Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Läheisriippuvainen mies hyppää aina lennosta pettämisen kautta uuteen suhteeseen.
Tuo on ehkä jotain ripustautumista. Läheisriippuvaisuus tarkoittaa eri asiaa. Addiktin läheinen on läheisriippuvainen, kun mahdollistaa addiktion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat naisen kodintöihin, sänkyyn ja äidin korvikkeksi. Kuka enää vanhaa eronnutta miestä enää kyllä haluaa, täytyy olla epätoivoinen.
Näyttää olleen kotipiian paikka auki kun jotkut somessa elämäänsä esittelee Edelliset lapset, uudet lapset ja sitä rataa. Usein jo eronneet naiset ei tähän soppaan lähde kun haluavat elää vapaasti eikä jonkun kotipiikana
Kotipiian rooliin kuuluu joskus jopa autorenkaiden kiristäminen ja vaihtaminen.
Ei kiitos, käytän rengasliikkeellä maksua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat naisen kodintöihin, sänkyyn ja äidin korvikkeksi. Kuka enää vanhaa eronnutta miestä enää kyllä haluaa, täytyy olla epätoivoinen.
Näyttää olleen kotipiian paikka auki kun jotkut somessa elämäänsä esittelee Edelliset lapset, uudet lapset ja sitä rataa. Usein jo eronneet naiset ei tähän soppaan lähde kun haluavat elää vapaasti eikä jonkun kotipiikana
Onko tää deitti-ilmo? Mä osaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uusi haussa vaan uusi on jo ennen eroa. Mies voi esittää exälleen ja lapsilleen, että uutta naista e ole. Tällä keinoin ero pysyy siistimpänä eikä lapset suutu ja exäkään ei raivoa.
Toivottavasti lasten äiti kertoo lapsille, miten paskan tempun teit. Toivottavasti he eivät halua nähdä sua koskaan. Alan vahvasti kallistumaan sen puoleen, että vieraannuttamiselle on syynsä, isät itse.
Eroperheen lapsena voin kertoa että äidin tilitykset isän tekemisistä, tai jonkun kokema syypää eroon EIVÄT KIINNOSTA LAPSIA, EIVÄTKÄ KUULU HEILLE.
Äidin terapiahenkilön ja oksennusämpärin rooli kuuluu jollekin ihan muulle.
Vierailija kirjoitti:
Erosin ajat sitten 3kymppisenä, miestä ei sen jälkeen tähän taloon ole hankittu. Muutaman vuoden jaksoin "etsiä" normaalia miestä, mutta ei niitä löytynyt. Vanhoille päivilleni olen suunnitellut ottavani toisen mummon kämppäkaveriksi.
Mulla sama pääni! Muutetaanko yhteen n. 20v päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työikäisistä suurempi osa miehistä asuu yksin. Eläkeikäisistä suurin osa on naisia, kun miehet kuolevat aikaisemmin.
Työikäisistä (noin 25–54-vuotiaista) suurempi osa miehistä kuin naisista asuu yksin. Esimerkiksi 25–29-vuotiaista miehistä noin 37 % asuu yksin, kun vastaava osuus samanikäisillä naisilla on noin neljännes. Myös 30–59-vuotiaissa yksinasuvista suurin osa on miehiä (noin 61 %). Lähde: tilastokeskus
Kenen kanssa ne naiset asuu? Lasten kanssa ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole uusi haussa vaan uusi on jo ennen eroa. Mies voi esittää exälleen ja lapsilleen, että uutta naista e ole. Tällä keinoin ero pysyy siistimpänä eikä lapset suutu ja exäkään ei raivoa.
Toivottavasti lasten äiti kertoo lapsille, miten paskan tempun teit. Toivottavasti he eivät halua nähdä sua koskaan. Alan vahvasti kallistumaan sen puoleen, että vieraannuttamiselle on syynsä, isät itse.
Eroperheen lapsena voin kertoa että äidin tilitykset isän tekemisistä, tai jonkun kokema syypää eroon EIVÄT KIINNOSTA LAPSIA, EIVÄTKÄ KUULU HEILLE.
Feikki tarina. Jälleen. Kerrran.
Tunnen ainoastaan miehiä jotka ovat eronneet koska löysivät uuden, ja naisia jotka ovat eronneet vaikka uutta ei ollut. Olen melkein 50v ja tämä on pätenyt nuoruudesta asti,jos nyt kaikki nämä eivät aviossa vielä olleetkaan. En oikeasti tunne yhtäkään miestä joka on jättänyt naisen ja ryhtynyt sinkuksi,
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppiselle naiselle voi olla vaikeaa löytää miestä, mutta jos on hoikka, iloinen ja itsestään huolta pitävä niin 70-80 vuotiaasta miehestä voi ehkä vielä löytää itselleen kumppanin.
