Helteellä kaikki muuttuu ihanmmaksi, pehmeämmäksi ja rennonmmaksi, säälin teitä jotka ette ymmärrä sitä
Kommentit (39)
Mitä katkeroitumista säässä on ? Mulla 25 parvekkeella, asunnossa sopivan lämmintä muttei kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Puetaan sulle työhaalarit, hanskat, kumpparit päälle ja laitetaan sut heilumaan ja kyykkimään 60 asteiseen saunaan ja päästetään sinne kärpäsparvi vielä pörräämään. Puolen minuutin välein joku käy huitomassa sua naamaan kuseen ja paskaan dipatulla sudilla. Ole siellä 4 tuntia ja tule sitten kertomaan kuinka oli niin ihanaa, pehmeää ja rentoa.
Sinulla on kyllä omituinen työpaikka, jos naamasi sivellään kusella ja ulosteella voidellulla siveltimellä.
Arvasin Kaikki ahistuneet talvihullut istuu koneella suljettujen verhojen takana, sen todistaa alapeukut.
Eipäs, vaan henkeä ahdistavammaksi, sydäntä tykyttävämmäksi, hiellä kirveltävämmäksi, luut särkevämmäksi, janoon näännyttävämmäksi, elon vittumaisemmaksi, olon hyiolkoonmaaksi :(
Vierailija kirjoitti:
Arvasin Kaikki ahistuneet talvihullut istuu koneella suljettujen verhojen takana, sen todistaa alapeukut.
En ole talvihullu vaan tykkään kesästä. Helteistä en tykkää varsinkaan silloin, kun ne jatkuvat yhtäjaksoisesti monta viikkoa.
Kuumassa ihmiset muuttuvat tyhmemmiksi ja aggressiivisemmiksi. Tutkittua tietoa ja toki voitte vilkaista vaan Lähi-Itään.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Kuumalla tuntuu enemmän siltä, että ei ole pakko suorittaa.
Terapia auttaa jos tarvitset tekosyitä levätä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Suatanan kuuma oli ku yritin ulos mennä.
Totta puhut! Pää tuntuu melko pehmenneeltä mutta se on melko epämiellyttävä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Katkerat? Mistä pitäisi olla katkera? Siitäkö, että meillä on vuodessa ihania viikkoja 50 ja sulla kaksi? 😂
No niinpä. Muutama viikko vuodessa on näille raukoille mieluista säätä ja senkin käyttävät v.ittuilemalla netissä - aika säälittävältä elämältä kuulostaa. Minä viihdyn hyvin Suomen viileässä ilmastossa ja nautin kyllä myös sen lyhyestä kesästä.
Läskeistä tulee inhottavia ja haisevia.
Lihavat vanhat mammat eivät pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat? Mistä pitäisi olla katkera? Siitäkö, että meillä on vuodessa ihania viikkoja 50 ja sulla kaksi? 😂
No niinpä. Muutama viikko vuodessa on näille raukoille mieluista säätä ja senkin käyttävät v.ittuilemalla netissä - aika säälittävältä elämältä kuulostaa. Minä viihdyn hyvin Suomen viileässä ilmastossa ja nautin kyllä myös sen lyhyestä kesästä.
Eivät ne itse poistu kotoa helteelläkään. Ne vain pitävät vuodenaikapäiväkirjaa aiheista, joilla AV:lla voi kulloinkin provota. Ovat sellaisia harmaaksi haalistuneita, kun ovat aina koneella äitykän talon kellarissa. Mutta hinkkelille itselleen on tärkeintä, että hän on laiha, viis siitä miten psykopaattinen tai mikä on tämänhetkinen narkkiuden aste. Siitä päätellen, että eivät keksi mitään uusia juttuja, ovat jo menetettyjä tapauksia. Pää tyhjää täynnä ja muistikirjan avulla mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puetaan sulle työhaalarit, hanskat, kumpparit päälle ja laitetaan sut heilumaan ja kyykkimään 60 asteiseen saunaan ja päästetään sinne kärpäsparvi vielä pörräämään. Puolen minuutin välein joku käy huitomassa sua naamaan kuseen ja paskaan dipatulla sudilla. Ole siellä 4 tuntia ja tule sitten kertomaan kuinka oli niin ihanaa, pehmeää ja rentoa.
Sinulla on kyllä omituinen työpaikka, jos naamasi sivellään kusella ja ulosteella voidellulla siveltimellä.
Jokainen tekee sen minkä pystyy.
Eipäs, vaan henkeä ahdistavammaksi, sydäntä tykyttävämmäksi, hiellä kirveltävämmäksi, luut särkevämmäksi, janoon näännyttävämmäksi, elon vittumaisemmaksi, olon hyiolkoonmaaksi
On se jännä miten päinvastoin voi olla!
Suomen matalapaineissa, viileydessä ja harmaudessa mulla on rytmihäiriöitä 24/7, hengästyttää ja ahdistaa rinnasta, hirveät lihas- ja nivelkivut koko ajan, ajatus ei kulje, päätä särkee ja koko ajan sellainen taistele-tai-pakene fiilis.
Asun puolet vuodesta lämpimässä ja kaikki em katoaa 2 päivässä. Jaksan vaeltaa kuumassa, tehdä fyysistä työtä, normi päiväkävely 10 000-17000 askelta. Ihmeellisintä on että myös ikenien verenvuoto lakkaa vaikka on sama harja ja tahna!?
Itse rakastin nuorena hellettä. Nyt 69-vuotiaana en enää niin paljon, vaan olen oppinut nauttimaan myös viileästä. Ennen surin aina kun kesä päättyi ja oli kurjaa, jos oli viileä kesä, mutta nyt käy kaikki. Olen hyväksynyt sen, että Suomi on viileä maa. :)
Pidän enemmän kyllä tropiikin helteestä, koska se on kosteaa ja pehmeää. Suomen helle on usein kuivaa ja pistävää.
Viimeinen lause pitää ihan paikknsa! Tämä erelä. helle on suloisen pehneää vaikka tälläkin hetkellä 36 varjossa.
Myös perheemme 2 ulkkaria maista missä on aina kuuma eivät kestä Suomen pistävää lämpöä vaan saavat mm päänsärkyä
Kaikki on tahmaista, hikistä, läkähdyttävää eikä pehmennyt jäätelökään ole kiva.
Itse rakastin nuorena hellettä. Nyt 69-vuotiaana en enää niin paljon, vaan olen oppinut nauttimaan myös viileästä. Ennen surin aina kun kesä päättyi ja oli kurjaa, jos oli viileä kesä, mutta nyt käy kaikki. Olen hyväksynyt sen, että Suomi on viileä maa. :)
Pidän enemmän kyllä tropiikin helteestä, koska se on kosteaa ja pehmeää. Suomen helle on usein kuivaa ja pistävää.