Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro minkä asian kanssa kamppailet tällä hetkellä

Vierailija
12.07.2026 |

?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriön. Sairastuin teini-iässä, nosti päätään taas uudestaan nyt nelikymppisenä, kun tuli elämään muutakin kriisiä ja kuormitusta.

Vierailija
42/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennut että olen alkoholisoitumassa. Vähentäminen ei minulta tunnu onnistuvan, joten pitäisi olla kokonaan ilman, mutta aviomies ei näe ongelmaa eikä luultavasti tukisi muutoksessa. Mietin että onko todella niin että vaihtoehdot on avioero tai juopoksi ajautuminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti kamppailua, mutta kuitenkin. Päällimmäisinä rintakehää puristamassa keskivaikea masennus, syömishäiriö, työttömäksi jääminen, taloudelliset vaikeudet, yksinäisyys ja korventava itseinho. Vihaan itseäni, kehoani, kelvottomuuttani ja sitä, etten mitenkään onnistu löytämään uutta työtä yrityksistäni huolimatta.

Kumarrus ja exit. Olen pelkkä rasite.

VR.

Vierailija
44/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kelpaamattomuuteni. En vain riitä missään, mitä yritän.

Vierailija
45/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalion korjaaminen ja painon nostaminen normaalipainoon

Vierailija
46/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyys, työttömyys, sosiaalisten taitojen puute, syömishäiriöt, manipuloivat epärehelliset vanhemmat jotka pettävät joka kerta raivarini, rahattomuuteni, se miten jaksan fyysisesti tätä kaikkea

Vierailija
47/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-vaihteinen pyörä, vaihde on vain isoimmalla, mitään ei tapahdu vaikka vaihtaa pienemmälle. Tulin nettiin etsimään apuja. Huomenna pitäsi 4 km ajaa töihin, melkoiset mäet taluttaa, kun vain suurin vaihde päällä.

Vierailija
48/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisyyden, vuodessa tulleen 10 lisäkilon.

Vierailija
49/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteiden. Vuodesta toiseen. Ulospääsyä en näe.

Vierailija
50/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtilanne, hiivatin nollasoppari ja olemattomat tunnit. Kauan säästöillä pärjää.. kelasta enkä ytk:sta en saa mitään (liian pitkä tarina selitettäväksi).. nykyinen kumppani, en ole ollenkaan varma haluanko tätä enää.. tuntuu että kaikki vaan on jotenkin hemmetin vaikeeta :(

Vierailija
51/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako lähestyä naapurin rouvaa julkisesti romanttisin aikein. Vaivoin olen saanut peitetyksi (luullakseni) aikeeni tähän saakka.

Mitä menetettävää?

Vierailija
52/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, ettei kukaan ole koskaan halunnut nähdä mua sinä ihmisenä, joka olen. Mutta juuri ratkaisinkin sen ongelman, pysyn omissa oloissani.

Luultavasti ovat juurikin näin tehneet ja se minkä ovat nähneet, edesauttaa sinun yksin pysymistä, halusit tai et. 

Vierailija
53/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikean masennuksen ja raha-asioiden kanssa.

Vierailija
54/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtilanne, hiivatin nollasoppari ja olemattomat tunnit. Kauan säästöillä pärjää.. kelasta enkä ytk:sta en saa mitään (liian pitkä tarina selitettäväksi).. nykyinen kumppani, en ole ollenkaan varma haluanko tätä enää.. tuntuu että kaikki vaan on jotenkin hemmetin vaikeeta :(

Må luulin et nollasoppareita ei saa enää tehdä. Voisitko hakea jotain lisätöitä?

Vierailija
55/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä, onko tämä varsinaisesti kamppailua, mutta kuitenkin. Päällimmäisinä rintakehää puristamassa keskivaikea masennus, syömishäiriö, työttömäksi jääminen, taloudelliset vaikeudet, yksinäisyys ja korventava itseinho. Vihaan itseäni, kehoani, kelvottomuuttani ja sitä, etten mitenkään onnistu löytämään uutta työtä yrityksistäni huolimatta.

Kumarrus ja exit. Olen pelkkä rasite.

No laihduta. One problem solved.

Vierailija
56/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys, työttömyys, sosiaalisten taitojen puute, syömishäiriöt, manipuloivat epärehelliset vanhemmat jotka pettävät joka kerta raivarini, rahattomuuteni, se miten jaksan fyysisesti tätä kaikkea

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
57/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on taas niin  positiivinen ketju kesän kunniaksi! Juuri tällaisia aloituksia me tarvitaan voidaksemme helvetin huonoisti!

Vierailija
58/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoinnin lopettamisen, kymmenes päivä menossa ja välillä olen onneni kukkuloilla ja välillä tekee mieli pomppia seinille. PERKELE, aion onnistua tässä.💪

Tsemppiä 🍀 

Älä anna periksi!! 

Vierailija
59/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että on taas niin  positiivinen ketju kesän kunniaksi! Juuri tällaisia aloituksia me tarvitaan voidaksemme helvetin huonoisti!

No miks ei voi puhua näistäkin asioista?

Vierailija
60/69 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokralainen pitää potkaista ulos. Olen jo irtisanonut sopimuksen, mutta hän ei maksa vuokraansa ja nyt pitää purkaa sopimus, että pääsen sitten häätämän jaskan (p:llä kirjoitettuna) kuukautta aikaisemmin. Ei se ole minun syyni, että hän on sössinyt tukensa. 

Ärsyttää niin että korvissa suhisee!

Tuleekohan häätäminen miten kalliiksi? Siis minulle.

Itsepähän olet leikkiin ryhtynyt. Nyt saat kestää seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi