3.kuumeilijat vko 21
Viime viikon pino alla>
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10312624&p=1&tmode=1&smod…
Kommentit (22)
Tänään mun pikkuveli täyttää 26!!! Ei oo enää niin pikkunen, ei ei. No ei hän muutenkaan ole pieni....
Testasin muuten perjantaina, mutta kun tuli nega, en jaksanut tulla raportoimaan. Ajattelin huomenna kuitenkin testata uudemman kerran, koska niin kauan kun ei tartte kaivaa sidepakettia esille on toivoa. =)
Toissayönä muuten heräsin puol viis aamulla pissihätään ja siihen, että mahaa jomotti. Ajattelin tottakai, että nyt ne sitten alkaa, heitin kaurapussin mikroon vähäks aikaa ja menin lämpimän kauriksen kanssa jatkounille... Eilenä sitten ihan yhtäkkiä mahaa " kramppasi" (siis vihlasi ja tosi lujaa) ihan hetken aikaa (ehkä vajaa minsa) ja taas sama ajatus, mutta eipä vieläkään tartte taiteilla sidettä pöksyihin.
Tuo kaurapussi (mulla niitä on kaks...) on muuten tosi kätevä jos ja kun kolottaa jotain paikkaa. Se on myös oikein oiva, uudelleenkäytettävä unilääke! Mä jos en meinaa saada Nukkumattia kiinni, tökkään pussukan mikroon vähäks aikaa ja menen sitten lämpimän pussin kanssa petiin. A vot, kyllä nukahtaa alta aikayksikön.
Mäpä tästä menen tekemään ristipistotyötä, joululiinaa... ehei, en yhtään aikasessa.... =)
Kp 28/26-30, yk 3
Täällä taitaa täti kolkutella ovea jo näin varhaisilla kiertopäivillä. Yleensä mulla kyllä tiputtelee ennen varsinaisia menkkoja, mutta nyt ihan kunnolla. Höh. No ei se mitään, pieniä toiveita oli koska pupuilua kp11 ja ovulaatio kp14. On vaan ärsyttävää kun tuo keltarauhanen temppuilee niin, että vuotaa monta monituista päivää.
Muille iloisempia plussatuulia!
KenguRuu kp25/28-30