Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan muijan ymmärtämään että kasvimaa on sen harrastus?

Vierailija
12.07.2026 |

Joo mä voin keväällä auttaa kääntämällä sen, haen multasäkkejä sun muuta.

Mutta kun se sitten on kesällä kasvussa niin mua ei kiinnosta vitunkaan vertaan olla siellä kitkeskelemässä mitään että saisi pari hassua helvetin kallista kurkkua. 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea homma. Ostakaa kurkut kaupasta. Halvempaa ja vaivattomampaa.

-äm mä, joka ei jaksa väkertää mullalla

Vierailija
2/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvimaalla ei saa kurkkua kasvamaan. Se vaatii kasvihuoneen. Ellei hän ole sen suojannut täysin suoralta auringon valolta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada nainen parempien harrastusten pariin. 

Vierailija
4/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuttu homma. Parisuhteessa oleva nainen kun "harrastaa" jotain mihin liittyy jotain raskaampaa väkertämistä niin oletus on että mies tekee sen. Eipä kuitenkaan näy eukkoa nostamassa lohkoa irti autosta.

Vierailija
5/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sä haluu tehdä tollasii juttuja yhdessä sun naisen kanssa? Toihan kuulostaa ihan lepposalta puuhalta.

M35

Vierailija
6/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin nautin itse kasvattamista. Tunnen kuinka rahaa valuu takas kotiin päin,kun mulla kaikki yrtitkin kasvaa omassa pihassa, salaatit,kurkut. Herneitä kohta saa poimia. Mietin vielä paikkaa minne laitan omat vadelmat kasvamaan. Kalliiksi ei tule, kestolannote ja vettä. Papujakin laitoin kasvamaan ja niitäkin on poimittu. Mansikka en tarvitse kilokaupalla. Vaikka sitä kasvaa myös omalla pihalla. Tulee sen verran kun on tullakseen. 

Vierailija
7/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvimaalla ei saa kurkkua kasvamaan. Se vaatii kasvihuoneen. Ellei hän ole sen suojannut täysin suoralta auringon valolta. 

Mulla on ihan parvekkeella ämpärissä. 

Vierailija
8/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sä haluu tehdä tollasii juttuja yhdessä sun naisen kanssa? Toihan kuulostaa ihan lepposalta puuhalta.

M35

Koska ei kiinnosta, arvon beta. Minä harrastan jotain muuta ja meillä on muita yhteisiä harrastuksia joista molemmat tykkäävät.

Vierailija
9/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööö ööö avomaankurkku mikä se on ööö öö äöäöäöäöäöäö

Vierailija
10/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvimaalla pitää käyttää hellehattua ja suojata kasvikset kastelulla ja joskus verkolla . Hyvää tulee saat monta purkkia säilöttyjä kurkkuja ja kurpitsaa kuin mausteita.  Opettele. Eikä kasvimaalle viedä multaa vaan lannoitetta ja tukikeppejä kuin pidä puutarha käsineet kädessä . 

Vierailija
11/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ymmärrän, et noi on mun juttuja. Mies tulee tärkeysjärjestyksessä viimeisenä. Miehelle ei jää aikaa, noissa hommissa mulla menee aamusta iltaan. Sen jälkeen pari kylmää huurteista ja nukkumaan. Mies tekee mitä tekee. 

Vierailija
12/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvimaalla pitää käyttää hellehattua ja suojata kasvikset kastelulla ja joskus verkolla . Hyvää tulee saat monta purkkia säilöttyjä kurkkuja ja kurpitsaa kuin mausteita.  Opettele. Eikä kasvimaalle viedä multaa vaan lannoitetta ja tukikeppejä kuin pidä puutarha käsineet kädessä . 

Kyllä sinne multaa viedään, hiekkaakin, lavakauluksia ja kaikenlaista.

Vierailija
13/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avomaankurkku kasvaa kasvimaalla. 

Vierailija
14/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän joka haluaa kasvimaan, niin myös hoitakoon sen. Ei ketään pidä pakottaa puutarhanhoitoon. Kaupasta saa halvemmalla vihannekset ja juurekset. Mullat ja lannoitteet maksaa. Itse kyllä tykkään puutarhanhoidosta ja maksan tästä harrastuksesta, enkä itke toisia apuun. Sitten kun ei enää huvita niin lopetan.

Vierailija
15/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööö ööö avomaankurkku mikä se on ööö öö äöäöäöäöäöäö

Vaikka kurkku tarvitsee valoa, keskipäivän suora paahtava aurinko voi polttaa herkkää lehtimassaa. Etenkin esikasvatetut taimet tarvitsevat alkukesästä suojaa, jotta ne eivät nuupahda. 

Näin. Eli ne pitää suojata suoralta auringonvalolta kuiten! 

Vierailija
16/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Koska ei kiinnosta, arvon beta. Minä harrastan jotain muuta ja meillä on muita yhteisiä harrastuksia joista molemmat tykkäävät.

Miks sä oot noin kiukkunen? Eihän pointtina muutenkaan oo se et mikä ittee just kiinnostaa van se et kivan ihmisen kanssa vähän kaikki tekeminen yhes on kivaa ja sit taas tärkeen ihmisen tärkeet jutut on sellasii mitä itekin arvostaa. Koska se toinen on tärkee.

M35

Vierailija
17/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en päästä miestä lähellekään mun kasvimaata. Sille on oma erillinen pikkupläntti, josta saa hakea perunaa ja hernettä, mutta varsinaiselle kasvimaalle ei ole mitään asiaa. Oon ihan omin pikku kätösin rakentanut kasvihuoneet ja kasvimaat ja istuttanut marjapuskat. Hakenut peräkärryllä mullat, kuorikatteet, kivituhkat, hevonkakkakuormat ynnä muut. Kottikärryillä kärrännyt paikoilleen.

Vierailija
18/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miks sä oot noin kiukkunen? Eihän pointtina muutenkaan oo se et mikä ittee just kiinnostaa van se et kivan ihmisen kanssa vähän kaikki tekeminen yhes on kivaa ja sit taas tärkeen ihmisen tärkeet jutut on sellasii mitä itekin arvostaa. Koska se toinen on tärkee.

M35

Tylsästä ei-kiinnostavasta asiasta ei tule "kivaa" vaikka sitä tekisi kenen kanssa. 

Vierailija
19/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämpärissä kasvaa perunaa ja tilliä kuin muutakin kasvimaalla ja avomaan kurkut laitetaan purkkiin kaupasta saa valmiita säilöntä pusseja . Koko talven ruokaa. On vielä punaviinimarja pensas saa mehua ja täytekakun. Raparperia niin saa piirakkaa kuin kiisseliä ja hilloa . Sipulia tulee ja sitä on koko talveksi pakastimessa. Kuorittu ja viipaloitu ja sipulikeitto onnistuu. Sillä maustaa lihapullat. On monia eri sipuleita myös ruohosipulia. 

Vierailija
20/76 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Ihana mies. Nuorissa on tulevaisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän