Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun viisikymppisenä eroaa niin miehillä on heti uusi haussa, naiset viihtyy itsekseen

Vierailija
13.07.2026 |

Itse erosin aika lailla 50-vuotiaana ja ex muutti heti toisen luo, itse haluan olla itsekseni, vapaus tuntuu ihanalta, vaikka taloudellisesti välillä tiukkaa onkin. Mites muut, oletteko halunneet uuden kumppanin? Mulla on epäilys haluanko enää koskaan, tuntuu kovin sitovalta, en välitä edes treffailla. Ja ero oli tosiaan käytännössä käsitelty ennen eroamista, eli mistään "toipumisajasta" ei kyse. 

Kommentit (396)

Vierailija
341/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi haussa vaan uusi on jo ennen eroa. Mies voi esittää exälleen ja lapsilleen, että uutta naista e ole. Tällä keinoin ero pysyy siistimpänä eikä lapset suutu ja exäkään ei raivoa.

Vierailija
342/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehillä on. Ne tarvii siivoojan ja ruoanlaittajan. Naiset eivät enää lähde siihen viiskymppisinä.

Ei pidä paikkaansa. Siivous ja ruoanlaitto ovat minulle helppoja hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska mies tarvitsee seksiä, mikäli mies on terve mies. vaikka testo ei ole nykyään oikein huudossa (ympäristömyrkyt, yleinen ilmapiiri jne), niin biologia on biologiaa.

en minä sitä keksinyt, kuten en sitäkään, millaisia naiset ovat.

olen vain viestintuoja 

Miten niin tarvitsee? Jos sitä on jo kokenut paljon, se on enemmän päästä kiinni, mitä tarvitsee. Tai joillekin se on pakkomielle tai riippuvuus.

Miehellä on biologinen tarve laueta (release) koska siemennestettä muodostuu kokoajan. Naisen biologia ei muodosta siemennestettä eikä mitään siihen liittyvää.

Nainen on laukeamisen kannalta paras ja kätevin, mikäli tämä on nuori, hoikka ja tatuoimaton. 

Oletko harkinnut lobotomiaa? Joillekin ei auta kuin vanhan koulukunnan hoito.

Vierailija
344/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs täällä on negatiivinen ja riitainen ilmapiiri. Johtuuko katkeruudesta?

Vierailija
345/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska mies tarvitsee seksiä, mikäli mies on terve mies. vaikka testo ei ole nykyään oikein huudossa (ympäristömyrkyt, yleinen ilmapiiri jne), niin biologia on biologiaa.

olen vain viestintuoja 

Miten niin tarvitsee? Jos sitä on jo kokenut paljon, se on enemmän päästä kiinni, mitä tarvitsee. Tai joillekin se on pakkomielle tai riippuvuus.

Miehellä on biologinen tarve laueta (release) koska siemennestettä muodostuu kokoajan. Naisen biologia ei muodosta siemennestettä eikä mitään siihen liittyvää.

Nainen on laukeamisen kannalta paras ja kätevin, mikäli tämä on nuori, hoikka ja tatuoimaton. 

Sulle paras laukeamistapa on oma käsi. 

Eikä sillä muuta ole, ollut, eikä tule. 

Olen olut noin 50 vuotta varsinaisissa parisuhteissa, niitä ennen oli runsaasti lyhytsuhteita, niiden aikana riittävästi ja niiden jälkeen kitsaasti. Mutta minulla oli nytkin juhannuskinkku ja alkuvuodesta lomakinkku. Parhaillaan on säpinää muutaman kinkun kanssa mutta kumpikaan ei ole vielä antautunut.

Vierailija
346/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä tarkoitat? Miehiä vai naisia vai molempia?

Vierailija
347/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmapiirillä ei ole sukupuolta.

Vierailija
348/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suskilla tuskin on syvempää keskusteltavaa noin ylipäätään kenenkään kanssa. Hän taitaa lähinnä käydä kaiken kommunikoinnin alaosastollaan.

Kylläpä sua. ottaa päähän, että joku pystyy tienaamaan rutkasti sillä vartalolla, johon hänellä on täysi oikeus. 

"täysi oikeus". Niin onkin. Silti se on säälittävää :)

Siinä kohtaa kun sä kärvistelet hyttysten syötävänä kelohonkamökilläsi, Susanna vetää pina coladaa jahtinsa kannella ja miettii "säälittävää" 😂

Sulle voi tulla yllätyksenä, mutta suurin osa naisista elää mielummin tavallisena duunarina kuin persettää myyvänä julkkishorona.

Taas yksi, joka haluaa määrätä, mitä muut tekee ruumillaan. I slam, tervetuloa, tänne onkin helppo kotoutua. 

Ps. Vapaa markkinatalous ja silleen. 

En ole missään määrännyt mitä Susanna saa tehdä. Mun ei vain tarvitse pitää tuota hienona asiana. 

Ja sun mielipiteesi kiinnostaa ketä? Pysy siellä kelohonkamökissäsi ja ole onnellinen. 

Mistä sinun vihamielisyytesi oikein kumpuaa?

Vierailija
349/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit Sherlock. Täällä kuitenkin on tapana leimata kaikki naiset katkeriksi ja siksi kysyin asiasta. 

Vierailija
350/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoissa suhteissa kärvistelevät kiukuttelevat tyytyväisille sinkuille. 

Vierailija
351/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No shit Sherlock. Täällä kuitenkin on tapana leimata kaikki naiset katkeriksi ja siksi kysyin asiasta. 

Olipa negatiivinen tuo kommenttisi ensimmäinen virke. 

Vierailija
352/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen vain viestintuoja 

Olen olut noin 50 vuotta varsinaisissa parisuhteissa, niitä ennen oli runsaasti lyhytsuhteita, niiden aikana riittävästi ja niiden jälkeen kitsaasti. Mutta minulla oli nytkin juhannuskinkku ja alkuvuodesta lomakinkku. Parhaillaan on säpinää muutaman kinkun kanssa mutta kumpikaan ei ole vielä antautunut.

Eihän se 70-vuotiaana enää helppoa ole, mutta tokihan noi sun naiset on 17-vuotiaita, kuten kaikilla iäkkäämmillä herramiehillä täällä? 

Vierailija
353/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassit on edullisempi ja helpompi tyhjentää vakituiseen kumppaniin. Miehille seksi on kuin paskalla käynti.

Siinä ohessa hoituu naisen toimesta myös kämpän siivous, ruokahuolto ja pyykinpesu ja silitys. Monesta muusta askareesta puhumattakaan. Siksi kai se uusi katsotaan jo valmiiksi varalle.

Vierailija
354/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vapaus ilman murjottavaa ja synkkää miestä jo yli 20 vuotta! 

Välillä on ollut kyllä joku "viihdytysmies".

Vierailija
355/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi snif. Mene äidillesi itkemään.

Vierailija
356/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen vain viestintuoja 

Taidat näyttää liian innostuneelta. Pientä välinpitämättömyyttä niin naiset on innokkaampia vonkaajia ja haluavat itse enemmän

Vierailija
357/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa lapsellinen kommentti.

Vierailija
358/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen vain viestintuoja 

Oletko harkinnut lobotomiaa? Joillekin ei auta kuin vanhan koulukunnan hoito.

Uudemmista sähköshokkihoito voisi tehdä hyvää. 

Vierailija
359/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Eron jälkeen minä keskityin siihen, että elämäni lasten kanssa sujuu hyvin. Vietin paljon aikaa ystävieni kanssa, urheilin jne. Ei tullut mieleenkään hankkia taas jotain mieshuolia. 

Exäni yritti minua jonkun kuukauden verran takaisin, tajusi, ettei tule tapahtumaan, ja hänen kaverinsa paljasti, että hän sitten saman tien epätoivoissaan oli mennyt tinderiin ja oli kuulema jos jonkinlaista kauhuviritystä hänellä siinä. Jonkun näistä esitteli lapsillekin siten, että lapset tapasivat tuon naisen vain kerran, koska se suhde kaatui lähes heti sen jälkeen (että vähän vastuullisuutta olisi nyt voinut harkita, että esittelisi vasta vakaammassa tilanteessa lapset naisilleen).

Sittemmin hänellä on ollut on-off suhde naisen kanssa, joka vaikuttaa ihan järkevältä, ja varmaan miehellä on vähän vaikeuksia saada naista pysymään kanssaan. Hirveetä draamaa ja epätoivoissaan pakko yrittää, kun yksinhän ei voi olla.

Itse tapasin sattumalta hyvän miehen muutama vuosi eron jälkeen, vaikken tosiaan etsinyt mitään, ja nyt ollaan oltu jo vuosia yhdessä.

Vierailija
360/396 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa lapsellinen kommentti.

Voi kamalaa! 😭😭😭😭

Mene muualle ulisemaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme