Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** LOKAMAATUSKAT-05 VK 21 ***

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas äippä virkeänä kirjoittelemassa kun pimu nukkuu päikkäreitä :) Siirrytäänpä samantien gallupeihin kun niitä ehkä muistaa ;)

JUHLIA meillä ei ole tiedossa. Tosin yks kutsu tuli miehen serkun häihin, mut mulla on justiinsa sillo toi laskettu aika ni taidetaanpa jättää väliin. Ja varsinki ku ne on tuol Keski-Suomessa ni matkaakin ois aikas paljon... Viime keväänä oli edelliset ylppärit, mun serkun. Seuraaviin menee varmaa parisen vuotta. Naimattomia kavereita löytyy eli teoreettinen mahdollisuus hääkutsuihin on :)

VAIPAT on käytössä. Ei meidän pimu suostu sinne pottaan mitään tekemään. Hetken saattaa siinä istahtaa, mut mitään ei oo sinne vahingossakaan lirahtanu yli puoleen vuoteen!

Kesällä ajattelin antaa pimun olla tos mein pihalla ihan vaan pikkarit jalassa ja siten kattoa jos siirryttäis jo tohon pottailuun.

PUKEMINEN ei luonnistu viel ite. Kaikki hatut yms laittaa kyl hyvin päähän, mut takit, housut yms menee aina nurin kurin tai muuten vaan tosi hassusti. Eipä tuolla viel noita päähineitä lukuunottamatta kauheeta intoakaan tohon itse pukemiseen ole vielä ollut.

Riisuminenkaan ei onnistu ite, paitsi just tuo hatun pois ottaminen. Kovasti ain houkutellaan et ottais ite, mut ei vaan viel onnaa...

TEATTERIssa en oo käyny ikuisuuksiin. Toi mies kun ei oikeen välitä sellaisesta :( Ei se jaksa leffojakaan mennä teatteriin kattomaan, ku siihen ei saa taukoa sillo ku haluaa ja sitä alkaa ain väsyttää siellä... Niinpä me siis aina vuokrataan vaan :(

Mä kyllä kävisin mieluummin ihan kunnolla leffassa ja ois mahtavaa päästä joskus teatteriinkin. Ehkä sitte ku pimu kasvaa, ni mä voin käydä sen kaa... Siihenki menee vaa vuosia...

No nii, eiköhän tää vuodatus jo riitä ;) Vois yrittää keksiä itelleen vaik jotai syötävää... ;)

Vierailija
2/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppeja en muista kuin TEATTERIn koska niin tuoreessa muistissa, lauantaina olin katsomassa Linnanmäen Peacockissa ' Da Lintsi Koodi' . Noin muuten teatterikäynnit aika harvassa. Leffoja tulee katsottua lauantai-iltaisin kotona, Canal+' lta tulee usein ' tuoreita' leffoja.

Käytiin sitten lääkärissä eilen pojan kanssa korvatarkastuksessa, ja joo edelleen näytti olevan punaiset ja jopa jotain nestettä havaittavissa. Eli antibioottikuuri. Kiva kun viikon päästä lähdetään lentäen lomalle. No ei todnäk kovin vakava tulehdus koska lääkäri ei mitenkään kieltänyt lentämistä.

Lauantaina olimme naapurin kanssa Valtterin kirpparilla myymässä, yllättävän hyvin meni vaatteet kaupaksi vaikka tuntui ettei porukkaa hirveästi ollut. Huomattavasti enemmän oli silloin pari kuukautta sitten kun oltiin.

Mitens SANJA ja SILJA, kävittekö tekemässä löytöjä Myyrmäen kirpparilla? Mitä tarttui mukaan?

Poju nukkunut jo pian 2h ja käänsi äsken vain kylkeä. Pitäisi pian alkaa tekemään lasagnea jotta illaksi päästään taas ulos leikkimään (huom! poika painelee menemään sinne sun tänne ja vanhemmat perässä). Harvemmin pysähtyy pidemmäksi aikaa leikkimään hiekkalaatikolle.

Matka-apteekkikin pitäisi päivittää ja hieman myös pojan sekä omaa vaatekaappiakin. Eilen käytiin Itiksessä mutta aika loppui kesken kun mokoma paikka meni jo klo 18 kiinni.

TRUIDEKO olikin siellä Itiksessä töissä, vai muistanko ihan väärin?

Sunnuntaina kävimme aamupäivällä pyöräilemässä ja mentiin Haltialan tilalle. Poika meni lehmiä tai mitä lie sonneja katsomaan ja totesi aidalla että ' muuuuu' .

No johan tässä tuli jonninjoutavia puhuttua, muutkin linjoille!!! Taitaa tulla hiljainen pinokesä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain mielessä tuolla suihkussa ollessani että mitä tulen tänne papattamaan mutta nyt se taas unohtui :(

No Romille voin ainakin kertoa että mä olin lauantaina siellä kirpparilla ja mukaan löyty vaan vauvalle potkupuku ja mummilaan vauvakeinu (sekin maksoi vaan 20senttiä niin oli pakko ostaa vaikka olikin punainen ja aika likainen mutta melkeinhän ilmasin lähti) Eipä sieltä tainnu muuta mukaan tarttua, muutamia autoja hipelöin mutta ne oli sitten rikki tai muuten aika hinnakkaita. Miehen sisko oli löytäny ihania leluja ja tosi halvalla, tosin se varmaan käytti aikaa siihen kiertämiseen ja penkomiseen kun mä taas vaan silmäilin, mutta kun oli kiire Jessen takia kun se oli mukana ja halusin saada sen norm. aikaan päiväunille. No ens viikonloppuna yritän päästä sinne ilman Jessä.

Mä voitin lahjakortin kuntoclubille :D jos mä jotain voitan niin sit se on jotain tollasta mikä ei ole mun juttu. No tänään kävin tutustumassa paikkaan ja sain sen kortin, se on viikon kestävä. Yritti se mulle tietenkin ihan kunnon liittymistä suositella kun olen raskaana että saan sitten ihan ohjaajan että tiedän mitä voi tehdä ja miten paljon mutta en mä innostunu. Saa nyt nähä kokeilenko jos menis huuto.netissä kaupaks tai sitten annan miehen siskolle kun se harrastaa noita kuntosaleja.

Kylläpä taas tänään päivällä väsytti niin että olisin varmaan nukahtanu kaiken sen metelin keskelle jos olisin tienny et joku on Jessen kaa, se hakkas kovalla tohinalla hakkua ja mä pilkin sohvalla. Onneks olikin Jessen päiväunien aika niin sain sitten mennä ihan oikeesti unille. En tajuu mikä ihan yhtäkkinen väsymys kohtaus tuli. Taidankin tästä painella unille ettei ala kierre tulla kun valvon iltaisin ja nukun päivisin.

T.Silja

Vierailija
4/15 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin siel Myrtsis sekä lauantaina että sunnuntaina. Lauantaina löysin ihan hirveesti vaatetta pimulle. Halvalla lähti :) Ja sunnuntaina löyty sit uudelle tulokkaalle muutama vaate. Ihan tyytyväinen oon! Nyt ei pimukaan todellakaan tartte enää mitää vaatetta ku kaikkee löytyy ja paljon!

Löysin mä viel anopillekin sen astiasarjaan täydennystä, et hyödylliset reissut oli kaikin puolin! :)

Jeps, mut ei mulla varsinaisesti mitään asiaa ollut tänään. Vähän häslinkiä tässä päällä ku pitäis kaikennäköstä kotihommaa saada aikaseks...

Mut palaillaan taas astialle! :)

Vierailija
5/15 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupeihin vastailen nyt kun muistan.

PUKEMINEN jää siihen pipoasteelle, vaikka tyttö kovin innostunut asiasta onkin. Sormikkaaseen saa käden sisään siihen asti, kun ne " sormet" alkaa, mutta sitten huutaa apua. Kenkiä yrittää saada jalkaan, kuten myös vetskaria kiinni, mut se nyt on lähinnä semmosta pelleilyä. Matkii nääs aina noita isompia. Tyttö kuitenkin riisuu aika hyvin ulkovaatteet (jos sitä huvittaa) kenkiä lukuunottamatta.

VAIPAT kovassa käytössä. Pottaan tullut vain muutama " vahinko" . :/

JUHLIA ei oo tiedossa. Viimeksi olin häissä syksyllä 05, viimeisilläni raskaana. Hui, onpas siitäkin aikaa!

TEATTERIssa en ole käynyt herran aikoihin. Tykkäisin kyllä käydä, mutta jotenkin se lähteminen jää aina suunnitteluasteelle. Leffassa käydään ukon kans muutaman (siis ehkä 1-4) kertaa vuodessa. Meilläkin enemmän vuokrataan leffoja kotiin, ja näin digiaikana otettiin paketti kaapelin kautta. Enhän mä ehdi sohvalla löhötä, mut mies kyllä ehtii.. hmm..

