Hurjan komea tuo norjalainen jalkapallonpelaaja!
Tyypillinen skandinaavi.
Skandinaaviset miehet ovat maailman komeimpia.
Ruotsalaiset miehet varsinkin täysin ylivetoja komeudessa.
Kyllä miehen pitää olla mies!!
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällötti. Makuasioita. Katso sen karjumiskuva.
Kaksoisstandardit. Julkkismies,on komistus, vaikka samannäköistä tavista ei kukaan vilkaisisikaan.
Kukaan? Puhu vain omasta puolestasi, kyllä kaksimetrinen mies huomataan, vaikka olisi vaan joku tavan Paavo-Pietari.
En tiedä yhtään Paavo-Pietaria. Jos tuollainen pottunokka ja pallinaama sitten on komea, niin miksi täällä aina haukutaan suomalaisen miehen ulkonäköä? Harva norjalainenkaan mies on liki kaksimetrinen ja suurin osa lähinnä on lähinnä Thor Heyerdahlin näköisiä (voitte googlata). Edelleenkin väitän, jos joku tavis olisi,kasvoiltaan tuon näköinen, vaikka olisikin kaksimetrinen, tuskin hänen peräänsä kuolattaisiin osan palstalaisista tavoin. Toki muitakin mielipiteitä on tullut ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän ei ole millään muotoa kasvoiltaan komea, pikemminkin oudon näköinen kumihuuli ja hänella on sivusta katsottuna jotenkin ikänkuin kuono, ikäänkuin neardendalin esi-isilläme (periytymä ihmisapinoilta). Samanlaisia näkee Ausseissa yönmustilla aborginaaleilla.
Kroppahan tällä tyypillä on komia, tykkään isokokoisista pitkistä leveäharteisista miehistä.
Kun taas joku Messi on mielestäni ihan hinteä pikkupoika minun mielestä.
Mutta taas Ronaldo on pitkä, oman joukkeensä pisimmästä päästä... ja mikä atlettivartalo ja komea kasvoiltaankin ja se hyny, huh, ihan kuin Tom Gruisella, sellanen että sukat pyörii jalassa ja sydän alkaa hakkaamaan kun Ronaldo hymyilee ! Mutta siis tää Norssipoika ei aiheuta minkään viisarin värähtämistä.
Taitaa kaikki nuo olla heteroita, joten ei ’’viisarin’’ pidäkään värähtää.
Voi pyhä yksinkertaisuus taas. Niin, että jos ihailun kohde on hetero niin homoseksuaali ei voi missään nimessä häntä himoita?
Täällä kyllä miehillekin sanotaan, ettei taviksen pidä himoita instabeibejä eli saavuttamatonta, mutta sehän on tietenkin taas aivan eri asia.
Et voi oikeasti olla noin helvetin tyhmä.
Olen minä, mutta kuitenkin fiksumpi ja viisaampi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta hän ei ole millään muotoa kasvoiltaan komea, pikemminkin oudon näköinen kumihuuli ja hänella on sivusta katsottuna jotenkin ikänkuin kuono, ikäänkuin neardendalin esi-isilläme (periytymä ihmisapinoilta). Samanlaisia näkee Ausseissa yönmustilla aborginaaleilla.
Kroppahan tällä tyypillä on komia, tykkään isokokoisista pitkistä leveäharteisista miehistä.
Kun taas joku Messi on mielestäni ihan hinteä pikkupoika minun mielestä.
Mutta taas Ronaldo on pitkä, oman joukkeensä pisimmästä päästä... ja mikä atlettivartalo ja komea kasvoiltaankin ja se hyny, huh, ihan kuin Tom Gruisella, sellanen että sukat pyörii jalassa ja sydän alkaa hakkaamaan kun Ronaldo hymyilee ! Mutta siis tää Norssipoika ei aiheuta minkään viisarin värähtämistä.
Taitaa kaikki nuo olla heteroita, joten ei ’’viisarin’’ pidäkään värähtää.
Voi pyhä yksinkertaisuus taas. Niin, että jos ihailun kohde on hetero niin homoseksuaali ei voi missään nimessä häntä himoita?
Täällä kyllä miehillekin sanotaan, ettei taviksen pidä himoita instabeibejä eli saavuttamatonta, mutta sehän on tietenkin taas aivan eri asia.
Olen minä, mutta kuitenkin fiksumpi ja viisaampi kuin sinä.
Et todellakaan ole mua fiksumpi ja viisaampi, kun et ymmärrä mitä kirjoitetaan ja luettelet harhoja totuuksina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Haaland? Ruma mun mielestä. Kroppa hyvä, mutta kasvot aivan kummallisen näköiset.
Et ole tottunut skandinaavien kasvoihin.
Näet ympärilläsi suomalaisia joilla on pienemmät sekä pehmeämmät piirteet. Ja pienempi leuka.
Haaland menisi kyllä helposti suomalaisesta. Suurin osa muistakin norjalaisista toki.
