Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen
Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse.
Kommentit (406)
Vierailija kirjoitti:
Onpa emakot katkerina existään. Eivät taidakaan viihtyä yksikseen 🤭
Laita vaan lisää solvauksia ilman varmistinta… 😉
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiä kutsuaan miesvauvoiksi? Koska miehet ei osaa olla hetkeäkään ilman viihdyttäjää, tai jotakuta joka täyttää heidän tarpeensa joka hetki.
Itsekin eronnut pihkästä suhteesta kohta vuosi sitten, eikä ole yhtään sellainen olo, että haluaisin suhettta. Parilla deiteillä käynyt ja nää vaan vahvisti tunnetta, että ei todellakaan jaksa enää riippakiveä ongelmineen, nyt kun oma elämä on mukavaa ja rauhallista.
Ai niin jos sinä eroat miehestä niin miehen velvollisuus on itkeä sinun perään vähintään 2 vuotta eikä saa ruveta seurustelemaan? 🤣 Miksi te naiset olette aina niin katkeria heti kun miehellä menee hyvin? Mies jatkaa elämää niin te jäätte suremaan itsesäälissä ja katkeroidutte, siinä vaiheessa kun eroatte niin se ei kuulu sulle pätkääkään mitä ex-miehesi tekee ja sama toisinpäin
Vierailija kirjoitti:
Osa 50+ naisista ei ole enää pano kunnossa, jos ikinä ovat olleetkaan. Osa eronneista tai naimissa olevista puumista ovat todella kiimaisia. En nyt sano, että ovat helppoja saaliita, mutta innokkaasti menevät selälleen ja levittävät reitensä.
Ei aina selällään. Sattui kerran kaksi kivaa ja tyylikästä vanhempaa leidiä kohdalle. Jätetään tästä tarinaa pois ja hypätään asiaan eli jossain vaiheessa panin toista takaapäin ja toinen katseli vierestä. Oli kuulemma irstasta seurata ja enkä ihmettele, kun sen verran paksu on. Hypätään taas vähän eteenpäin. Molemmat saivat suostuteltua, että panen sitä toistakin, koska ei ollut pitkään aikaan saanut. Oikeasti heidän piti suostutella, ei se ole helppoa tuollainen irstailu. Puumat voivat olla aikamoisia petoja.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihana mies, kuulostat unelmieni kumppanilta joka tavalla! Tulisitko kumppanikseni? Pari sanaa itsestäni, jotta tiedät, mihin lupaat sitoutua loppuelämäksesi: Minua ei kiinnosta parisuhde eikä etenkään seksi ja laitan itseni ja tarpeeni sinun edelle, mutta ei kai tämä sinua haittaa, kun kuitenkin sisimmissäsi tiedät, että haluan parisuhteen.
Ai et? Miksi et? Eikö kiinnosta? Kiinnostaa kuitenkin, et vaan myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niiä kutsuaan miesvauvoiksi? Koska miehet ei osaa olla hetkeäkään ilman viihdyttäjää, tai jotakuta joka täyttää heidän tarpeensa joka hetki.
Itsekin eronnut pihkästä suhteesta kohta vuosi sitten, eikä ole yhtään sellainen olo, että haluaisin suhettta. Parilla deiteillä käynyt ja nää vaan vahvisti tunnetta, että ei todellakaan jaksa enää riippakiveä ongelmineen, nyt kun oma elämä on mukavaa ja rauhallista.
Ai niin jos sinä eroat miehestä niin miehen velvollisuus on itkeä sinun perään vähintään 2 vuotta eikä saa ruveta seurustelemaan? 🤣 Miksi te naiset olette aina niin katkeria heti kun miehellä menee hyvin? Mies jatkaa elämää niin te jäätte suremaan itsesäälissä ja katkeroidutte, siinä vaiheessa kun eroatte niin se ei kuulu sulle pätkääkään mitä ex-miehesi tekee ja sama toisinpäin
Näytätkö kohdan, jossa vaadin tuollaista miehiltä? Voit olla aivan varma, että eron jälkeen mua ei kiinnosta pätkän vertaa, miten mies elämänsä viettää, mulle ero on totaalinen, eikä mitään yhteyttä sen jälkeen pidetä.