Voi p**kele että ei saa hetken rauhaa! Aaaarghh!! On taas mentävä kun noi pennut riehuu. Moro!

Pähkis :/

Vierailija
6/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tarttis tää maatuska tukea oikein olan takaa. Täällä on taas meno ton jätkän kanssa äitynyt ihan mahdottomaksi. Se pistää IHAN kaikessa vastaan, syöminen, vaipanvaihto, juominen, pukeminen, siis KAIKKI tökkii. Sokerina pohjalla olen viettänyt sylitellen sen kanssa pari tuntia öisin, jos laittaa sänkyyn niin huutaa siellä vaikka aamun asti (luulisin, en ole kokeillut). Säälittää, kun sisko tahtois nukkua mutta eihän siinä rumbassa tule siitäkään mitään :(. Muutenkin tuntuu että kaikki pistetään leikiksi ja joka paikka yritetään hajottaa. Valokatkaisijoita, oven kahvoja, telkan nappuloita rempataan JATKUVASTI. Oikeesti mulla PIMAHTAA kohta... Olen jo miettinyt onko tuolla jannulla kaikki nappulat kohdallaan, kun ei taas hetkeäkään voi olla " normaalisti" . Aargh :(!!!

Joo kiitos kysymästä helpotti jo vähän...

VAIPAT ovat meillä käytössä. Potat ei vaan saa saaliita :(.

TEATTERISSA käyty herraties milloin... Varmaan joskun 2000-luvun alussa, kun olin töissä teatterissa.

PUKEMINEN heh joo hienosti molemmat laittavat ja ottavat hatun... etenkin ottavat. Ihan mahtavasti ne saa hatut lentämäänkin...

Olikohan muuta... No Truidelle ja muillekin tiedoksi masuasukkaan tuoreet sykkeet pompotteli 150. Viikkojahan on nyt kasassa 16+1 ja olo on kuin en raskaana olisikaan.

Vierailija
7/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nyt kerkeäisin jotain nopeasti kirjoittaa kuulumisia. Mä olen gallupeistä ihan pihalla.

Elikkäs meille syntyi 4.5 klo.17.58 pikku prinssi. painoa 4840g ja pituutta 56cm. Rv 41, epäilin suuresti että ei oo ittekseen pihalle ku Milka oli piti käynnistää 42+1 ja syntyi vasta 42+2.

Tässä on sitten vauva arkea pyöritetty. Sairaalassa en saanut levättyä ollenkaan. Sitten ku tulin kotia niin olin ihan väsy,mutta onneksi tuo minun aviomies on niin ihana että hoiti lapsia että sai itse nukuttua. Mies oli pari viikkoa isyyslomalla ja nyt maanantaina aloitti taasen työt. Maanantaina meinasi itseltä kädet loppua. Tuntuu että ku jotain alat tekemään esim.ruokaa niin toinen huutaa tissin perää ja milka sitten paskat housussa tai ruoka-aika...

Nyt on alkanut tämä arki tasoittumaan,mutta vielä on vähän extempureta ku pojulla ei ole säännöllistä rytmiä.

Milka oli sen kaks viikkoa minkä petri oli kotona niin ihan mahdoton. kiukutteli koko ajan ja illalla pari tuntia pimeässä omassa huoneessa leikki eikä alkanut nukkumaan. Nyt ollaan laitettu neiti matkasänkyyn että loppu leikkimiset. Mutta ku petri lähti töihin niin milka on ollut ku enkeli, ei kitise eikä mistä vastaan.

Meillä kyllä on juhlia jos mitä koko kesän, tuntuu että joka viikonloppuna on jotkut kissan ristiäiset.

mutta nyt mentävä järjestää milka päikkäreille ku pikku herra alkaa heräileen ja varmasti on kauhee nälkä..

moips.

T:Marru,Milka 1v7kk ja poju 19.päivää

Vierailija
8/15 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma mahapopo vaivannu meikalaista pari paivaa ja viime yona sitten vihdoin paasin syleilemaan myos wc-ponttoa. Nyt olo suht ok, mutta piti vahan itteaan kerailla aamupaiva. Iltapaivaksi yritan toihin.

Toivottavasti meidan tytto saastyy talta. Silla on nimittain ollu ihan tarpeeksi tauteja muutenkin ja nytkin nena valuu ja yskittaa. Luulen, etta saan varata sille ajan laakarille, kun tarhassa epailtiin siitepolyallergiaa. Mites muut ootteko huomannu, etta teidan lokataaperoilla olis ALLERGIAA?

Napiaisille vaan jaksamisia! Uskon, etta on rankkaa. Kun yhden kanssa oon helisemassa niin voin vaan kuvietlla, mita se on kahden kanssa... No onneksi teidan neiti vaikuttaa rauhalliselta. Jospa poika ottaisi vahan mallia.

Terkkuja sinne ja voimia. Muistakaa, etta rakkaat pikkuisemme eivat ole edes 2v viela joten " terrible two" on vasta edessa...

BT

Vierailija
9/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Marrulle ja perheelle potrasta pojasta :)!

Ja BT:lle paranemisia! Kiitos kun muistutit tuosta " terrible two" sta =/. Oikeesti apua mihin tää vielä menee ja sitten on se tirriäinenkin maailmassa. Toivotaan että nämä meidän yksilöt on jotenkin varhaiskypsiä ja ottaneet varaslähdön uhmaikään ;)... No mun lykyssä tätä kestää johonkin 25 vuoden ikään asti, enhän itsekään ole helpoimmasta päästä vieläkään :D. Kehen lie poika tullut? Onneksi viime yönä koko perhe nukkui kuin tukki ja untakin kesti vallan 06.15 asti! On meinaan kaiken kukkuraksi nämä nappulat ottaneet tavaksi herätä viiden pintaan aamuisin. Ja eikä auta vaikka illasta venyttää. No, aikainen lintu madon nappaa jne. :)....

Jaa niin ALLERGOISTA sen verran, että meillä ei ole onneksi vielä havaittu mitään allergioihin viittaavaa. Vatsan toiminnasta sen verran (koska kakka-asiat kiinnostaa kaikkia), että pojalla oli tapana kakata 3-5 kertaa päivässä löysähköä kakkaa, mutta tämä kaikki muuttui kun vaihdoimme Ingmanin maidosta Valion maitoon =O. En tiedä oliko sattumaa, mutta nyt vatsan toimii ihan " normaalisti" .

Tänään tulee napsujen kummitäti (minun siskoni) kyläilemään. Siitä onkin aikaa, kun on nähty vaikkei tässä ole kuin reilut 30km välimatkaa.

Vierailija
10/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marrulle oikein paljon onnea pikku prinssistä :)

Aivan ihana aamupäivä tänään ollu, voi kumpa jatkuis. Lähettiin pojan kanssa puistoon ja pikku-mies käveli niin reippaasti koko matkan puistoon, välillä katteli intoa täynnä ohikulkevia busseja ja kuorma-autoja, mä yritin että tuletko kyytiin välillä niin ei pisti vaan juoksuks. Jakso vielä puistossa leikkiä ja meinas kävellä takas kotiinkin mutta mua vähän pelotti kun alkoi olla jo vähän kylmä että vilustuu kun on ilman hanskoja joten meni sitten ihan suosiolla rattaisiin kun nostin kyytiin (yleensä siitäkin hirvee huuto) sitten vielä omalla pihalla leikittiin nätisti ja kun tuli ruoka aika niin ihmeen reippaasti tuli sisälle ja kun tuli uniaika niin poitsu haki makuupussin ja kääriytyi sinne :) siitä vähän tuli kinaa kun yritin vaihtaa vaipan mutta ei mitään raivokohtauksia. Tarttee poika vaan liikuntaa ja toimintaa niin hyvin menee.

Poitsu on nyt nukkunut 4 yötä isojen poikien sängyssä ja viime yönä se oli pudonnut sängystä tai mitä lie mutta makoili sängyn päässä mahallaan lattialla ja itki, mä vaan nostin sen takas sänkyyn ja tutti suuhun se jatko unia. Sit rupesin miettimään että oiskohan pitäny tarkistaa et kaikki on ok ettei ole esim lyöny päätä pahasti tms. Mutta ei mitään onneks pahemmin käyny. Paitsi sai ehkä tällin päähän ja muuttui yhteistyökykyisemmäksi :D

Nyt pakko mennä syömään

T.Silja

Vierailija
11/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirveästi Marrulle ja perheelle pojusta! Olikin sitten ihan potra poika syntyessään! :)

Napiaisille jaksamista! Ite oon jo helisemässä tän yhden kanssa, niin en tiedä miten ihmeessä jaksaisin jos niitä olisikin kaksi! Vaikka on mulla välistä tuo naapurin 3kk vanhempi tyttö hoidossa ja sillon meno on kyl aika karmeeta hetkittäin. Niinkuin esim tämä aamu kun joka ikisestä tavarasta piti tapella... Kyllä siinä hermo meni...

