Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette naiset tee aloitteita jos miesten aloitteet nyt kuulemma on niin paskoja?

Vierailija
11.07.2026 |

"kyllä me teemme aloitteet sitten kun kiinnosta". Joojoo, ette kyllä sitten kuitenkaan niitä tee.

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen. 

Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40

olen eri. 

miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on? 

Ihmettelen myös. En lähesty naista mitenkäån jos en halua panna. 

M32

Hyvin tiivistetty! Noin on täsmälleen myös minun osallani, tosin muotoilen sen niin että lähestyn naista seksuaalisesti vain kun haluan että hän antautuu minulle... ei riitä että hän ainostaan haluaa/suostuu rakastelemaan kanssani. /M1957

Suakaan ei ole olemssa M40:n mielestä.

Vierailija
82/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen. 

Toiseksi sillä että naiset tekevät murto-osan aloitteista ei ole merkitystä.

Sulle on kerrottu jo tuhat kertaa, että naiset ei ole monoliitti ja heillä kaikilla ei ole täsmälleen sama mielipide kaikista asioista. Miten daiju sä oot, jos et tajua tota?

Koita ymmärtää että tuosta ei voi olla kuin kaksi eri mielipidettä ja suurimmalla osalla naisista se on sama. Olette suurimmaksi osaksi samanlaisia vaikka kuinka kaikki kuvittelette olevanne erilaisia ja erityisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku ei tee sinulle aloitetta ei tarkoita sitä, etteikö niitä tehtäisi.

Naisten aloitteet nyt on semmoisia, että "katsoin silmiin ja näpräilin hiuksiani sormien välissä, eikö se älynnyt?"

Aika tollukka mies saa olla, jos tuosta ei tajua, että lähestyminen on suotavaa, jos nainen kiinnostaa.

Vierailija
84/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt aloitteita, jopa niin, että molemmat lapseni on saatu tällä tavalla, siis sinnikkäästi piirittämällä ihanaa miestä. Lopulta sain sanotuksi niin selvästi, että perille meni.

Tiedätkö että jos mies leijuu naisen ympärillä eikä saa sanotuksi selvästi mitä haluaa, hän on hyvin nopeasti omituinen hyypiö ja nainen pyytää sivullisia miehiä pelastamaan hänet tältä pervolta  😄

Vierailija
85/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta miesten aloitteet, että sinulla on hyvän näköinen perse ym. Ja jos mies tarjoaa viini lasin ja sanon jo etukäteen, että voit toki tarjota, mutta ei kiinnosta seksi ym. Miksi miehet eivät ymmärrä, jos tarjoaa, niin se ei ole suostumus seksiin lainkaan. Eräs vanha mies tuli ravintolaan, kun istuin yksin, ja kysyi kohteliaasti, että voiko tarjota minulle viinilasin. Sanoin jo hänelle ennen ostoa, että haluan vain keskustella, en muuta. Niin suuttui tästä minulle, kun en halunnut lähteä hänelle seksiä tarjoamaan? Hän kertoi, että hänellä on vaimo kotona ym. Miksi miehet suuttuvat tästä, jos etukäteen jo kertoo heille, että seksi heidän kanssa ei kiinnosta lainkaan. Jos haluan oikean kumppanin rinnalleni, niin toki silloin ensin ystävyys ja tutustuminen toiseen. Ei mitkään seksi ehdotukset lyö läpi lainkaan. Mutta toki eräät rakkaus huijarit käyttävät tätä rakkauden tarvetta hyväkseen. 

Olet itse todella sairas! Ei tuollaisia aloitteita tee kukaan mies seksi mielessä. Vika on vain ja ainoastaan sinussa ihan itsessään kun kuvittelet miesten ajattelevan noin. Minulla ei ole koskaan ollut mielessäkään mikään seksi tarjotessani naiselle jotain. Naisethan ovat ihan itse niitä jotka kyselevät seksin perään. Esim vaikka treffeillä naiselle tarjotaan jäätelö ja jutellaan niitä ja näitä. Kun treffien jälkeen kysyy kiinnostaako vielä nähdä, nainen vastaa, todellakin kiinnostaa, olit tosi kiva. Kun seuraavan kerran on kahviteltu naisen luona, alkaa nainen esitellä makkariaan. M40

olen eri. 

miksi siis miehet kehuvat persettä jos eivät seksi mielessä? tämä on kiinnostavaa. mikä sen tarkoitus sitten on? 

