Hurjan komea tuo norjalainen jalkapallonpelaaja!
Tyypillinen skandinaavi.
Skandinaaviset miehet ovat maailman komeimpia.
Ruotsalaiset miehet varsinkin täysin ylivetoja komeudessa.
Kyllä miehen pitää olla mies!!
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, minun silmälle hän ei ole komea, myös matala otsa jnp
Hänestä näkee heti, että hän on skandinaavi.
Mutta nämä saavat pyörtymään oikeasti;
Google, Swedish models male
Swedish models me
Edes lähi - itäläiset eivät vedä vertoja.
Täys mulkku ja naisellinen homo, syö kuin sika🤢🤢🤢
Kasvot ei ole komeat pottunokkineen etc
Vierailija kirjoitti:
Ai Haaland? Ruma mun mielestä. Kroppa hyvä, mutta kasvot aivan kummallisen näköiset.
Et ole tottunut skandinaavien kasvoihin.
Näet ympärilläsi suomalaisia joilla on pienemmät sekä pehmeämmät piirteet. Ja pienempi leuka.
Kyllä! Onneksi suomalaiset ovat samoin pohjoista arjalaista rotua. Kauniita olemme.
Status, valta ja paksu lompakko tekevät miehestä naisten silmissä komean. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Haaland? Ruma mun mielestä. Kroppa hyvä, mutta kasvot aivan kummallisen näköiset.
Näet ympärilläsi suomalaisia joilla on pienemmät sekä pehmeämmät piirteet. Ja pienempi leuka.
Haaland menisi kyllä helposti suomalaisesta. Suurin osa muistakin norjalaisista toki.
Hänellä on hyvä käytös, ystävällinen kaikille. Se on vetoavaa, suomi- incelit ei näitä tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Onneksi suomalaiset ovat samoin pohjoista arjalaista rotua. Kauniita olemme.
Suomalaiset ovat ok. Nättejä. Eivät noin atleetteja eivätkä kirveellä veistettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin yksinkertainen? Sun mielipide ei ole ainoa oikea.
En ole mikään tollo joka ei osaa katsoa kuvia netissä tai nähdä telkkarissa jne. skandeja. Tiedän miltä skandit näyttää ja Haaland on silti ruma mun mielestä.
Anteeksi nyt vain, mutta vaikutat todella tyhmältä.
Haaland on mielenkiintoisen näköinen, erottuu joukosta. En tosin komeaksi kasvoistaan kutsuisi. Vetonnee joihinkin toki.
Vierailija kirjoitti:
Status, valta ja paksu lompakko tekevät miehestä naisten silmissä komean. Ei mitään uutta.
Ei ainakaan mun kohdalla toimi tuo. Haaland on ruma. Tiedän useita tavallisia duunarimiehiä jotka ovat paljon paremman näköisiä kuin Haaland.
Komea ulkonäkö, valta, status ja paksu lompakko ei pelasta mitään, jos mies on kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on hyvä käytös, ystävällinen kaikille. Se on vetoavaa, suomi- incelit ei näitä tajua.
Tämä. Juuri tämä.
Jos ne tuon tajuaisivat, Suomi olisi parempi paikka. Ihmisillä olisi parempi olla, ihmiset olisivat onnellisempia. Ihmiset uskaltaisivat pariutua ja hankkia lapsia. Olisi kevyempi ja valoisampi ilmapiiri.
Ap
Mulle Haalandista tulee mieleen, että jotain designsteroideja se on vetänyt jotka ei näy missään testeissä. Siinä on jotain epäluonnollista.
Kyllä ja Norjalle nostan hattua, koska ei yhtään tummaa lainattu matsiin. En arvosta samalla lailla esim Ruotsin joukkuetta koska kolme eniten arvostettua jokaisella ulkomaalaistausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaland menisi kyllä helposti suomalaisesta. Suurin osa muistakin norjalaisista toki.
Jos suomalainen näyttää häneltä, voit päätellä siitä, että hänen sukujuurensa menevät Skandinaviaan.
Olemme sekarotuisia, mutta lähin veljeskansamme ovat kuitenkin ruotsalaiset.
Ap
Ei ole komea ei myöskään kusipää. Pitääkö sina haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Mulle Haalandista tulee mieleen, että jotain designsteroideja se on vetänyt jotka ei näy missään testeissä. Siinä on jotain epäluonnollista.
Usko jo. Skandinaavinen perimä. Geenit.
Suomimies on muuten hyvä mutta äidin geenit ja kasvatus rumentaa.