Kerro minkä asian kanssa kamppailet tällä hetkellä
Kommentit (69)
Kyllä niitä nollasoppareita edelleen on. Jouduin valitsemaan sen tai irtisanomisen väliltä. Pitää toki alkaa etsiä lisätienistejä / uutta työpaikkaa mutta voi olla helpommin sanottu kuin tehty tänä aikana.. mutta joo laitoin juuri äsken yhteen paikkaan hakemuksen, ei siinäkään varmaan olisi montaa tuntia viikossa, mutta jos nyt edes jotain tän lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtilanne, hiivatin nollasoppari ja olemattomat tunnit. Kauan säästöillä pärjää.. kelasta enkä ytk:sta en saa mitään (liian pitkä tarina selitettäväksi).. nykyinen kumppani, en ole ollenkaan varma haluanko tätä enää.. tuntuu että kaikki vaan on jotenkin hemmetin vaikeeta :(
Må luulin et nollasoppareita ei saa enää tehdä. Voisitko hakea jotain lisätöitä?
Missä muka on päätetty, että nollasoppareita ei saa tehdä. Itse en kannata nollasoppareiden poistamista kokonaan koska ne on todella hyviä opiskelijoille ja meille jotka halutaan tehdä keikkaa oman työn ohessa.
-eri
Hotellissa ja ravintolassa näitä ei saa enää tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtilanne, hiivatin nollasoppari ja olemattomat tunnit. Kauan säästöillä pärjää.. kelasta enkä ytk:sta en saa mitään (liian pitkä tarina selitettäväksi).. nykyinen kumppani, en ole ollenkaan varma haluanko tätä enää.. tuntuu että kaikki vaan on jotenkin hemmetin vaikeeta :(
Må luulin et nollasoppareita ei saa enää tehdä. Voisitko hakea jotain lisätöitä?
Missä muka on päätetty, että nollasoppareita ei saa tehdä. Itse en kannata nollasoppareiden poistamista kokonaan koska ne on todella hyviä opiskelijoille ja meille jotka halutaan tehdä keikkaa oman työn ohessa.
-eri
Hotellissa ja ravintolassa näitä ei saa enää tehdä
Niin ja senkö perusteella missään muuallakaan ei saa tehdä. Ei nyt oikein mene joillakin ymmärrykseen, että joillekin sopii nollasoppari.
Univaikeuksien. Kesäaikaan tuntuu järjestään pahenevan, vaikka tuossa pari kuukautta sitten jo ajattelin, että pohjakosketus on tehty.
Olen ihastunut rakkaaseen ystävääni. Tässä ei ole mitään järkeä, mutta silti yksi elämäni vaikeimmista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut rakkaaseen ystävääni. Tässä ei ole mitään järkeä, mutta silti yksi elämäni vaikeimmista asioista.
Been there.
-eri