Miksette naiset tee aloitteita jos miesten aloitteet nyt kuulemma on niin paskoja?
"kyllä me teemme aloitteet sitten kun kiinnosta". Joojoo, ette kyllä sitten kuitenkaan niitä tee.
Kommentit (156)
No kun on kivampi vaan valittaa ja kitistä.
Tein aloitteen 19-vuotiaana ja siitä seurasi kymmenen vuoden suhde jonka aikana luonnollisesti en tehnyt aloitteita. Sen jälkeen olin sinkku vuoden, jonka aikana en halunnut suhdetta joten en tehnyt aloitteita. Sitten kun olin valmis suhteeseen, tein aloitteen ja siitä seurasi nykyinen suhde joka on tähän mennessä kestänyt 8v. Suhde on onnellinen ja toivon mukaan kestää elämän loppuun saakka, joten koen, että olen tehnyt riittävästi aloitteita.
Esimerkki: Tein rohkean aloitteen miehelle tinderissä. Mies sanoi, kuinka suloinen olenkaan, mutta sitten halusi puhua vain itsestään. Kun hiljenin ja odotin jatkaako hän keskustelua kysymällä minulta jotain, ei mitään. Parin tunnin hiljaisuuden jälkeen hän tiedusteli, miksi sijaintini on muuttunut. Ei jatkoon.
Toinen esimerkki: Aloitin keskustelun tinderissä miehen kanssa kertomalla, että hänen profiilissaan näkyvät kiinnostuksen kohteet ovat samanlaisia kuin minulla. Hän vastasi "Haluatko selittää?" Selitin ja hän vastasi "Aika monet miehet varmaan tykkää noista." Sovittiin kuitenkin, että tavataan ja katsotaan onko kemiaa livenä. Mutta ennen kuin ehdimme nähdä, hän poisti minut kertoen että on tavannut toisen. Parisen viikkoa myöhemmin tykkäsi minusta uudelleen. Ei jatkoon.
Kolmas esimerkki: Tein aloitteen miehelle, jonka kanssa juttu lähti helposti liikkeelle. Hän sanoi lähtevänsä ulkomaille ja tiedusteli voiko saada numeroni että voi lähettää kuvia. Annoin ja viestitulva oli sen jälkeen hirveä. Pyysin, että lopettaisi, mutta ei lopettanut. Ei jatkoon. Estin hänet.
Tällä hetkellä juttelen mielenkiintoisen miehen kanssa, joka teki aloitteen minulle. Hän myös kirjoittaa kuin aikuinen (oon huomannut että sekin näyttää olevan joillekin vaikeaa) ja hän ylläpitää keskustelua. Se tuntuu kivalta, kun hän vaikuttaa olevan kiinnostunut myös minusta ihmisenä, eikä vain kävelevänä takapuolena. Hän kiinnittää huomiota kertomiini asioihin, eikä kirjoittele vain geneeristä tekstiä, jota voisi kirjoitella kenelle tahansa. Tämä kaveri vaikuttaa toistaiseksi tosi hyvältä 😊
N34
Vierailija kirjoitti:
Dupont kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin lihaksikkaille, treenatuille ja tatuoiduille miehille naiset tekee aloitteita.
Mutta eivät älykkäille miehille, joilla olisi enemmän tarjottavaa.
Tietenkin tekee. Kuten myös älykkäät miehet itsekin tekevät. Ajatteletko, että kaikki naiset haluavat ääliöiden kanssa parisuhteen?
Älykkäät nimenomaan ovat sitä kovinta huutoa. Olen alalla töissä, jossa on paljon todella aivan harvinaisen älykkäitä ihmisiä, ja niillä kaikkein älykkäimmillä miehillä on kautta linjan todella kauniita ja mukavia vaimoja vaikkeivat edes tienaisi paljoa tai olisi komeita. Olen tullut siihen tulokseen, että he osaavat ratkaista jopa ongelman nimeltä nainen.
Sitten on toki ne sosiaalisesti hieman omituiset. Heistäkin yllättävän moni tuntuu pitävän, mutta heitä ei samalla tavalla revitä käsistä.
Älykäs kuitenkin aina tuntuu saavan kumppanin jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen.
Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40
olen eri.
miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on?
Ihmettelen myös. En lähesty naista mitenkäån jos en halua panna.
M32
Hyvin tiivistetty! Noin on täsmälleen myös minun osallani, tosin muotoilen sen niin että lähestyn naista seksuaalisesti vain kun haluan että hän antautuu minulle... ei riitä että hän ainostaan haluaa/suostuu rakastelemaan kanssani. /M1957
Ei kai tuossa iässä enää naisia edes katsella?
Tavoittelen kinkkuja vähintään yhtä innokkaana kuin ollessani pariton teinimies. Tällä palstalla käsite "nainen" tarkoittaa ilmeisesti geriatrisia naisia, heitä en tietenkään tavoittele.
Olen nainen ja tehnyt kaikki aloitteet. Olen ollut sama miehen kanssa pian 21 vuotta. Kyllä me naiset niitä tehdään sellaisia kohtaan, kuka kiinnostaa. Sillä tavalla saa napattua sen mieleisen, eikä tarvitse tyytyä huonompaan.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki: Tein rohkean aloitteen miehelle tinderissä. Mies sanoi, kuinka suloinen olenkaan, mutta sitten halusi puhua vain itsestään. Kun hiljenin ja odotin jatkaako hän keskustelua kysymällä minulta jotain, ei mitään. Parin tunnin hiljaisuuden jälkeen hän tiedusteli, miksi sijaintini on muuttunut. Ei jatkoon.
Toinen esimerkki: Aloitin keskustelun tinderissä miehen kanssa kertomalla, että hänen profiilissaan näkyvät kiinnostuksen kohteet ovat samanlaisia kuin minulla. Hän vastasi "Haluatko selittää?" Selitin ja hän vastasi "Aika monet miehet varmaan tykkää noista." Sovittiin kuitenkin, että tavataan ja katsotaan onko kemiaa livenä. Mutta ennen kuin ehdimme nähdä, hän poisti minut kertoen että on tavannut toisen. Parisen viikkoa myöhemmin tykkäsi minusta uudelleen. Ei jatkoon.
Kolmas esimerkki: Tein aloitteen miehelle, jonka kanssa juttu lähti helposti liikkeelle. Hän sanoi lähtevänsä ulkomaille ja tiedusteli voiko saada numeroni että voi lähettää kuvia. Annoin ja viestitulva oli sen jälkeen hirveä. Pyysin, että lopettaisi, mutta ei lopettanut. Ei jatkoon. Estin hänet.
Tällä hetkellä juttelen mielenkiintoisen miehen kanssa, joka teki aloitteen minulle. Hän myös kirjoittaa kuin aikuinen (oon huomannut että sekin näyttää olevan joillekin vaikeaa) ja hän ylläpitää keskustelua. Se tuntuu kivalta, kun hän vaikuttaa olevan kiinnostunut myös minusta ihmisenä, eikä vain kävelevänä takapuolena. Hän kiinnittää huomiota kertomiini asioihin, eikä kirjoittele vain geneeristä tekstiä, jota voisi kirjoitella kenelle tahansa. Tämä kaveri vaikuttaa toistaiseksi tosi hyvältä 😊
N34
Oletko nyt siis mies vai nainen vaiko trolli? 😂
Arvelen kohtia 1 ja 3, ja että vastailet itsellesi.
Yrittäisit edes.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naiset tekee joillekin miehille.
Älä yleistä omaa tilannettasi koskemaan muita miehiä.
Julkkismiehille ja muusikoille tehdään paljon aloitteita ulkonäöstä riippumatta. Näin kerran, kun yhdeltä julkisuudessa tosi junttimaisesta esiintymisestä tunnetulta tyypiltä pyydettiin nimikirjoituksia mm. reiteen.
Kyllä nainenkin pelkää pakkeja ja ehkä enemmän kuin miehet, koska nykynaiselle on opetettu, että hän on se, joka valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen.
Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40
olen eri.
miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on?
M32
Hyvin tiivistetty! Noin on täsmälleen myös minun osallani, tosin muotoilen sen niin että lähestyn naista seksuaalisesti vain kun haluan että hän antautuu minulle... ei riitä että hän ainostaan haluaa/suostuu rakastelemaan kanssani. /M1957
Ja mitähän tämä "antautuminen" käytännössä tarkoittaa? Että sinun pitää saada tehdä naiselle ihan mitä vain haluat, riippumatta siitä tykkääkö nainen siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen eri.
