Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ikinä opi ajamaan :(

Vierailija
21.05.2007 |

Tänään oli ajotunti ja auto sammuili taas sen sata kertaa, pasmat sekosivat kerran risteyksessä pahasti ja olin hetken aivan ulalla mitä pitikään tehdä. Kenenkään päälle en silti läheskään ajanut, miten voisinkaan kun köröttelen kymppiä ja jopa jalkamiehet menevät kävelytiellä nopeampaa. Ei tästä tule yhtään mitään! Nyt tiedän, miksi olen vitkutellut 10 vuotta tätä autokouluun menoa.

Teoriapuolessa ei ole mitään häikkää. Käsitän varsin hyvin mitä minulle opetetaan eikä muistissakaan ole mitään vikaa. Tuo ajaminen vaan ei onnistu ollenkaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettajaasi neuvomaan, milloin kuulet, tai paremminkin TUNNET, milloin kytkin ottaa vastaan. Se on siis se kohta, jolloin auto lähtee liikkumaan eteenpäin, vaikka et painaisi kaasua. Mutta, jos et kaasua missään vaiheessa paina, niin auto stumppaa.

Nosta kytkintä rauhallisesti ja paina kaasua yhtä lailla rauhallisesti. Kyllä se siitä. Ajaminen on ihanaa!

Vierailija
2/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaiskaan. Oliko monesko ajokerta? Kyllä se treenaamalla paranee.

t. 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta viimeisellä ajokerralla ennen inssiä sain koko tunnin ajeltua ilman yhtään risteykseen sammumista. Inssissäkään en onneksi sammuttanut autoa, ajoin silloin tosi hiljaa. Oli kova lumipyry ja inssiohjaaja sanoi, että hyvin ja varovasti ajoin :) Pääsin siis läpi heti ekalla yrityksellä. Sitten olikin taas opettelemista muilla autoilla ajamisessa. Olin ihan surkea kuski. Nykyään menee jo paremmin, joudun nimittäin kulkemaan työmatkat autolla, joten olen oppinut koko ajan paremmaksi ajajaksi.

Tsemppiä vaan! Kyllä sinä vielä opit! Muista sitten harjoitella ahkerasti myös kortin saamisen jälkeen!

Vierailija
4/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on takana? Se on just ku yhden kerran töppää, alkaa se säheltäminen.. hermojen hallintaa, kyllä säkin varmasti vielä opit!

Vierailija
5/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään magiaa ole, harjoitusta ja tottumusta ja rutiinia vaan.

Ja kolmonen on todennäköisesti sen sortin agressiokuski, ettei olisi mitään asiaa liikenteeseen. Tarvitsisi myös uuden autokoulun, jos luulee että ajaminen on nopeudesta kiinni.

Vierailija
6/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minustakin tuntui alussa ihan mahdottomalta, pelkäsin ajamista ja ajattelin että sitten kun saan kortin, minun ei tarvitse enää ajaa ikinä! Sitten kun pääsin ekoja kertoja itse harjoittelemaan, ajaminen alkoi sujua, ja nyt olen jo tosi taitava, kortti on ollut jo kymmenen vuotta.

Vierailija
7/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pelännyt kaikkia vempaimia porakoneista lähtien ja ihan mielelläni olen aina fillarilla ajellut, mutta nyt kun lapsia pitäisi kuskata sinne tänne harrastuksiin niin ei taida polkupyörä enää riittää. Kyllä se tästä, ehkä. Mielessä vain risteilee, että jospa olenkin se toivoton tapaus.

Vierailija
8/8 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmonen ajaa liikennesääntöjen ja rajoitusten mukaan. Mutta kyllä se ottaa päähän jos edessä on joku mummo/pappa joka ajaa 40 km/h 80km/h:n alueella.