Hurjan komea tuo norjalainen jalkapallonpelaaja!
Tyypillinen skandinaavi.
Skandinaaviset miehet ovat maailman komeimpia.
Ruotsalaiset miehet varsinkin täysin ylivetoja komeudessa.
Kyllä miehen pitää olla mies!!
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Niin kuka niistä? Haaland ainakin on ruma. Noin yleisesti ottaen Norjassa on kuitenkin paljon komeita miehiä.
En minäkään pidä häntä mitenkään hyvännäköisenä tai komeana. Palloa osaa kyllä potkia ja hyvä niin.
Kyllä ihmisen tekee kauniiksi kyky nauraa itselleen. Haaland on varmasti kentällä täysmlkku, mutta hän osaa olla sitä symppiksellä tavalla.
Ja niin kuin moni on sanonut, hän on symppiksen oloinen pröystäillessäänkin. Se on saavutus. Yleensä tällaiset ökyilijät, esim kultahampaiset materialistiräppärit, ovat yksinomaan kuvottavia tai vain ärsyttäviä, niin Iso Paha Shrekki se vain hymyilyttää.
Korkeat poskipäät, hyvä iho, pusuhuulet, hienot hiukset, todella isokokoinen ja iso mu.. lisäksi tosi mukavan oloinen luonne. Lähtisin kyllä treffeille, joku tällanen tavis pyytäisi. Julkisuudesta ja rahasta en niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätavallisen näköinen ihminen jolla on lisäksi jonkin taidon tms. tuomaa auktoriteettia on usein mielenkiintoinen, karismaattinen. On enemmän omilla ehdoillaan kuin kiiltokuvamaisempi ihminen. Haaland on mielestäni tällainen.
Mallimaailmassa vrt. vaatemainos / prisman katalogi-mallit (perinteisen kauniit) vs. editorial-mallit (erikoisen näköiset).
Eihän tuo Haaland ole epätavallisen näköinen.
Hän on skandinaavi. Siinä syy.
Samoin Norjan prinssi Haakon, tosin eri näköinen.
Haakonistakin näkee heti, että hän on skandinaavi.
Suomessa ei ole totuttu.
Prinssi Haakon on komea. Haaland ei. Lopeta jo tuo tottumisen jankuttaminen. Nykypäivänä voi sekunneissa etsiä ihmisten kuvia ympäri maailman. Ei ole mistään tottumisesta kiinni, jos joku ei miellytä omaa silmää. Itse pidän monen eri maalaisia komeita ja kauniina koska he oikeasti ovat sitä. Ruma on ruma vaikka miten päin kääntelisi.
Haakon on kaljuuntuva pappa, Haaland vaalea lihaksikas viikinki.
Ja ruma sellainen ja kuulemma kusipääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätavallisen näköinen ihminen jolla on lisäksi jonkin taidon tms. tuomaa auktoriteettia on usein mielenkiintoinen, karismaattinen. On enemmän omilla ehdoillaan kuin kiiltokuvamaisempi ihminen. Haaland on mielestäni tällainen.
Mallimaailmassa vrt. vaatemainos / prisman katalogi-mallit (perinteisen kauniit) vs. editorial-mallit (erikoisen näköiset).
Suomessa ei ole totuttu.
Prinssi Haakon on komea. Haaland ei. Lopeta jo tuo tottumisen jankuttaminen. Nykypäivänä voi sekunneissa etsiä ihmisten kuvia ympäri maailman. Ei ole mistään tottumisesta kiinni, jos joku ei miellytä omaa silmää. Itse pidän monen eri maalaisia komeita ja kauniina koska he oikeasti ovat sitä. Ruma on ruma vaikka miten päin kääntelisi.
Haakon on mun mielestä komea eikä ole mikään pappa. Haaland on mun mielestä ruma. Ei siinä auta hyvä kroppa, jos naama on noin ruma.
Haakon on tuollainen puikulapää. Nuorena oli ihan ok, mutta ei nyt mikään erityisen komea
Se on sun mielipide. Ihan sama mulle. Mun mielestä Haakon on komea. Haaland on ruma. Kestä se.
Kestä sä se että Haaland on kuuma 🔥🔥
Nämä. Kattokaa vielä kerran
Siinä on maailman komein miesrotu ja heidät löytää Skandinaviasta.
Norwegian models male
Swedish models male
Danish models male
Haalandin veli on muuten vielä paremman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole totuttu.
Haakon on mun mielestä komea eikä ole mikään pappa. Haaland on mun mielestä ruma. Ei siinä auta hyvä kroppa, jos naama on noin ruma.
Haakon on tuollainen puikulapää. Nuorena oli ihan ok, mutta ei nyt mikään erityisen komea
Se on sun mielipide. Ihan sama mulle. Mun mielestä Haakon on komea. Haaland on ruma. Kestä se.
Kestä sä se että Haaland on kuuma 🔥🔥
Niin sun mielestä on kuuma, monen muun mielestä ei ole. Sun oma maku ei ole totuus.
Vierailija kirjoitti:
Haalandin veli on muuten vielä paremman näköinen.
No se ei paljon vaadi, että on tuota rumilusta paremman näköinen.
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Toihan tekisi mallintöitä, jos ei olisi noin kiinnostunut noista palloista.
Vierailija kirjoitti:
Mustan miehen kasvonpiirteet mutta vaalealla värillä.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9QKjTWF5L2ShHnsx…