Nyt onneks molemmat nukkuu nätisti ni saa hetken rauhaa! :)

Mitään allergiaa ei olla viel huomattu. Ainoostaan et nyt on tytöllä ollu mahassa ja reisissä ihme ihottumaa. Käytiin ihan ihotautilääkärilläkin ja sen paras veikkaus oli et ois vaipoista johtuvaa... Vaihdettiin sitte heti vaippamerkkiä, mut ei oo nyt viel 2 viikossa parantunu, joten hiukka ehkä epäilisin sen johtuvan niistä vaipoista... Mut ei olla oikeen mitään uutta syöty, ei oo pesuainetta vaihdettu... En tiiä mistä johtuu... :(

Kohta joutuu varmaan varaa uuden ajan sinne lekurille jos ei ala poistua tuo ihottuma...

Eilen oli taas neuvola ja sykkeet oli tällä kertaa enimmäkseen siinä 150 nurkilla. Neuvolatäti veikkaili niistä tyttöä... Mut tiedä sit ku ei ne ennen oo ollu näin korkeet... Kaikki oli hyvin ja paksusti voidaan ;)

Kamala kun oon lukenu noita odottavien heinä- ja elokuisten palstoja, ni siellä on jo kaks vauvaa syntyny ja toinen kuoli just vähän aika sitte :( Kyllä vetää mielen apeaksi kun niitä juttuja lukee...

Kyllä sitä vaan on niin onnellisessa asemassa kun oma vaavi jaksaa vielä pysyä masussa ja kasvaa!

Mut ei tässä taas sen kummempia. Palataan! :)

Vierailija
12/15 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marrulle perheineen isot onnittelut! Olipa poitsulla aikamoiset mitat.

Napiaisille tsemppiä! Täällä myötäelän sun fiiliksiä, kun muistan edelleen esikoisen uhman, taisi olla just se " t-t" .. Ja siitä on sentään melkein kymmenen vuotta, mutta mieleen on jäänyt mm. se, etten kirveelläkään lähtenyt jätkän kanssa kahdestaan kauppaan, koska normaalin puolen tunnin sijaan reissussa saattoi vierähtää kaksikin tuntia! Kerättiin aina muutama katse missä ikinä liikuttiinkin.. huh.

Onneksi nää tytöt on ollu helpompia. Ainakin toistaiseksi. ;)

BT:lle paranemisia! Missäs muuten tää toinen ulkomaansisko luuraa? Bonnie!!! Tuus käymään!

Siljalle piti sanoa vielä, että meidän tyttö on kans kova kävelemään. Ei malttais millään mennä takas vaunuihin, kun on päässyt vauhtiin. Hyvä niin, kun meidän keskari taas (istuttuaan vaunuissa ekat vuodet :)) on nykyään niin laiska kävelijä, että välillä ottaa tosissaan aivoon sen hidas lampsiminen. Mä luulin vissiin pääseväni helpommalla, kun lapsi istuu vaan kiltisti vaunussa, mutta taisin olla väärässä.. No nyt tää kuopus saa dallata just niin paljon kun jaksaa, paitsi jos on tulipalokiire johonkin.

Jaahas, nyt pitää mennä syömään ja valmistautua lähtemään töihin. Siispä heipat vaan!

Pähkis :)

Vierailija
13/15 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa meidän tän viikon pino jäädä aika lyhkäseks... Missäs kaikki luuraa?!?

Eipä tässä kyl itelläkään mitään kummempia stooreja kerrottavana ole. Viikonloppu mielessä. Täytyy vähän kattoo noita ilmoja et mitä me nyt sit oikeen tehdään, mut tarkotuksena ois mahdollisesti käydä lauantaina Klaukkalan Ennen Wanhaan -tapahtumassa ja sunnuntaina Rallisprinttiä kattelemassa. Ja tietty jos ehtii, ni Myrtsin kirppikselle varmaankin taas suuntaan :) Vaik ei mitään varsinaisesti puutu, ni mä vaan tykkään kierrellä siellä ja katella mitä kaikkee ois tarjolla.

Tänään pitäs viel kauppaan ehtiä kunhan mies joskus pääsis töistä. Sillä on koko viikon menny aina niin pitkään et kaikki iltasuunnitelmat on menny ihan mönkään...

Ja noita tuplarattaitakin pitäs joskus ehtiä kattelee! Leveyden perusteella meillä ei taida olla ku pari vaihtoehtoa. Joko Ora Land, Jovi Land (näiden erona kait pelkkä kangas...?) tai sitte Brion Twinetet.

Galluppina kysyisinkin nyt sitte teiltä muilta, et löytyykö keltään kokemusta kyseisistä vaunuista?

Nyt tuo maha kyllä taas kurnii siihen malliin, et pakko suuntaa jääkaapille päin tonkimaan josko jotain syötävää löytyis... ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
14/15 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän laiskanlaisesti pinoutunut viime aikoina, anteeks!

Jospa ekana noihin galluppeihin vastailis, kun ehkä vielä muutaman muistaa.

JUHLIA on ainakin parit tälle kesälle, yhdet lähisukulaisen häät ja serkkupoika pitäisi syntyä juhannuksen kieppeillä, hänen ristiäiset sitten loppukesästä. (siis minun serkku, ei lasten :) )

ALLERGIOITA: Ei meillä ole havaittu.

POTTAILU: Sujuu ja ei suju :) Kyllä tuo poika siinä potalla istuu, muttei sinne juuri koskaan mitään tee.

PUKEMINEN: Ei vielä oikein suju. Hatun laittaa itse ja kengät. Mutta päältä osaa kyllä riisua vaatteita. Sukat lähtee aina alta aikayksikön jalasta!

TEATTERISSA kävin viimeksi varmaan 5 vuotta sitten. Mieli tekis kyllä lähtee, mutta miestä ei juuri kiinnosta ja eipä tässä vielä hetkeen ilman tissitakiaista kai pääsekkään... Jospa joku likkakaveri sitten innostuisi miun kanssa lähtemään kun se aika koittaa.

Ja sitten vähän mein kuulumisia...

Eli Esikoinen tässä melkoisen uhman kourissa ollut. Mies tuossa tuskaili kun viikolla kaupoilla käytiin hänen vapaapäivänään, että ei jaksa tuota mein kohta 4- vuotiasta, kun on niin mahdoton... ei usko mitään... Olin siinä sitten vaan että vai niin, älä ihmeessä...

Meinas palaa suorastaan pinna mieheen! Siis hänen hermot menee siinä 3 tunnissa ja sitten oli kun persuksille ammuttu karhu... kukas noita lapsia kattookaan 24h/vrk/7pv viikossa ?!?!?!?

Okei, menee miullakin hermot... mutta kun sitä vaan jotenki kaipaa, että se mies jaksais sitten vapaalla noita lapsia itseään paremmin... no... se siitä...

Tuo mein keskimmäinen on edelleen aikas tempperamenttinen poitsu :)

Tietää mitä tahtoo ja tahtoo sitten usein!

Mutta on se vaan mahdottoman söpökin kaveri. Nyt alkaa muutamia sanoja tulla, mutta ei ole mikään juttumies.

Kaiken tekee isoveikan perässä... sekä ne hyvät, että tuhmat jutut.

Melkosen näppärä kaveri kiipeilemään ja muutenkin melkoisen liikkuvainen lapsi.

Mein " kirppu" on jo 2½ kk ja ei enää mikään kirppu! varmaan jo päälle 6 kiloinen ja yli 60 senttinen.

On rauhallinen ja hyväntuulinen kaveri. Päivisin valvoo aika paljon, mutta yöt nukkuukin todella hyvin.

Kattelee silmät ympyrällä noiden isoveljien touhuja ja jo sillä jalat vipattaa siihen malliin, et ai jai kun mukaan pääsis ;)

(Mutta ei ONNEKSI vielä vähään aikaan noiden isompien menoissa ole mukana!!!)

Että tämmöstä tänne... Mutta nyt pitänee jättää vähän tilaa muillekkin.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!

t. K@tju ja poikakolmikko

Vierailija
15/15 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Marrulle onnea perheenlisäyksestä!!!

Tänne ei ihmeempiä kuulu. Tää mamma täytti eilen vuosia ja kriisin paikka...heh. No ei nyt sentään kovin paha. Olin eilisen kaupungilla kampaajalla ja viime hetken ostoksilla matkaa ajatellen. Tänään suuntaan myös keskustaan jalkahoitoon, jonka sain äitienpäivälahjaksi.

Pitäisi ruveta pakkailuhommiin tänään, millään ei jaksaisi. Mutta nopeasti se on tehty kunhan vaatteet on katsottu valmiiksi. Se on se muu sälä joka rasittaa. Maanantaina siis lähdemme reissuun joten oikein mukavaa loppukuuta kaikille!