Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat pukeutua rumasti?

Vierailija
13.07.2026 |

Miksi naiset haluavat kesällä pukeutua rumasti? Mustat tiukat trikoot painuvat takaa vakoon niin, että tekee mieli huomauttaa asiasta. Myös laihduttaminen tekisi poikaa useimmille hox hox

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣

Kukahan lopulta voittaa tässä pelissä? Sinä kissasi kera yksiössä mädäntyen?

Kyllä tukevat rintaliivit helpottaa oloa kummasti, muuten on ok.

Kissaa ei tässä mainita.

Vierailija
22/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.

Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.

Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumannäköisenä välttyy ei-toivotulta huomiolta. Noin pääsääntöisesti. Kyllä sitä aina löytyy joku pervo jona ahdistelee vaikka ois juuttisäkki päällä.

Vierailija
24/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D

Vierailija
25/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei joka päivä jaksa laittautua , pitää pitää välillä semmosiakin päiviä et ei meikkaa tai mieti liikaa mitä panee päälle :D

Näitä "harmaat pieru-colleget" -päiviä tuntuu olevan paljon naisilla nykyään.

Vierailija
26/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskimakkarat näkyy, tatskoja jaloissa ja käsissä ja ties missä. Lävistyksiä nenässä suussa kielessä. Huomiovärejä hiuksissa. Mikä suomalaista naista vaivaa. Minun lapsuudessa ei tuollaisia kuvotuksia näkynyt.

Juu ei minunkaan. Silloin homssuisinkin mummo oli kuitenkin siisti istuvassa ja kauniissa kukkamekossaan.

Ihmisillä oli enemmän omanarvontuntoa, vaikka olisivat olleet köyhiä, kuin näillä nykyajan tatuoiduilla, kamelinvarvastaan lähikaupassa esittelevillä SSRI-lääkityillä.

Totta. Ei haluttu näyttäytyä epäsiistinä ja rumissa vaatteissa. Nykyään varsinkin joillakin naisilla ei ole mitään estoja sen suhteen. Erityisesti itseäni nuoremmat eivät kaikki yhtään välitä eikä yritä. Sitä on surku katsoa.

Vierailija
27/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumannäköisenä välttyy ei-toivotulta huomiolta. Noin pääsääntöisesti. Kyllä sitä aina löytyy joku pervo jona ahdistelee vaikka ois juuttisäkki päällä.

Osut johonkin olennaiseen tässä. Epätoivottu seksuaalinen kiinnostus on varmasti tärkeä tekijä. Siksi onkin erikoista, että naiset äänestävät pääsääntöisesti puolueita, jotka tuovat tänne muukalaismiehiä, joille juuttisäkki tarkoittaa ehdottomasti "kyllä".

Vierailija
28/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.

Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen. 

Vierailija
29/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mua ei kiinnosta se kauniisti pukeutumisen aikaansaama huomio. Enkä jaksa käyttää rajallista aikaani turhaan laittaitumiseen jotain lähikaupassa käyntiä varten. Lisäksi helpompi lähteä juoksulenkille, kun naama ei ole pakkelissa ja hiukset hiuslakan korputtamat. Ja kun pääsääntöisesti liikun kesäaikaan polkupyörällä, niin verkkarit on tuollaisen isomman maantiepyörän kanssa helpommat kun kukkamekko. Ja kypärän alla hiukset menee liiskaan kuitenkin, mieluummin lippis repussa ja vaihtaa sen vaan kauppareissun ajaksi päähän.

Vierailija
30/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nuoret naiset pukeutuvat huonosti, koska heidän esikuvansa pukeutumiselle on toiset nuoret naiset internetissä. Aiemmin naiset saivat muotivinkkinsä lehdistä ja televisiosta, johon kaikki kauniit ja näyttävät ihmiset olivat valikoituneet mediaan sellaisten toimijoiden kautta, joilla oli esteettistä näkemystä ja makua. Nyt naiset ovat alimman yhteisen nimittäjän pauloissa, koska maun portinvartijat puuttuvat, eikä naisilla ei ole luonnostaan estetiikantajua.

Ja paskat. Naiset vain ovat havahtuneet siihen, että heidän ei tarvitse pukeutua tuollaisia sovinistiukkoja miellyttääkseen. 

Todella omaperäinen selitys, eikä ollenkaan tämän aikakauden ohjelmoima "ajatus".

Vierailija
31/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa täytyykin laittaa lyhyet housut ja lähteä säärikarvat esillä kohta kauppaan. Saattaa tuo sataa,laitan siis lyhytvartiset ruohon vihreyttämät kulahtaneet saappaat jalkaan. Hiukset sekaisin,mut enhän mä niitä näe. Täytyy vielä imaista rööki omalla pihalla ja suihkauttaa vanhaa hajuvettä rinnuksilla ennen lähtöä. Jospa jättäis tissiliivitkin pois, niin nämä h kupin rinnat kivasti roikkuu navan päällä. Sitten ihan kettuillessaan ottaa vielä sinkkukori, että kaikki miehet oksentaa siellä kaupassa. 🤣

Mulla on oikein kireät capri-housut, fuksian väriset kun itse värjäsin, olen varma että ap rakastuu. Lisäksi pienehkö napapaita tai tunika. Ps, pitäs laihduttaa!

Vierailija
32/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.

Vierailija
33/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.

Vierailija
34/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mua ei kiinnosta se kauniisti pukeutumisen aikaansaama huomio. Enkä jaksa käyttää rajallista aikaani turhaan laittaitumiseen jotain lähikaupassa käyntiä varten. Lisäksi helpompi lähteä juoksulenkille, kun naama ei ole pakkelissa ja hiukset hiuslakan korputtamat. Ja kun pääsääntöisesti liikun kesäaikaan polkupyörällä, niin verkkarit on tuollaisen isomman maantiepyörän kanssa helpommat kun kukkamekko. Ja kypärän alla hiukset menee liiskaan kuitenkin, mieluummin lippis repussa ja vaihtaa sen vaan kauppareissun ajaksi päähän.

Erikoista että tämä "en jaksa" tuottaa likimain kaikille naisille yhtenäisen pukeutumiskoodin. 

Vierailija
35/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää päivässä about 5min-10min laittautuminen  silloin kuin jaksan.

Vierailija
36/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei haluttu näyttäytyä epäsiistinä ja rumissa vaatteissa. Nykyään varsinkin joillakin naisilla ei ole mitään estoja sen suhteen. Erityisesti itseäni nuoremmat eivät kaikki yhtään välitä eikä yritä. Sitä on surku katsoa.

Älä viitsi, lapsuudessani naiset kävi kaupassa papiljotit päässä ja eivät turhaan arkena meikanneet.

Vierailija
37/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämän tarkoitus ei olekkaan hurmata miehiä. Siksi voi mennä pieruverkkareissa kauppaan.

Olet olemassa koska äitisi hurmasi isäsi tai toisin päin. Mitään muuta syytä olemassaolollesi ei ole eikä tälle ole olemassa mitään vaihtoehtoista mekanismia. Joten kyllä, ihminen on olemassa saadakseen kumppanin ja jälkeläisiä. Ehkä et halua olla ihminen.

Vierailija
38/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne halua pukeutua rumasti. Niiden näkemys siitä, mikä on rumaa ja mikä kaunista, on vaan erilainen kuin sulla. Hoida omat asiasi, pukeudu itse niin kuin sinä pidät kauniina ja anna muille rauha tehdä samoin!

Jos kauneus on subjektiivista, ei ole kauneutta. Varsinkin nuoret naiset maksavat pitkässä juoksussa korkean hinnan tästä nykypäivän rahvaan viisaudesta. Naisethan tunnetusti tykkäävät sabotoida toisten naisten kauneutta. Tämä on tieteellisesti todistettua.

Siis uhkaatko nuoria naisia, pitkässä juoksussa, niin kauhealla kohtalolla, että kukaan mies ei heistä kiinnostu? Hirrrveetä!

Kyllä. Tämä tulee monen naisen kohtalo ja se tulee jäytämään heitä. Naiset ovat luonnostaan miehiä sosiaalisempia, joten miestä pitkäikäisempinä he tulevat kärsimään enemmän yksinäisyydestään.

Luuletko olevan jotenkin kauheakin kohtalo että joutuu valitsemaan yksinäisyyden ja tuollaisen naisia halventavan ruikkuperseen välillä? Mietipä poju uudestaan.

Vierailija
39/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista että tämä "en jaksa" tuottaa likimain kaikille naisille yhtenäisen pukeutumiskoodin. 

No eipä se miesten "en jaksa" pukeutuminen kovin paljoa monipuolisempaa ole :))) 

Sortsit/kotihousut ja väljä teeppari tai huppari on vaan aika näppärät käytössä ja niitä on helposti saatavilla, jolloin niitä tulee myös hankittua ja käytettyä. 

Vierailija
40/146 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sinulla meni heti ihon alle ajatuskin siitä, että joku nainen julkeaa pukeutua miten haluaa vaikka kuinka kieltäisit.

Yhteiskunta perustuu sille, että ihmiset eivät saa aina toimia miten huvittaa, eikä tuollaista antisosiaalista asennetta ole ollut aiemmissa yhteiskuntamuodoissa. Isovanhempasi eivät tunnistaisi sitä. 

Siisti ja provosoimaton ulkoasu on myös muiden kunnioittamista, varsinkin jos suurin osa vastaan tulevista ihmisistä on tuntemattomia. Mutta voimaannu toki siitä, että olet kävelevä keskisormi. Fuck you dad, ja niin edespäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan