Lestadiolaiset, kertokaa miksi muut uskovat eivät ole mielestänne uskovia?
Tämä on teologinen ketju. Muut päänaukojat menkööt pois. Perustin uuden ketjun, koska pelkään että tuo yks uhkailuja sisältävä ketju ei säily kauaa.
Mutta jutellaas ystävällisesti, mutta rakentavasti. Ja mode koittakoon tajuta, että teologiset, karultakin kuulistavat linjanvedot eivät ole henkilöihin menevää ivaa. Me saatamme olla hyvissä väleissä keskenämme, vaikka veikkaisimme toistemme menevän kuumalle puolelle.
Eli kysymykseni kuuluu:
-miksi ette pidä muiden seurakuntien uudestisyntyneitä kristittyjä pelastuksen tiellä olevina? Ja älkää pliis sanoko että Jumala vain tuomitsee. Kyllä te käytännössä erottelette.
-mitkä teologiset jutut puuttuu muilta, jotka teidän mielestänne on teillä, eli olennaiset ja erottavat pelastuskysymykset?
Ja ymmärrän että jotkut teistä ajattelee vapaammin kuin muut, mutta nyt puhutaan herätysliikkeenne ydinteologiasta.
Ystävällisin mutta vakavin terveisin,
-Yhteiskristillinen
Kommentit (2640)
Jumalauta jos teidät on kastettu Pietariin . Tai lestadiukseen . Tai Johannekseen. Pitkä uintimatka sitten.
Hellareissa samoin puolet väestä kastamatta ja rypemässä SYNAGOGALLA rapakossa ja jakaantunut kuppikuntiin eriseuroihin.
Kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä . Epäuskonsa tähden lankesivat pois armosta lukee New Covenant Bible . Etsitte elämää kirjaimista . Ei ihme että Jeesus nauraa .
Tehkää kartta eri nimisistä harpuista eikun lahkoista . Ja kenen nimiin teitä on upotettu . Siitä tulee hauska kokoelma . Moni on upotettu monta kertaa eri paikoissa .
Saatanalle joutuu luteriin kastettu joka ei ymmärrä olevansa lestadiolainen ja käyttää kynsilakkaa . Niin . Myllynkiviä tulee. Tosta voi vielä joutua synagogalle tai helluntaiupotuskasteelle / parannuksen kasteelle , paluu aikaan ennen Jeesusta Johannekseen tai helluntaihin . Kyllä näin on. Ortodoksit odottaa ja vaparit jehovat siinä että saa sekoittaa pään lopullisesti .
Pääset sä kasteelle metodisteihin ja mornoneihin jos tuntuu ettei Luther siitä .
Jehovatkin upottaa uima altaalla ja ANGLIKAANIT joten kyllä altaita löytyy.
Ortodoksit upottaa kolme kertaa varmuuden vuoksi kun ne ei ole ihan varmoja onko Jeesus yksi ja kaste yksi .
Ilmestyskirjan Sodoman osoite ilm 11 : 8 jos tuntuu ettei tiedä nyt tietää.
Älä nyt vaan ota tota lestadiolaista SYYTTÄJÄN ROOLIA kuin Lucifer. Hellareissa on vikojen etsintää.
Ihan sama kun kuolet onko sun päälläsi tuulitakki vai sadetakki VAI MITÄ LUULET ?
Ihan sama onko sun mahassa lampaan paistia vai kukkoa vai possua kun kuolet tai kynsilakkaa vai ei . Jos sulle ei aukea evankeliumi sä olet siellä mihin ei valo pääse.
Moosekselle on aina ollut kannattajansa - Jeesus Nasaretilainen.
MUT ON KASTETTU LUTTERIIN MUT MÄ PELASTUN VAIN LESTADIUKSEN KAUTTA MUT MÄ MENEN UPOTUS KASTEELLE HELLUNTAIHIN JA SIT MÄ LOIKKAAN VAPAREIHIN LUETTUANI JEHOVAN TODISTAJIEN VARTIOTORNIA JA RUPEAN SIIONISTIKSI JA SIIRRYN ORTODOKSIKIRKKOON VAPAAMUURARIKSI JA MIETIN ET KU EN OO IHAN VARMA OONKO SAANU ANTEEKSI JA PELASTUSVARMUUTTA NIIN MÄ MENEN VIELÄ MUUHUNKIN UPOTUSKASTEELLE PARI KOLME KERTAA ET KU OIKEIN ETSIN JUMALAAAAAA SIELTÄ TÄÄLTÄ JEESUS TÄÄLLÄ TUOLLA SIELLÄ SE JA TÄÄ SAARNAAJA NIIN EHKÄ MÄ JOKU PÄIVÄ USKON ANTEEKSI JA LESTADIUS MUT SITTEN PELASTAA .
On se käsittämätöntä että tässä tiedon ajassa ihmiset vielä uskoo johonkin muinaisiin uskomuksiin. Missä on oma ajatus ja päättelykyky?
Pelottava ajatus että uskovaisia on oikeasti keskuudessamme joka puolella.
Tuulipuku on niin ruma takki ettei ne voi pelastua mitenkään mut ku mä vähän heitä punasta sadetakkia ja vetyperoksidia ja verkkosukkia orrtodoksivapaamuurarikabbalassa niin mä täs erinomainen olen katolisesta kirkosta ja luerilaisesta eronneena puolivenäläisenä peniksen vilauttelijana . ORTODOKSIT EI HYVÄKSY TUULITAKKIA EIKÄ LUTERILAISIA .
JEESUS MEILLÄ ON KULTAMAALIA MEIDÄN MIELESTÄ SE ON ESIKUVA MEIDÄN TAIVAASTA JA KUN MECEI KÄYTETÄ TUULITAKKIA ME KULTAJUMALAT PÄÄSTÄÄN KULTATAIVAASEEN . ( hindujen henkiä) .
KYLLÄ NE MILJOONAT KREIKKAAN MENI NÄILE ORTODOKSEILLE . OIKEAOPPISESTI OPETETTU KUSETTAMAAN MUILTA.
LAATOKKA JA UUSLAATOKKA HEINÄVEDELLÄ VARASTAMINEN ONNISTUU USKONNON VARJOLLA . PIRATISMI MYÖS . ORTODOKSKIRKKO EROSI KATOLISESTA KIRKOSTA .
Otetaan oikein WIKIPEDIA MARTTI LUTHER VANHEMMAT JA LUTHERIN LASTEN NIMET .