Kerro minkä asian kanssa kamppailet tällä hetkellä
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Loman loppuminen, ihastus täysin saavuttamattomaan mieheen, jota en tule ikinä saamaan, huonot välit perheenjäsenten kesken, yksinäisyys, viha ettei ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. Tiedän, että joillekin ne kuulostaa naurettavilta ja mitättömiltä ongelmilta.
Mutta hei, tässä ketjussa vastaaja numero 6 painiskelee tukkansa kanssa, eli hänen ongelmansa on bad hair day/week....
Rahattomuus
Työttömyys
Yksinäisyys
Ikäkriisin. Asuntokriisin. Työttömyyskriisin. Yksinäisyyskriisin.
Vierailija kirjoitti:
Loman loppuminen, ihastus täysin saavuttamattomaan mieheen, jota en tule ikinä saamaan, huonot välit perheenjäsenten kesken, yksinäisyys, viha ettei ole koskaan kelvannut kenellekään miehelle. Tiedän, että joillekin ne kuulostaa naurettavilta ja mitättömiltä ongelmilta.
Ei, nuo on isoja ongelmia. Asiat pitää vaan käsitellä. Vihaisuus ja riitaisuus ei auta tilannettasi, sellaiset piirteet kun eivät vedä muita ihmisiä puoleensa. Se voi auttaa, kun yrittää ymmärtää toisten ihmisten kokemusta, ja toisaalta asiallisesti kertoa omista tunteistaan. Ehkä se mieskään ei oikeasti ole niin ihana, kaikilla on huonot puolensa. Ehkä löydät vielä paremman.
Uskaltaako lähestyä naapurin rouvaa julkisesti romanttisin aikein. Vaivoin olen saanut peitetyksi (luullakseni) aikeeni tähän saakka.
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävän persesäryn. Crohn aktiivisena ja 200(+150 mg) tramadolia päivässä jotta pystyy elämään. Istua ei tarvitse kuin uimarenkaalla.
Mene lääkäriin
Kun luin nuo edelliset alkoi tuntua että minulla on todella pahoja asioita, joiden kanssa joudun kamppailemaan.
Kyllähän minä edelleen kamppailen ahdistuksen kanssa, kun rakkaani jätti minut keväällä. Ottajia minulle olisi jo ilmaantunut, sopivampiakin, mutta enpä minä tunteilleni mitään mahda.
m
Vierailija kirjoitti:
Rahattomuus
Työttömyys
Yksinäisyys
Sama.
OCD-oireiden kanssa kamppailen. Vaikka loma on ihanaa, niin aina lomalla OCD:ni pahenee kun aivoillani on aikaa vatvoa asioita.
Mökkinaapurin metelin kanssa. Koska he pitävät meteliä normaalin ajan puitteissa siihen on tosi vaikea lähteä sanomaan mitään. Nyt elän niin, että lämmitän saunan kun he hiljenevät ja nautin aamuista heidän nukkuessaan myöhään. Joka kerta mökille tullessa saa pettyä, miten heidän metelinsä on karkoittanut kurjet, korpit, metsäjänikset, siis kaikki luontokappaleet, joita oli kiva seurata näillä nurkilla. Onneksi täällä on kyykäärmeitä, joten eivät uskalla tulla meidän tontin rajan ihan lähelle kiljumaan, Onkohan niillä kotonakin tapana hoitaa keskinäiset asiansa huutamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävän persesäryn. Crohn aktiivisena ja 200(+150 mg) tramadolia päivässä jotta pystyy elämään. Istua ei tarvitse kuin uimarenkaalla.
Mene lääkäriin
Olin viimeksi torstaina.
En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti kamppailua, mutta kuitenkin. Päällimmäisinä rintakehää puristamassa keskivaikea masennus, syömishäiriö, työttömäksi jääminen, taloudelliset vaikeudet, yksinäisyys ja korventava itseinho. Vihaan itseäni, kehoani, kelvottomuuttani ja sitä, etten mitenkään onnistu löytämään uutta työtä yrityksistäni huolimatta.
Kumarrus ja exit. Olen pelkkä rasite.
Työttömyys täälläkin. Aika monta meitä jo ilmoittautunut.
Yksinäisyys ja tunne, että elämä on ohi kun ei näe ulospääsyä.
Henkinen kehitys alkaa silloin kun kamppailu loppuu.