M32
Ja mitähän tämä "antautuminen" käytännössä tarkoittaa? Että sinun pitää saada tehdä naiselle ihan mitä vain haluat, riippumatta siitä tykkääkö nainen siitä?
Mietiskelin samaa kun tuon luin. Kuulostaa kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N34
Oletko nyt siis mies vai nainen vaiko trolli? 😂
Arvelen kohtia 1 ja 3, ja että vastailet itsellesi.
Yrittäisit edes.
Oletko hiukan yksinkertainen, vai lukihäiriöinen? Molempia? Tossa tekstissä ei nimittäin ole mitään epäselvää.
Kukaan ei halua paskoja aloitteita tekevää miestä.
Siksi.
Voin kyllä tehdä aloitteen, jos profiili on todella mielenkiintoinen, mutta koska miehet on kokemukseni mukaan 95% toivottomia muodostamaan kontaktia, annan yhden mahdollisuuden, ja se yksi mahdollisuus ei ole "moi".
Nää moi-tyypit eivät ole sellaisia miehiä, joita haluan elämääni ja mulle sinkkuus on oikein mainio vaihtoehto, joten on vara valita. Onneksi on miehiä, paljonkin, jotka lähtevät keskusteluun.
N54
Totta kai naiset tekevät aloitteita. Naisilla vain on tapana haluta samaa kuin muut naiset, jolloin huomio keskittyy miesten hyvin pienelle vähemmistölle.
Ehkä 90-95% miehistä oppii jo varhain, etteivät he kuulu siihen vähemmistöön, jolle aloitteet tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on etioikeutettuja lapsia. Kovinkin feministi vaan huutaa ja uhriutuu jos sen pitäisi tehdä aloite. Ne ei edes kykene tulemaan ja sanomaan terve. Se on se tasa-arvo niiden omassa päässä.
Kyllä tämä feministi teki aloitteen ja sai, mitä halusi: älykkään ja empaattisen miehen. En uhriutunut, olen tottunut tekemään sen, mikä tuntuu itsestäni hyvältä ajatukselta.
Näiden moi-miesten ongelma on, ja tulee olemaan tästä ikuisuuteen, se, että tarjolla on myös miehiä, jotka osaa tehdä itse aloitteita, jotka on koukuttavampia kuin "moimitäiltaasi" ja myös vastata naiselle, joka tekee aloitteen enemmän kuin sen "moihyvää". Te voitte parkua silmät päästänne ja polkea jalkaa, mutta te_häviätte_huomiossa_näille miehille. Teille on sen miljoona kertaa kerrottu tämä fakta, yrittäkää petrata. Jos ette eikä kiinnosta, kivaa yksinäistä loppuelämää 🤗
Vierailija kirjoitti:
No ku emmä niinku jaksa ku mä oon vähä tällane vauva.
Se on miesvauva. Tiedätkö miksi? Ette osaa tehdä mitään ilman äitiä ja pärjätä sekuntiakaan ilman viihdyttäjää tai jotakuta joka tyydyttää teidän tarpeita joka hetki.
Katsos hyvä mies, kun naisilla on vara valita. Nainen saa seuraa aina. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen eri.
M32
Lyhyesti, se tarkoittaa että suhde tuntuu silloin hyvältä, aidolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen.
Toiseksi sillä että naiset tekevät murto-osan aloitteista ei ole merkitystä.
Sulle on kerrottu jo tuhat kertaa, että naiset ei ole monoliitti ja heillä kaikilla ei ole täsmälleen sama mielipide kaikista asioista. Miten daiju sä oot, jos et tajua tota?
Koita ymmärtää että tuosta ei voi olla kuin kaksi eri mielipidettä ja suurimmalla osalla naisista se on sama. Olette suurimmaksi osaksi samanlaisia vaikka kuinka kaikki kuvittelette olevanne erilaisia ja erityisiä.
Miten se nyt on, luuleeko naiset olevansa samanmielisiä vai erimielisiä? Sinun mielestäsi. Kun molemmat eivät voi olla yhtäaikaa totta. Päätä jompikumpi ja pysy siinä. Et anna niiin typerää kuvaa itsestäsi.
Se, mitä sinulla on tarjottavaa, ei kiinnosta miehiä.