Nainen, joka haluat lapsia: Älä IKINÄ valitse pihiä miestä.
Jos mies on pihi kun seurustelette, hän tulee olemaan myös pihi kun teillä on lapsia. Raskaus, vauva-aika ja äitiys ovat naiselle valtava aukko lompakkoon. Jos mies on pihi jo seurusteluaikana, miten ajattelet että hän toimii kun olet juuri synnyttänyt, vertavuotava ja riippuvainen hänestä?
Kahvilatreffit puoliksi ei ehkä tunnu isolta asialta, mutta se on sitä jos haluat lapsellesi isän.
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti suomalaisista miehistä 75% on pihejä
Miten niin valitettavasti? Etkö lompakkoloisena pääsekkään rahoihin käsiksi? Hyvä vaan sulle!
Jos haluat naisen kanssa perheen perustaa, sinun pitää olla aidosti halukas huolehtimaan siitä perheestä
Avioerosin pihistä narsistimiehestä. hän oli työtön ulosottopummi, kenellä oli lapsi aiemmasta avioliitosta. Ei ollut aikomustakaan hänellä mennä töihin. oli mua reilusti vanhempi. Onneksi valheensa tulivat ilmi nopeasti. Toisaalta olen kiitollinen kokemuksesta, osasin valita seuraavan puolisoni paljon tarkemmin. Nyt siis olen naimissa toista kertaa ja tämä mies on unelma. Odotamme ensimmäistä lastamme ja hän kohtelee minua kuin kunungatarta.
Hyviä miehiä on, joskus joutuu vain odottaa hetken, että osuu kohdalle. Älkää tyytykö paskoihin luuseri ukkoihin.
Ei nainen valitse vaan ottaa jos saa. Minua ei saa eikä voi ainakaan valita.
Vierailija kirjoitti:
Pihi = ei suostu maksamaan naisen kuluja mukisematta.
Naiset ovat l o i s i a.
Juuri näin, pihiksi haukutaan sitä joka elää realistisesti eikä velaksi vaan elämässä säästöt karttuvat, eikä niin että joka kuussa kaavitaan laari aina pohjia myöten. Mielestäni tuhlailevan ja sellaisen kanssa joka ei kunnioita toisen rahoja eikä ymmärrä sitä työn määrää joka hienon ravintolaillallisen aikana menee, ei minun mielestäni pidä alkaa mihinkään suhteeseen.
Homma alkaa avautua aivan eri tavalla kun ensin lasket todellisen tuntipalkkasi. Eli se rahan joka kaikkien verojen jälkeen jää käteen. Sitten kun vähennät tästä summasta työmatkakulut, ruokailut ja jaat summan sillä ajalla mikä töissä matkoineen menee, kotiovelta kotiovelle niin väitän että yllätyt.
Todellinen tuntipalkka on normi palkansaajalla todella pieni ja sitä 10e kahvia alkaa miettiä ihan eri vinkkelistä. Kysymyksessä ei ole piheys vaan terve järki
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen valitse vaan ottaa jos saa. Minua ei saa eikä voi ainakaan valita.
Perinteisesti se on kyllä nainen joka valitsee, aina on poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tehkö lapsia suomalaisen naisen kanssa, koska ette näe lastanne, ja joudutte vain maksajaksi.
Minkämaalaisen naisen kanssa lapsia sitten kannattaa tehdä?
Ja minkämaalainen äiti sinulla on, kun sinulla näyttää olevan siitä empiiristä kokemustietoa.
Minut synnyttänyt nainen on aivan tavallinen suomalainen vieraannuttaja ja miesvihaaja.
Jos et voi ensitreffeillä maksaa kahvia naiselle, olet liian köyhä treffailemaan. Se on todella pieni budjetti treffeille, jos olet tosissasi naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Avioerosin pihistä narsistimiehestä. hän oli työtön ulosottopummi, kenellä oli lapsi aiemmasta avioliitosta. Ei ollut aikomustakaan hänellä mennä töihin. oli mua reilusti vanhempi. Onneksi valheensa tulivat ilmi nopeasti. Toisaalta olen kiitollinen kokemuksesta, osasin valita seuraavan puolisoni paljon tarkemmin. Nyt siis olen naimissa toista kertaa ja tämä mies on unelma. Odotamme ensimmäistä lastamme ja hän kohtelee minua kuin kunungatarta.
Hyviä miehiä on, joskus joutuu vain odottaa hetken, että osuu kohdalle. Älkää tyytykö paskoihin luuseri ukkoihin.
Eli olet vain loisiva lokki, ja haukut ensimmäistä miestäsi, koska et pystynyt hyötymään hänestä taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jos et voi ensitreffeillä maksaa kahvia naiselle, olet liian köyhä treffailemaan. Se on todella pieni budjetti treffeille, jos olet tosissasi naisen kanssa.
Miksi tasa-arvoisessa kohtaamisessa miehen pitäisi maksaa? Oletko prostitutoitu?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on yleensä yhteiset ja sitten naisen rahat.
