Paksut hiukset suomalaisella
Taitaa olla aika harvinaiset? Ei ainakaan julkisesti liikkuessa tule pahemmin vastaan.
Puhutaan siis kunnolla paksuista hiuksista. Hiuksia paljon ja ne on paksuja, letti kuin pullapitko. Hiustenpidennyksiä näkee jonkun verran mutta nehän ovat jonkun muun hiuksia.
Kommentit (42)
Miehen suku Itä-suomesta ja heillä kaikilla on paksua ja karkeaa vähän kiharaa hius. Kateellinen olen.
T. Ohut suora liukas hius
En mä ainakaan näe kellä hiusten pidennykset tai tuuhennukset. Aika huonosti tehty jos näkyy.
Niin. Ei ole paksua. Kaikki ohutta Suomessa. Iho ohut?
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan näe kellä hiusten pidennykset tai tuuhennukset. Aika huonosti tehty jos näkyy.
Mutta ap näkee. 100% varmuudella.
Miehelläni on tosi paksut hiukset ja niitä on paljon.
Mulla on tumma, paksu ja kihara luonnostaan. En käsittele, lrikkaan ja kosteutan. Inhoan kun ihmiset koskevat päähäni kysymättä, inhonnut lapsesta asti. On harvinaiset mutta kyllä niitä on.
Minulle on useampi kampaaja sanonut, että minulla on paksu/suomalaiseksi epätyypillinen hiuslaatu: paksu ja karhea.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on useampi kampaaja sanonut, että minulla on paksu/suomalaiseksi epätyypillinen hiuslaatu: paksu ja karhea.
Minulla myös paksu, karhea ja piikkisuora hiuslaatu. Pidän hiukset lyhyinä, leikkautan ne 6 viikon välein, en värjää hiuksiani, olen 64 v. mutta harmaita ei vielä näy.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ei ole paksua. Kaikki ohutta Suomessa. Iho ohut?
Ihmiset ei ole ohuita. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava.
Mulla on melko paksu tukka. On luonnonkiharaa. Ei se harvinaista kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla, monen monta kertaa sanottu, että tosi epätyypillinen suomalaiseksi: paksu, karkea ja luonnonkihara. No nyt pitkälti yli 50-vuotiaana jo ohentunut selvästi.
Pojalla on. Paksut hieman kihartuvat hiukset. Pienenä ainoastaan koiratrimmeri puri niihin. Pitää niitä lyhyinä, joten ei näy pahemmin ulospäin.
Vaihdevuosissa hiukset vähenevät puoleen, mutta nuorena onneksi on tosi paksut.
On niitä.. :) toki enemmän ohuempaa.
Itselle sanottu että hiuksia paljon ja hiukset normaalin paksuisia per hius. :D mutta värjäilyillä olen niitä ohentanut
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuosissa hiukset vähenevät puoleen, mutta nuorena onneksi on tosi paksut.
Mulla ei ohentunut noin paljon.
Suomalaisilla jos on paksut hiukset niin ne ovat karheaa, hieman kihartuvaa. Näyttävät epäsiisteiltä.
Tyttärelläni on onneksi paksut, pitkät ja luonnonkiharat hiukset. Mulla ohuet, taipuisat hiukset.
johtuu geeneistä,, maailman ohuimmat hiukset
On harvinaiset.