Nyt keskityn sinkkuna matkusteluun, kun ei tartte raahata ketään mukanaan ja saan tehdä mitä haluan ja koska haluan. Terkkuja kolmen kuukauden autolomalta Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuten vaan tyhmä, onko sulla lukihäiriö,bvai mistä tuollaisia keksit?
Itseppä potkaisin miehet ulos elämästäni, ei mitään syyytä olla katkera mistään.
Lisää tyhmyyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä ihana mies, kuulostat unelmieni kumppanilta joka tavalla! Tulisitko kumppanikseni? Pari sanaa itsestäni, jotta tiedät, mihin lupaat sitoutua loppuelämäksesi: Minua ei kiinnosta parisuhde eikä etenkään seksi ja laitan itseni ja tarpeeni sinun edelle, mutta ei kai tämä sinua haittaa, kun kuitenkin sisimmissäsi tiedät, että haluan parisuhteen.
Ai et? Miksi et? Eikö kiinnosta? Kiinnostaa kuitenkin, et vaan myönnä.
Niin ne pöydät kääntyy. Naisia pitää kiinnostaa, mutta miehet saa luonnollisesti valita, kiinnostasko vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi muru, ei mitään käsitystä, meneekö exillä hyvin vai huonosti. Keskityn laittamaan oman elämäni, työni, kotini ja ystäväni kaikkien miesten edelle. Sellainen periaate, että kun roskat on viety roskikseen, ei niitä enää käydä katsomassa siellä. Säkö käyt?
Jos "heti uusi haussa" tarkoittaa että seksi maistuu niin kyllä.
Jos se tarkoittaa yhteisasumista naisen kanssa niin ei missään tapauksessa!
Mies 50v+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille tulee usein oikein hätä löytää uusi vakiintunut suhde ja he hyppäävät sellaiseen kenen kanssa tahansa, joka heidät huolii.
Itse miehenä olen sitä mieltä, että tuo on mennyttä aikaa. Jotain kasaria ja ysäriä. Porukka luulee, että se on joku status ja kunnollisen elämän merkki, että on jonkun kanssa. Nuorempana ja perheen perustamisen aikoihin parisuhteet on täysin ymmärrettäviä, mutta myöhemmässä vaiheessa väkisin pariutuvat ovat mielestäni jääneet ysärille, eivätkä tajua maailman muuttuneen.
Voi olla. On aina hyvä merkki, jos ihminen tunnistaa millainen on, ja elää sen mukaisesti. Jos ei ole parisuhdetyyppiä niin on paljon parempi että on ihan reilusti yksin.
Aina on mukava nähdä kun sarjapettäjän suhteet kaatuvat kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on negatiivinen ja riitainen ilmapiiri. Johtuuko katkeruudesta?
Keitä tarkoitat? Miehiä vai naisia vai molempia?
Ilmapiirillä ei ole sukupuolta.
No shit Sherlock. Täällä kuitenkin on tapana leimata kaikki naiset katkeriksi ja siksi kysyin asiasta.
Olipa negatiivinen tuo kommenttisi ensimmäinen virke.
No voi snif. Mene äidillesi itkemään.
Olipa lapsellinen kommentti.
Tuo tyyppi on syrjäytynyt ja katkeroitunut normaaleja ihmisiä kohtaan.
Kun kaikki eivät jaa hänen sairaita käsityksiään parisuhteilusta.Erittäin hyviä ja osuvia havaintoja tuosta ihmisen muotoisesta hyypiöstä.
Korjaus: ihmisen muotoinen ameeba.
Meidän lapset on jo muuttaneet pois. Jos mieheni haluaisi nyt erota, minua ei kiinnostaisi sen jälkeen tippaakaan, missä vaiheessa hän alkaa etsiä uutta kumppania.