Ei, vaan miehet maksattavat kaikki lapseen ja yhteiseen talouteen liittyvät kulut aina naisella. Tiedän todella monta taloutta, jossa nainen ostaa kaikki vaatteet lapsille ja ruoat perheelle, vaikka mies syö kolme kertaa enemmän kuin nainen ja lapset yhteensä. Lapsen harrastukset maksaa nainen. Ei puhettakaan, että siinä kohtaa kulut menisivät puoliksi.
Suomessa naiset käyvät töissä ja ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Ei todellakaan kannata ottaa ukkoa, joka pihistelee, eikä osallistu yhteisiin kuluihin. Lapset ovat yhteisiå, eivätkä mikään naisen projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta me 25% ei olla ja osallistutaan myös perheen arkeen muutenkin kuin sohvalla makaamalla. Siihen on syynsä miksi meidän liitot kestää ja yli puolen ei.
Niin, te palvelette mielisairasta naista ja osallistutte lasten henkiseen pahoinpitelyyn ja dehumanisointiin. En ylpeilisi eunukkimaisella beta-simppauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tasa-arvoisessa kohtaamisessa miehen pitäisi maksaa? Oletko prostitutoitu?
Sillä rajaa hyvin pois myös miehet jotka ihan pokalla sanovat tälläisiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin valitettavasti? Etkö lompakkoloisena pääsekkään rahoihin käsiksi? Hyvä vaan sulle!
Jos haluat naisen kanssa perheen perustaa, sinun pitää olla aidosti halukas huolehtimaan siitä perheestä
Tottakai. Oman puolikkaani verran, vastuiden ja nettokulujen osalta. Mitään naisvauvoja en ota huollettavakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteessa on yleensä yhteiset ja sitten naisen rahat.
Ei, vaan miehet maksattavat kaikki lapseen ja yhteiseen talouteen liittyvät kulut aina naisella. Tiedän todella monta taloutta, jossa nainen ostaa kaikki vaatteet lapsille ja ruoat perheelle, vaikka mies syö kolme kertaa enemmän kuin nainen ja lapset yhteensä. Lapsen harrastukset maksaa nainen. Ei puhettakaan, että siinä kohtaa kulut menisivät puoliksi.
Suomessa naiset käyvät töissä ja ovat keskimäärin koulutetumpia kuin miehet. Ei todellakaan kannata ottaa ukkoa, joka pihistelee, eikä osallistu yhteisiin kuluihin. Lapset ovat yhteisiå, eivätkä mikään naisen projekti.
Naiset ovat töissä julkisen puolen suojatyöviroissa, eli loisivat miesten verovaroilla ja tuottavat negatiivista nettoarvoa yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä puolustaudun sen verran, että treffikäyttäytymisestä ei voi vetää johtopäätöstä muusta taloudellisesta toiminnasta. Itseni miellän järkeväksi rahankäyttäjäksi ja panostan yhteisiin hankkeisiin puolisoni kanssa, esimerkiksi lapsiin. Silloin kun vielä etsin kumppania ja kävin treffeillä, olisi niistä koitunut vuositasolla sievoinen summa rahaa jos oisin alkanut kahveja, lasillisia tai lounaita makselemaan ja silloin hinnat olivat vielä nykytasosoa huomattavasti edullisempia. Summa summarum, mies ei välttämättä ole pihi vaikkei syydäkään rahaa tuiki tuntemattomalle ihmiselle vasta tutustuessaan tähän.
Kyllä sinä olit aika pihi. Ilmeisesti komea kun pääsit treffailemaan tuossa määrin ja kuitenkin pääsit naimisiin, hyvä jos olet parantanut tapasi.
No ehkä tulkitsemme termiä eri tavoin. Minulle pihiys tarkoittaa sairaalloista säästämistä, se, ettei tarjoile ruokia ja juomia jatkuvasti useille tuntemattomille ihmisille on lopulta hyvin tavanomaista käytöstä niin miehillä kuin naisilla. Ilmaisia lounaita ei ole, kuten sanotaan heh heh. Mutta ehkä se on vähän että mistä perspektiivistä asiaa katsoo, jos ei näe kokonaisuutta, niin tarjoamatta jättäminen voi näyttää saituudelta ja jos kyse on ainoista treffeistä koskaan, niin se tavallaan onkin. Aktiivisesti ihmisiä tapaavalle kollille taas nuo pienet huomionosoitukset muodostavat oikeasti aika suuren siivun, koska suurin osa treffeistä ei johda koskaan mihinkään seksiä kummempaan eikä aina edes siihen. It's a numbers game.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä rajaa hyvin pois myös miehet jotka ihan pokalla sanovat tälläisiä asioita.
Siis nämä miehet ovat rajanneet sinut ja muut maksulliset naiset jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta me 25% ei olla ja osallistutaan myös perheen arkeen muutenkin kuin sohvalla makaamalla. Siihen on syynsä miksi meidän liitot kestää ja yli puolen ei.
Te olettekin kultaa, maailman parhaita.
Sinä joka treffailit monia naisia etkä tarjonnut treffeillä: kyllä, kyllä olit pihi. Olit liian köyhä treffailemaan noin paljon.
Te 25% olette varmasti maailman parhaimmistoa puolisoina ja isinä. Tarkoitan tätä.