Paksut hiukset suomalaisella
Taitaa olla aika harvinaiset? Ei ainakaan julkisesti liikkuessa tule pahemmin vastaan.
Puhutaan siis kunnolla paksuista hiuksista. Hiuksia paljon ja ne on paksuja, letti kuin pullapitko. Hiustenpidennyksiä näkee jonkun verran mutta nehän ovat jonkun muun hiuksia.
Kommentit (52)
No eivät ole harvinaiset jos uskotaan näitä suurinta osaa kommentteja että on niin paksut ettei pipo päähän mahdu.
Täällä tietysti kaikilla paksut hiukset. Uskoo ken haluaa.
Pojallani on. Ja vielä vaaleat. Tulee äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole kuin muutama kommentoija kertonut olevansa paksuhiuksinen. Jos "kaikilla" olisi paksut hiukset, niin kommentteja olisi sivukaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä ole kuin muutama kommentoija kertonut olevansa paksuhiuksinen. Jos "kaikilla" olisi paksut hiukset, niin kommentteja olisi sivukaupalla.
Ja kaikilla keskusteluun osallistuneilla toki on paksut hiukset, koska tämän keskustelun aiheena on paksut hiukset. Miksi kukaan tulisi kertomaan tämän otsikon alle, että hiukseni ovat ohuet?
Ei sinun tarvitse uskoa!
Hiukseni ovat paksut JA niitä on paljon. Kampaajani sanoo minun olevan hänen huonoin asiakkaansa koska aikaa ja aineita menee 3x muttei voi laskuttaa kuin yhdestä:)
Minulla on melkein mustat hiukset ja paksut. Yksittäinen hius on kuin hevosen jouhi. Piikki suorat ja niitä ei saa taivutettua millään konstilla. Harmaantuminen alkoi viidenkympin tienoilla, eteen tuli molemmin puolin harmaa raita ja sitten se pysähtyi. Yhtä paksut ja tummat ovat vielä 25 vuotta myöhemmin. Minä pesen hiukset kerran viikossa shampoolla ja annan yleensä kuivua itsekseen, siihen tosin menee aikaa. Koskaan en ole värjännyt enkä käytä hoitoaineita. Lapsena sain kuulla pilkkaa hiuksistani, mutta nyt olen niistä ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse uskoa!
Hiukseni ovat paksut JA niitä on paljon. Kampaajani sanoo minun olevan hänen huonoin asiakkaansa koska aikaa ja aineita menee 3x muttei voi laskuttaa kuin yhdestä:)
Voi laskuttaa ja tätä varten on olemassa monessa paikassa paksujen hiusten lisämaksu.
On paksut hiukset kaikki oli jo koulussa näpelöimässä mun hiuksia. Kampaajalla aina sama hämmästely. Lisäksi joutuu vielä maksamaan enemmän, kuin lirutukat. Sinänsä kiva, kun ei tarvitse juuri kampauksia vääntää, vaan asettuvat kauniisti. Peseminen on työlästä ja vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun muutama puhuu hiuksistaan. Täällä palstalla käy satoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla jos on paksut hiukset niin ne ovat karheaa, hieman kihartuvaa. Näyttävät epäsiisteiltä.
Miksi olisi epäsiistit jos on muotoon leikattu, pesun jälkeen muotoiltu, puhdas ja kiiltävä kampaus? Eipä ole itsellä koskaan epäsiistit hiukset.
Jos en jaksa laittaa (kotona, tienpäällä, mökillä jne) pidän kuitenkin aina nutturalla tai ponnarilla.
Olen suomalainen ja mullapa on korkkiruuvikiharat.
Suomalaisilla jos on paksut hiukset niin ne ovat karheaa, hieman kihartuvaa. Näyttävät epäsiisteiltä.
Miksi olisi epäsiistit jos on muotoon leikattu, pesun jälkeen muotoiltu, puhdas ja kiiltävä kampaus? Eipä ole itsellä koskaan epäsiistit hiukset.
Jos en jaksa laittaa (kotona, tienpäällä, mökillä jne) pidän kuitenkin aina nutturalla tai ponnarilla.