Olen 50 v. nainen ja jo yli 5 vuotta itsekseni. Eron jälkeen pari yritystä parisuhteeseen, mutta totesin, että yksin on kivempaa ja vaatii vähemmän vaivaa (en halua olla äiti aikuiselle miehelle). Vientiä olisi (miehet aloitteellisia) ja kaverit yrittävät naittaa jos jollekin, mutta ei: Näin saa elää ja nauttia elämästä enemmän. Pitäkää tunkkinne. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs täällä on negatiivinen ja riitainen ilmapiiri. Johtuuko katkeruudesta?
Keitä tarkoitat? Miehiä vai naisia vai molempia?
Ilmapiirillä ei ole sukupuolta.
No shit Sherlock. Täällä kuitenkin on tapana leimata kaikki naiset katkeriksi ja siksi kysyin asiasta.
Olipa negatiivinen tuo kommenttisi ensimmäinen virke.
No voi snif. Mene äidillesi itkemään.
Olipa lapsellinen kommentti.
Tuo tyyppi on syrjäytynyt ja katkeroitunut normaaleja ihmisiä kohtaan.
Kun kaikki eivät jaa hänen sairaita käsityksiään parisuhteilusta.Erittäin hyviä ja osuvia havaintoja tuosta ihmisen muotoisesta hyypiöstä.
Korjaus: ihmisen muotoinen ameeba.
Kovastipa tellä meni nyt tunteisiin, kun joku vähän kirjoitti rumasti. Melkoisia päätelmiä teette ja sitten alennettu itse samalle tasolle. Ette ole yhtään sen kummempia kuin tuo jota haukutte.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tarvitsevat naisen kodintöihin, sänkyyn ja äidin korvikkeksi. Kuka enää vanhaa eronnutta miestä enää kyllä haluaa, täytyy olla epätoivoinen.
Näyttää olleen kotipiian paikka auki kun jotkut somessa elämäänsä esittelee Edelliset lapset, uudet lapset ja sitä rataa. Usein jo eronneet naiset ei tähän soppaan lähde kun haluavat elää vapaasti eikä jonkun kotipiikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli ja on sen verran ongelmia, että minusta on vähän huolestuttavaa, että hän on heti menossa uudessa suhteessa. Siitä ei tule hyvää jälkeä.
En voi mitenkään sanoa, että se uusi suhde olisi merkki siitä, että hänellä menee hyvin. Päin vastoin.
Suoraan päin tiiliseinää.
Mutta se ei ole minun ongelmani. (Vaikka arvaan, että hän tulee haukkumaan minua uudelle naiselle kuten haukkui eksäänsä minulle. Toivottavasti uusi nainen tunnistaa vaaran merkit ja ymmärtää väistää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni oli ja on sen verran ongelmia, että minusta on vähän huolestuttavaa, että hän on heti menossa uudessa suhteessa. Siitä ei tule hyvää jälkeä.
En voi mitenkään sanoa, että se uusi suhde olisi merkki siitä, että hänellä menee hyvin. Päin vastoin.
Suoraan päin tiiliseinää.
Mutta se ei ole minun ongelmani. (Vaikka arvaan, että hän tulee haukkumaan minua uudelle naiselle kuten haukkui eksäänsä minulle. Toivottavasti uusi nainen tunnistaa vaaran merkit ja ymmärtää väistää.)
Jos kiinnostaisi, niin kiinnostaisi nähdä kun paska osuu tuulettimeen jälleen uudenkin kanssa. Mutta ei kiinnosta edes se. Kuulen sen muualtakin.
T Se, joka potkaisi ukon ulos.
Läheisriippuvainen mies hyppää aina lennosta pettämisen kautta uuteen suhteeseen.
Ei kannata hyväksyä omia vääriä tekojaan sillä perusteella, että muut ovat vielä pahempia.