkylä.
Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Miksi yleensäkin annatte itsenne lihoa kymmeniä kiloja?
Toksinen suhde saa ihmisen hakemaan endorfiinit ruuasta ja makeasta mm suklaasta.
Edelleenkin oikeampi termi olisi lohtukroppa. Se kuvaa paremmin todellisuutta eli mies lähti, mutta ainakin onnistuin laihduttamaan. Monesti lohtukropan hankkimiseen menee parikin vuotta, mikä jo itsessään kielii ettei kyse voi olla mistään kostosta. Todennäköisesti mies ei ikinä tule edes tietämään exän laihduttaneen. Asiassa on yksi ainoa ongelma: se alkuperäinen lihava keho on usein hankittu lohtusyömisellä. Siinä mielessä lohtukropan käyttö tarkoittamaan laihdutuksen jälkeistä kroppaa on hassu, mutta silti parempi termi kuin kostokroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritetään näyttää ex-kumppanille "katso nyt mitä menetit!".
Ap
Tyypillistä ämmälogiikkaa, ei voi vahingossakaan tehdä mitään etupeltoon ja estää koko eron tuleminen. Se normaalipainossa pysyminen tuntuu suomi-akoille ylivoimaisen vaikeaa.
Voin kuvitella tämän kirjoittajan masentavan kumppaninsa sen verran pahasti että kiloja alkaa helposti tulla :D miehet ei oikein tunnu tajuavan miten se oma pas-ka energia tarttuu muihin.
Sinähän tässä teit yleistyksen ja väitit, että naiset eivät ajattele kostokroppaa. Et todellakaan voi tietää maailman jokaisen naisen ajatuksia.
"Katsos me muut naiset emme ole samoja henkilöitä ollenkaan, emmekä me ajsttele mitän kostokroppaa."
Tämähän on täysi paradoksi :D Mutta trollihan sinä oletkin.