M32

M40:n mielestä sua ei ole olemassa

Tuolla on feminiininen ajattelutapa. Ei ymmärrä että suurin osa miehistä ajattelee ja toimii aivan päinvastoin kuin hän. Poikkeus vahvistaa säännön 😅

Vierailija
86/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku ei tee sinulle aloitetta ei tarkoita sitä, etteikö niitä tehtäisi.

Ei ne tee kavereillekaan vaikka on kaikenlaisia mallimiljonääri tuttujakin.

Ap

Oikeasti naiset harvoin tekevät aloitteen. Täällä nyt tietysti koittavat väittää vastaan. Riippuu täysin ketjusta mitä mieltä ovat. Kuten aiemmin kirjoitin niin jossain toisessa ketjussa naiset haluavat että mies tekee aloitteen 

Ne naisten aloitteet harvoin on tyyliin: LäheX paneen. Ne on hienovaraisempia tutustumisyrityksiä.

Eihän mieskään noin aloita. Ainahan se on tyyliin. "Moikka! Mitäs sun viikonloppuun kuuluu, onko kesäloma fiilis vai vielä työt" siihen nainen vastaa. Sen jälkeen tulee kysyttyä esim että minkälainen mies naista kiinnostaa ja juttelu lähtee aina tosi asialliselle linjalle. On sitä myös treffeillä ja nainen haluaa lisääkin. Kohta ollaan yökylässä ja naidaan koska mies ei puhunut perseestä eikä vongannut vaan oli kiva. Se kiva on haluttu myös naisen luona kahvitellessa naisen aloitteesta sänkyyn. Mutta ei koskaan niin että olisin itse alkanut kysellä seksistä, muuten kuin että kuinka tärkeää on. M40

Vierailija
87/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä tein aloitteen juuri sellaiselle. Hän kertoi että ei ollut uskaltanut minulle aloitetta tehdä kun ajatteli ettei ole mitään saumoja. Olemme onnellisesti naimisissa nyt. 

Vierailija
88/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dupont kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lihaksikkaille, treenatuille ja tatuoiduille miehille naiset tekee aloitteita.

Mutta eivät älykkäille miehille, joilla olisi enemmän tarjottavaa.

Minä tein sellaiselle. Olen itse samanlainen. 

Vierailija
89/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla 

Vierailija
90/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen eri. 

En ole kyllä koskaan kenenkään naisen persettä kehunut, vaikka olen elämäni aikana treffaillut varmaan 150 eri naisen kanssa. Harvoin tulee kommentoitua naisten ulkonäköä millään tavalla. Katsottua kylläkin ja usein yhdessä naisten kanssa todettua että tottakai pitää olla kiinnostava kumppani. Olen tälläkin viikolla käynyt kahden eri naisen kanssa tinder treffeillä enkä kyllä naisia sen enempää kehunut kuin että tosi kiva ja normaali nainen. Toinen laittoi perään viestiä että olet ihana ja sydämiä. Toinen sanoi että todellakin kiinnostaa tavata uudelleen. Naiset ovat monesti ihan itse heitä joilla on mitä ihmeellisempiä ajatuksia. Enemmänkin oma kommentointini voi olla että "olet todella kiva ja ajatuksissani et kuka tahansa nainen, vaan todella merkityksellinen". M40

Ahaa. Ja itsesi perusteella yleistät kaikki miehet samanlaisiksi? Niinkö? Ovatko miehet mielestäsi monoliitti? Jotkut meinaan tykkää syödä kakkaakin, joten täten säkin tykkäät.

Ei vaan toisinpäin. Naiset ovat niitä jotka yleistävät miehet samanlaisiksi, on vain se yks asia mielessä ja perse. Nainen onkin siinä mielessä aika paha incell kun hyvin usein törmää juuri siihen väitteeseen että miehillä ei ole mitään muuta mielessä kuin seksi, se ajatus että se ei pidä paikkaansa ei tahdo monesti kelvata naisille ihan itselleen.

Vierailija
91/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen eri. 

