Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksette naiset tee aloitteita jos miesten aloitteet nyt kuulemma on niin paskoja?

Vierailija
11.07.2026 |

"kyllä me teemme aloitteet sitten kun kiinnosta". Joojoo, ette kyllä sitten kuitenkaan niitä tee.

Kommentit (156)

Vierailija
141/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aloitteen miehelleni. Moni ystävistäni on tehnyt aloitteen miehilleen.

Ap vain kuvittelee, että naiset eivät tee aloitteita koska naiset eivät tee aloitteita ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠hänelle. 

Kyllä 5% minun tutuistani taitaa myös olla top 5% miehiä. Varmaan isompikin osa koska asun varakkaan kaupungin varakkaimmassa kaupunginosassa.

Hiljaista oli kaikille jos ne aloitteet annettaisiin naisten varaan.

Ap

Hiljaista on myös naisilla, jos ei tee itse alotteita. Aloitteita tekee lähinnä vaan kännihäiriköt oman kokemukseni perusteella. Muut vaan tuijottelee kauempaa hiljaa. 

Valitsit karhun joten muut kunnioittavat päätöstäsi

Valitsit olla naiselle vaarallisempi, kuin karhu. Elä valintasi kanssa.

Eri

Vierailija
142/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen. 

Toiseksi sillä että naiset tekevät murto-osan aloitteista ei ole merkitystä.

Sulle on kerrottu jo tuhat kertaa, että naiset ei ole monoliitti ja heillä kaikilla ei ole täsmälleen sama mielipide kaikista asioista. Miten daiju sä oot, jos et tajua tota?

Koita ymmärtää että tuosta ei voi olla kuin kaksi eri mielipidettä ja suurimmalla osalla naisista se on sama. Olette suurimmaksi osaksi samanlaisia vaikka kuinka kaikki kuvittelette olevanne erilaisia ja erityisiä. 

Minä haluan, että mies tekee hyvän aloitteen. Se olisi ideaalitilanne. Voin kyllä tehdä itsekin, ja olen tehnytkin. Nuo eivät sulje toisiaan pois. 

Se, mitä missään nimessä en halua, on niitä huonoja aloitteita. 

Siinä onkin ongelma että aloite ei saa olla tavallinen, ei vihjaileva, ei seksistinen, ei kliseinen , ei romanttinen jne. Aloite pitää olla erityinen. Paitsi jos aloitteen tekijä miellyttää kovasti naisen silmää niin aloite voi olla minkälainen hyvänsä.

Miehillä se hyvältä näyttäminen kuitenkin on hyvin helppoa. Ei tarvi kuin hiustenleikkuun, siistityn parran ja hyvin leikatut ja istuvat vaatteet päälle. En ole oikeastaan koskaan tavannut miestä joka ei huoliteltuna olisi komea. Jopa niistä ruipeloista ja lihavista tulee kivannäköisiä kun hieman viitsivät panostaa. 

Lippalakki päässä ja lenkkarit jalassa taas sopusuhtaisinkin mies on täysin luotaantyöntävä. 

"Miehillä se hyvältä näyttäminen kuitenkin on hyvin helppoa. Ei tarvi kuin hiustenleikkuun, siistityn parran ja hyvin leikatut ja istuvat vaatteet päälle"

Taidat olla joku muumio 😅😅😅😅😅😅

Täh? Sun mielestä rehottava tukka ja parta, ja epäsopivat rytkyt näyttää kivalta? 

Taisi naurattaa väite että nuo riittäis mihinkään.

Vain spermaviemäriltä se meni ohi

Tää viemärijonne oli tauolla palstalta ja se oli hienoa aikaa. Harmi, et on löytänyt taas tiensä tänne. Ei kannata vastailla hänelle. Ja valittaa ilmeisesti kannattaa, kun aina aika-ajoin on bannit saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen. 

Ai kauhee, naiset siis keskenään erimielisiä?? Ei tuo käy. Kaikkien naisten on aina oltava samaa mieltä ihan kaikesta. Ja olla tietty myös hoikkia. Miehiä varten. 

Ironista että sönkötätte samaan aikaan ”miehistä”

Noh… naaraat…. 😂😂😂😂😉

Tuossa ollut mitään ironiaa. Selkeä vastine aiempaan älämölöön.

Vierailija
144/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekevät aloitteita, mutta vain niille pitkille ja komeille miehille tai rajuille tatuoiduille jänniksille. Tavallista kilttiä miestä ei kannata lähestyä, koska parempaakin on saatavilla.

Vierailija
145/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulle on kerrottu jo tuhat kertaa, että naiset ei ole monoliitti ja heillä kaikilla ei ole täsmälleen sama mielipide kaikista asioista. Miten daiju sä oot, jos et tajua tota?

Koita ymmärtää että tuosta ei voi olla kuin kaksi eri mielipidettä ja suurimmalla osalla naisista se on sama. Olette suurimmaksi osaksi samanlaisia vaikka kuinka kaikki kuvittelette olevanne erilaisia ja erityisiä. 

Minä haluan, että mies tekee hyvän aloitteen. Se olisi ideaalitilanne. Voin kyllä tehdä itsekin, ja olen tehnytkin. Nuo eivät sulje toisiaan pois. 

Se, mitä missään nimessä en halua, on niitä huonoja aloitteita. 

Siinä onkin ongelma että aloite ei saa olla tavallinen, ei vihjaileva, ei seksistinen, ei kliseinen , ei romanttinen jne. Aloite pitää olla erityinen. Paitsi jos aloitteen tekijä miellyttää kovasti naisen silmää niin aloite voi olla minkälainen hyvänsä.

Miehillä se hyvältä näyttäminen kuitenkin on hyvin helppoa. Ei tarvi kuin hiustenleikkuun, siistityn parran ja hyvin leikatut ja istuvat vaatteet päälle. En ole oikeastaan koskaan tavannut miestä joka ei huoliteltuna olisi komea. Jopa niistä ruipeloista ja lihavista tulee kivannäköisiä kun hieman viitsivät panostaa. 

Lippalakki päässä ja lenkkarit jalassa taas sopusuhtaisinkin mies on täysin luotaantyöntävä. 

"Miehillä se hyvältä näyttäminen kuitenkin on hyvin helppoa. Ei tarvi kuin hiustenleikkuun, siistityn parran ja hyvin leikatut ja istuvat vaatteet päälle"

Taidat olla joku muumio 😅😅😅😅😅😅

Täh? Sun mielestä rehottava tukka ja parta, ja epäsopivat rytkyt näyttää kivalta? 

En niin väitä. Nauroin tuota typerää kirjoitusta että miehestä saa hyvännäköisen hiustenleikkuulla, parran siistimisellä (suurin osa naisista ei edes pidä parasta) ja vaatteilla.

No tietenkin siisti parta voittaa aina epäsiistin. Mut miksi kaikkien pitäisi tykätä yhtään kenestäkään?

Eri

Vierailija
146/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvastihan naiset tekevät aloitteita. Jopa näin ukkomiehelle. Kieltäydyn aina toki kohteliaasti. 

Vierailija
147/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun on kivampi vaan valittaa ja kitistä.

Niinku ap?

Vierailija
148/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan naiset tekevät aloitteita. Jopa näin ukkomiehelle. Kieltäydyn aina toki kohteliaasti. 

Niin ikänaiset ja wanhusnaiset hyökkäävät ahdistelemaan.

Vierailija
149/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin komealle miehelle viestiä että tuu panee. No se tuli. Nyt on pari lasta ja sormukset sormissa. 

Kyllä kannatti. 

Vierailija
150/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOSKA ALOITEKYVYTÖN MIES EI KIINNOSTA!!!
Pitääkö tavata?

Vierailija
151/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin komealle miehelle viestiä että tuu panee. No se tuli. Nyt on pari lasta ja sormukset sormissa. 

Kyllä kannatti. 

Ei tapahtunut tinderissä tms paskassa vaan harrastusten kautta tavattiin.

Vierailija
152/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka teki aloitteen, ja sen ansiosta sain aviomieheni.

Vierailija
153/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee aloitetta koska romahtaa heti kun saa pakit, joita taatusti tulee koska kaikki ei ole saatavilla syystä tai toisesta. Ei sen kummempaa syytä.  Sen takia aloite on mahdollisemman neutraali jota kukaan ei ota todesta. Pubiruusun känninen riehunta aloitteena ei ole aloite vaan vastenmielinen jokaiselle vähänkin järkevälle. 

Vierailija
154/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti. 

Miksi tällaisestakin tulee alapeukkuja? Eikös se ole ihan hyvä et naiset tekee aloitteita ja vielä onnistuneesti?

Vierailija
155/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannatti. 

Miksi tällaisestakin tulee alapeukkuja? Eikös se ole ihan hyvä et naiset tekee aloitteita ja vielä onnistuneesti?

Voi alapeukuttaja pieni. Oloasi voisi helpottaa jos sanoittaisit ylitsepursuavat tunteeksi.

Vierailija
156/156 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina tehnyt aloitteen, jos olen kiinnostunut. En jää odottelemaan, että joku muu nappaa hyvän saaliin nenän edestä.