Kuka tuon ikäinen nainen ottaisi hoivakoti ikäistä vaaria huollettavaksi.Olen 60+ mutta olen mielummin yksin,kuin papan nurkkiin otan.Mutta tuohan oli vittuilua
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ainoastaan miehiä jotka ovat eronneet koska löysivät uuden, ja naisia jotka ovat eronneet vaikka uutta ei ollut. Olen melkein 50v ja tämä on pätenyt nuoruudesta asti,jos nyt kaikki nämä eivät aviossa vielä olleetkaan. En oikeasti tunne yhtäkään miestä joka on jättänyt naisen ja ryhtynyt sinkuksi,
Moni pettävä ja salasuhteileva mies hakee hoivaviettistä naista. Koska mies ei kykene olemaan aidosti itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Yleisesti ottaen kunnollista, hyvää, itsereflektioon kykenevää tunnetaitoista miestä nainen ei jätä. Tällaiset parisuhteet pysyvät sinne "kunnes kuolema erottaa" saakka.
Jos mies on se, joka lähtee, hänellä on AINA nainen valmiina odottamassa. Välillä käy niin, että se hyvä ja kunnollinen mies revitään väkisin siitä avioliitosta eroon, niin kova pula hyvistä miehistä on.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapset on jo muuttaneet pois. Jos mieheni haluaisi nyt erota, minua ei kiinnostaisi sen jälkeen tippaakaan, missä vaiheessa hän alkaa etsiä uutta kumppania.
Jos miehesi haluaisi nyt erota, hänellä olisi satavarmalla jo se uusi nainen valmiina. Kuten joku tuossa sanoi, hän ei tiedä yhtäkään miestä, joka olisi eronnut ja ryhtynyt sinkuksi. En mäkään tiedä yhtään sellaista. Kaikki ne miehet, jotka ovat omasta halustaan jättäneet naisensa tai vaimonsa, kaikilla niillä on jo pitkään ollut toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni pettävä ja salasuhteileva mies hakee hoivaviettistä naista. Koska mies ei kykene olemaan aidosti itsenäinen.
Ei sitä itsenäisyyttä useinkaan miehelle synny jos oman lapsuuden kodin tausta on vakavasti mielenterveysongelmainen äiti ja alkoholisti isä.
Siitä syntyy usein läheisriippuvuus ja pitkään piilossa oleva naisviha joka sitten aikuisena ilmentyy perheidensä rikkojana ja lapsiensa hylkääjänä.
Jopa vastasyntynyt lapsi ei merkitse tuollaiselle aikuisena mitään vaan perhe pitää rikkoa koska pitää jahdata hyväksyntää joka jäi lapsena saamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nää asiat ei kuulu lapsille. Korkeintaan voi sanoa lyhyesti totuuden: isällä on uusi kumppani. Piste.
Isää ei haukuta lapsille, eikä arvostella.
Se johtuu siitä että viisikymppisellä miehellä on kysyntää, viisikymppisellä naisella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Nää asiat ei kuulu lapsille. Korkeintaan voi sanoa lyhyesti totuuden: isällä on uusi kumppani. Piste.
Isää ei haukuta lapsille, eikä arvostella.
Ikätasoisesti pitää kertoa totuus.
Ylisukupolvisen salailun ja valheiden kierre pitää katkaista.
Jotta se tulevaisuus olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu siitä että viisikymppisellä miehellä on kysyntää, viisikymppisellä naisella ei.
Onko? Niin onnellisesta liitostakin käsin, jos jäisin yksin, jatkaisin yksin, olisihan se paljon helpompaa, etenkin jos pitäisi aloittaa taas johonkuhun tutustuminen ihan aakkosista ja olisihan se vaihteluakin aina parisuhteessa olleelle.
Musta viisikymppiset miehet eivät ole yhtään sen houkuttelevampia kuin viisikymppiset naiset, katso ja kuuntele nyt :D kaipa sitten niin on ja he saavat jotain enemmän parisuhdearjesta viitsiäkseen tavoitella sellaista.
Miehellä on siis uusi nainen heti eron jälkeen = tyytyväinen.
Nainen on itsekseen eron jälkeen = tyytyväinen.
Molemmat tyytyväisiä, ei ongelmaa, vai onko?