M32

Voihan heitä olla, mutta miten ihmeessä naisilla on niin vääristynyt kuva miehistä että sama kuka mies on kyseessä nii aina kuulemma kommentoi vain persettä tai tarjoaa halutakseen panna. Itse kun haluan myös panna ja panenkin, tällä viikolla Panin yhtenä päivänä kahta eri naista, mutta ei kyllä ainakaan mulle ole koskaan tullut mieleenkään kenenkään naisen persettä alkaa kehua tai tarjoilla yhtään mitään siinä mielessä että sais pimppiä. M40

Sinä et vain ymmärrä kuinka yleistä tuo on. Viimeksi kun kävin kaupungilla iltaelämässä, niin kuulin "hyvä perse" neljä kertaa. Ja kyllä nämä aivan seksi mielessä niin mölisivät. 

Pari mukavaakin lähestymistä tuli toki, mutta en ollut heistä kiinnostunut. 

Sinun panemisesi tuskin täällä ketään kiinnostaa, btw. 

Vierailija
92/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina naarailla jutut agendan mukaan. Jossain muussa ketjussa naiset vaalivat että mies tekee aloitteen koska muuten mies vaan tyytyy aloitteen tehneeseen naiseen. 

Sulle on kerrottu jo tuhat kertaa, että naiset ei ole monoliitti ja heillä kaikilla ei ole täsmälleen sama mielipide kaikista asioista. Miten daiju sä oot, jos et tajua tota?

Koita ymmärtää että tuosta ei voi olla kuin kaksi eri mielipidettä ja suurimmalla osalla naisista se on sama. Olette suurimmaksi osaksi samanlaisia vaikka kuinka kaikki kuvittelette olevanne erilaisia ja erityisiä. 

Minä haluan, että mies tekee hyvän aloitteen. Se olisi ideaalitilanne. Voin kyllä tehdä itsekin, ja olen tehnytkin. Nuo eivät sulje toisiaan pois. 

Se, mitä missään nimessä en halua, on niitä huonoja aloitteita. 

Vierailija
93/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan, että mies tekee hyvän aloitteen. Se olisi ideaalitilanne. Voin kyllä tehdä itsekin, ja olen tehnytkin. Nuo eivät sulje toisiaan pois. 

Siinä onkin ongelma että aloite ei saa olla tavallinen, ei vihjaileva, ei seksistinen, ei kliseinen , ei romanttinen jne. Aloite pitää olla erityinen. Paitsi jos aloitteen tekijä miellyttää kovasti naisen silmää niin aloite voi olla minkälainen hyvänsä.

Vierailija
94/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikeasti naiset harvoin tekevät aloitteen. Täällä nyt tietysti koittavat väittää vastaan. Riippuu täysin ketjusta mitä mieltä ovat. Kuten aiemmin kirjoitin niin jossain toisessa ketjussa naiset haluavat että mies tekee aloitteen 

Ne naisten aloitteet harvoin on tyyliin: LäheX paneen. Ne on hienovaraisempia tutustumisyrityksiä.

Eihän mieskään noin aloita. Ainahan se on tyyliin. "Moikka! Mitäs sun viikonloppuun kuuluu, onko kesäloma fiilis vai vielä työt" siihen nainen vastaa. Sen jälkeen tulee kysyttyä esim että minkälainen mies naista kiinnostaa ja juttelu lähtee aina tosi asialliselle linjalle. On sitä myös treffeillä ja nainen haluaa lisääkin. Kohta ollaan yökylässä ja naidaan koska mies ei puhunut perseestä eikä vongannut vaan oli kiva. Se kiva on haluttu myös naisen luona kahvitellessa naisen aloitteesta sänkyyn. Mutta ei koskaan niin että olisin itse alkanut kysellä seksistä, muuten kuin että kuinka tärkeää on. M40

Suurin osa lähestyvistä kyllä aloittaa juuri noin tai yhtä idioottinämaisesti, ehkä 75%. 25% lähestymisistä ei liity heti suoraan seksiin, ä ehkäpä 5% on lopulta oikeasti mukavia ja asiallisia. 

Vierailija
95/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen eri. 