Haalandista tulee kasvojen perusteella mieleen suomalainen mies. Oisko hänellä suonissa suomalaista verta?
Ei Suomessa ole noin rumia miehiä Ja luonteeltaan tuo haaland on täysi mulkku, sanovat hänet tuntevat. Ja siltähän tuo näyttää ihan ruudunkin välityksellä. Jaix!
Niin mulkku pelikentällä, muuten vaikuttaa aika leppoiselta kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ällötti. Makuasioita. Katso sen karjumiskuva.
Kaksoisstandardit. Julkkismies,on komistus, vaikka samannäköistä tavista ei kukaan vilkaisisikaan.
Kukaan? Puhu vain omasta puolestasi, kyllä kaksimetrinen mies huomataan, vaikka olisi vaan joku tavan Paavo-Pietari.
En tiedä yhtään Paavo-Pietaria. Jos tuollainen pottunokka ja pallinaama sitten on komea, niin miksi täällä aina haukutaan suomalaisen miehen ulkonäköä? Harva norjalainenkaan mies on liki kaksimetrinen ja suurin osa lähinnä on lähinnä Thor Heyerdahlin näköisiä (voitte googlata). Edelleenkin väitän, jos joku tavis olisi,kasvoiltaan tuon näköinen, vaikka olisikin kaksimetrinen, tuskin hänen peräänsä kuolattaisiin osan palstalaisista tavoin. Toki muitakin mielipiteitä on tullut ja hyvä niin.
Tai oikeastaan keskiverto norjalainen mies on lähinnä Roald Amundsenin näköinen (voitte googlata senkin). Naiset tosin ovat raikkaalla tavalla melko kauniita.
Vähän Pertti Kurikan nimipäivien solistin Kari Aallon näköä.
Vierailija kirjoitti:
Örjan Nylund on håt!😍😍
Siis todella!!! Aivan järkyttävän komea mies. 🤤
Norjalaiset yleisurheilijat Geir Moen ja Andreas Thorkildsen aikanaan, no huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ottanut botoxia huuliin? Muhkeat on.
Rumat ja ällöttävät huulet.
Suudeltavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisin oman Erlingin? Ja siis jonku ihan taviksen, ei tarvitse olla maailmankuulu futari.
Käy katsomassa jonkun laitoksen pihalta.
Nauroin ääneen sun vastaukselle, kiitos! :D
Tarkennan: olisi kiva, jos oma Erlingini olisi sellainen, tavallinen työssä käyvä mies. :D
Mä ny kuulkaa mietin ihan yön yli, että mikä hänessä on se mikä viehättää? Tulin siihen tulokseen, että hän vaikuttaa tosi lempeältä. Ja sellaselta, joka olis sun puolella ja turvana joka asiassa. Ja juu, olen moderni nainen, en tarvitse mitään "suojelua", mutta oishan ton kainaloon kiva käpertyä.
-sama
Lempeä jättiläinen. Ei ole varsinaisesti komea, mutta on seksikäs. Kookas ja hyväkroppainen. Suloinen ja poikamainen. Nuo ainakin vetoaa minuun. 🥰
Maalivahti Nyland myös todella namupala.
Harmi ettei Norjan kisat enää jatkuneet...
Haalandko komea. Näyttää kasvoista sammakolta ja kävellessään näädältä.
Tuijotan huulia lumoutuneena. Ne tulee koko ajan lähemmäksi mitä kauemmin tuijottaa. (Pitääkö olla huolissaan? Sinne laitokseenko minäkin nyt joudun?)
Vierailija kirjoitti:
Korkeat poskipäät, hyvä iho, pusuhuulet, hienot hiukset, todella isokokoinen ja iso mu.. lisäksi tosi mukavan oloinen luonne. Lähtisin kyllä treffeille, joku tällanen tavis pyytäisi. Julkisuudesta ja rahasta en niin välitä.
Hyh hyh
Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Tuijotan huulia lumoutuneena. Ne tulee koko ajan lähemmäksi mitä kauemmin tuijottaa. (Pitääkö olla huolissaan? Sinne laitokseenko minäkin nyt joudun?)
Koitapa muistaa ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä ”komeita” löytyy Jakomäen ostariltakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195 cm, 30 cm ja syötävät näköiset huulet.
Tuollaiset huulet miehellä on ällöt.
Äläkä kuvittele tietäväsi Haalandin kullin pituutta vai mitä tuolla 30 sentillä tarkoitit. Lisäksi mitä hittoa tekee 30cm pitkällä kullilla?
Panee virtahepoa.
Sekä Haaland että tyttöystävänsä ovat horoskoopissa rapuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Toihan tekisi mallintöitä, jos ei olisi noin kiinnostunut noista palloista.
Niin ajatella, että joku ihminen ei ole kaikkien mielestä hyvännäköinen.
Ei varmasti, mutta rumilusta hänestä ei kyllä saa.
Kyllä saa. Haaland on monen mielestä ruma.
Niin sinäkin. Vähintäänkin henkisesti.