M32

Voihan heitä olla, mutta miten ihmeessä naisilla on niin vääristynyt kuva miehistä että sama kuka mies on kyseessä nii aina kuulemma kommentoi vain persettä tai tarjoaa halutakseen panna. Itse kun haluan myös panna ja panenkin, tällä viikolla Panin yhtenä päivänä kahta eri naista, mutta ei kyllä ainakaan mulle ole koskaan tullut mieleenkään kenenkään naisen persettä alkaa kehua tai tarjoilla yhtään mitään siinä mielessä että sais pimppiä. M40

Sinä et vain ymmärrä kuinka yleistä tuo on. Viimeksi kun kävin kaupungilla iltaelämässä, niin kuulin "hyvä perse" neljä kertaa. Ja kyllä nämä aivan seksi mielessä niin mölisivät. 

Pari mukavaakin lähestymistä tuli toki, mutta en ollut heistä kiinnostunut. 

Sinun panemisesi tuskin täällä ketään kiinnostaa, btw. 

Mun persettä on nainen tullut kehumaan ja mielestäni se oli mukavaa. Minkälainen on mielestäsi mukava lähestyminen? Eikä noille jotka lähestyivät sinua mukavasti ollut siitä mitään iloa. Jos olisit ollut kiinnostunut niin lähestymistavalla ei olisi ollut juuri väliä.

Vierailija
96/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun olen tehnyt aloitteen niin mies on kyllä lähtenyt treffeille, mutta selkeästi ylenkatsonut ja pitänyt vähempiarvoisena, eli juttu ei ole johtanut mihinkään.

Mies hyvin herkästi tuossa tilanteessa ajattelee että "voitti" naisen koska eläimellisessä hierarkiassa miehen pitää ensin vakuuttaa ja hurmata nainen 100%. Moni ihminen on huomaamattaan hyvin alkukantainen ja usea mies tuossa tilanteessa siis mieltää naisen ala-arvoiseksi kassientyhjennysastiaksi.

Vierailija
97/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä onkin ongelma että aloite ei saa olla tavallinen, ei vihjaileva, ei seksistinen, ei kliseinen , ei romanttinen jne. Aloite pitää olla erityinen. Paitsi jos aloitteen tekijä miellyttää kovasti naisen silmää niin aloite voi olla minkälainen hyvänsä.

Miehillä se hyvältä näyttäminen kuitenkin on hyvin helppoa. Ei tarvi kuin hiustenleikkuun, siistityn parran ja hyvin leikatut ja istuvat vaatteet päälle. En ole oikeastaan koskaan tavannut miestä joka ei huoliteltuna olisi komea. Jopa niistä ruipeloista ja lihavista tulee kivannäköisiä kun hieman viitsivät panostaa. 

Lippalakki päässä ja lenkkarit jalassa taas sopusuhtaisinkin mies on täysin luotaantyöntävä. 

Vierailija
98/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aloitteen miehelleni. Moni ystävistäni on tehnyt aloitteen miehilleen.

Ap vain kuvittelee, että naiset eivät tee aloitteita koska naiset eivät tee aloitteita ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠hänelle. 

Kyllä 5% minun tutuistani taitaa myös olla top 5% miehiä. Varmaan isompikin osa koska asun varakkaan kaupungin varakkaimmassa kaupunginosassa.

Hiljaista oli kaikille jos ne aloitteet annettaisiin naisten varaan.

Ap

Hiljaista on myös naisilla, jos ei tee itse alotteita. Aloitteita tekee lähinnä vaan kännihäiriköt oman kokemukseni perusteella. Muut vaan tuijottelee kauempaa hiljaa. 

Valitsit karhun joten muut kunnioittavat päätöstäsi

Vierailija
99/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dupont kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lihaksikkaille, treenatuille ja tatuoiduille miehille naiset tekee aloitteita.

Mutta eivät älykkäille miehille, joilla olisi enemmän tarjottavaa.

Minä tein sellaiselle. Olen itse samanlainen. 

Olet älykäs mies? Menikö aloitteesi läpi?

Vierailija
100/104 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt, mutta jos ei tule suoria pakkeja (mitkä siis on täysin ok) niin mies olettaa naisen olevan helppo/varma/tyrkky jolta saa irtoseksiä ekoilla treffeillä kunhan vähän vaan viitsii leikkiä kiinnostunutta.

Enää en tee aloitteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan