Missä iässä lakkasit välittämästä ulkonäöstäsi?
Lakkasit meikkaamasta, annoit kilojen kertyä ja menit julkiselle paikalle leggingsit ja crocksit jalassa?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Missä iässä susta tuli mulkku?
Unohdit vastata kysymykseen.
Kaiken muun voisi antaa tapahtua, mutta hygieniasta pidetään hyvää huolta eikä liikakiloja kerrytetä jos terveydentila mitenkään sallii. Ajattelen nyt kolmekymppisenä enää terveyttä, en ulkonäköä. Kroonisia sairauksia löytyy joten sitä suuremmalla syyllä pakko pitää itsestä huolta.
Olen kylläkin mies (ap:n kysymys varmaan tarkoitettu naisille?).
Jossain vaiheessa, ikää taisi oli 58 tai jotain. Kerroin, et palstailin täällä, piti käydä välillä vessassa; sattumalta vilkaisin itseäni eteisen peilistä - hui kamala! Ihan niinkuin oisin Dorian Gray! :( ..... Palasin takasin ja jäin miettimään .... mihin ne vuodet hävisi, kun ennen olin niin huoliteltu??? (ylipainoa ei, silloin, nyt on).
Ja ihan heteromies olen (jos se nyt ketään kiinnostaa....).
.....
"Kävelypuvusta": Kävin metsälenkillä ja sitten baarin terassille, palautuskaljalle. Oli bingopäivä. Vanhempi nainen kysyi, et meinasitko jäädä bingoon? Vastasin, ettei mulla nyt ole bingovaatteet päällä! Hän rupesi nauramaan, et oon kyllä kuullu tanssivaatteista mut eka kerran bingovaatteista! :))) .... Tarkoitin sitä, en jää nyt, pitää käydä suihkussa ja vaihtaa paremmat kuteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaamatta jättäminen --> Iho voi paremmin. --> Terve iho on kaunis.
Annoit kilojen kertyä. --> Rentouduit ja aloit nauttia elämästä. Syöt tarpeeksi ja saat tarpeeksi ravintoaineita. --> Hymy ja punaiset posket. --> Paras meikki.
Leggingsit. --> Tämä liittyy liikuntaan ja hyvään oloon. Leggingsseissä on hyvä liikkua, eivätkä ne purista. Puristavat vaatteet ovat epäterveellisiä. --> Parempi terveys ja mukavuus.
Crockseissa ihmisten ilmoilla. --> Uimasta ja puutarhatöistä tuleminen. Itsetunto on terve, eikä tarvitse miettiä, mitä muut ajattelevat. Crckseissa jalat tuulettuvat, ja jalkasienet paranevat. --> Annetaan varpaiden nauttia kesästä!
Elikkä käytit huonolaatuisia meikkejä etkä ymmärtänyt kaksoispuhdistuksen päälle, jäi kuorinnat ja naamiot. Ravintoaineita saavat myös normaalipainoiset syömällä terveellisti ilman läskiintymistä. Legginsit ovat kotivaate, ei julkisilla paikoilla esiintymiseen. Oikeankokoiset vaattet eivät kiristä. Paitsi jos antaa niiden kilojen tulla niin nopeasti ettei mikään enää mahdu.
Crockseja pitövillä ei ole hyvää itsetuntoa, lähinnä itseinhoa, korostavat rumuutta eivätkä arvosta itsään tai muita.
En missään iässä, eikä tule tapahtumaan. Itsestään huolehtiminen, myös ulkonäkö kuuluvat perusasioihin joista pidetään huolta.
Ensimmäisen lapsen saamisen jälkeen, eli 22 vuotiaana. Lapsia tuli monta lisää ja kiinnostus ulkonäköön lopahti täysin. Olen silti edelleen ihan nätti näin luomuna, normaalipainoinen ja liikuntaa harrastan hyvinvoinnin takia, en ulkonäön.
N34
Ensimmäisen kerran lakkasin välittämästä teininä, kun ymmärsin, että leikkausarpeni ovat mitä ovat ja ne eivät tule koskaan katoamaan.
Viimeisen kerran ja kokonaan luovutin, kun kukaan ei välittänyt kertaakaan kaikkina niinä vuosina, jolloin jaksoin juuri ja juuri käydä suihkussa, pestä hampaat, harjata hiukset, rasvata naamaan ja pukea puhtaat vaatteet ennen kuin lähdin ovesta ulos.
Ei niinkään ikä vaikuttanut vaan lapsen saanti. Kun kaikki aika meni lapsesta huolehtimiseen ja arjen pyörittämisen, ei jaksanut kiinnittää enää huomiota itseensä.
Se alkaa siinä 50-55 noin ehkä pahiten 55-65 kun ei enää jaksa käydä kaupassa tai liikkua tai edes peseytyä . Hormonivaje alkaa vaikuttaa . Ei väliä onko mies vai nainen mutta ihminen alkaa kärsiä hormonipuutteesta jos ei löydä oikeaa lääkäriä reseptiä korvaushoitoja. Nimittäin alkaa näkökyky mennä myös tulee silmälasit ja ei näe kaupan hyllyssä hintoja . Hiukset harvenee hormonipuutteesta ja vitamiinin. Alkaa apteekin vitamiini hylky kiinnostaa ja ihovoiteet . Optikko. Kylvettäjät oli ennen oikein ammatti jotka pesi juuri ne paikat mihin ei itse ylety. Puhtaat alusvaatteet ja vaikka viikonloppu kylpylässä . Kynsien leikkaaminen unohtuu tai parturissa käynti. Hammaslääkäriin inhottaa mennä . Pyydä puudutus . Edessä on kauheat kokemukset tekohampaat lopulta . Siinä saa miettiä miten selviää laskuista. Nuoriso kävelee päältä ja ohi. Kaupoissa nuoret toimii sekunnissa vanhoilla kestää miettiä ja tutkia . Siksi kaupoissa pitää olla istuimia kun tulee kassalta on vanhukset jo uupuneita. Etsitty sokeritonta ruokaa 2 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa siinä 50-55 noin ehkä pahiten 55-65 kun ei enää jaksa käydä kaupassa tai liikkua tai edes peseytyä . Hormonivaje alkaa vaikuttaa . Ei väliä onko mies vai nainen mutta ihminen alkaa kärsiä hormonipuutteesta jos ei löydä oikeaa lääkäriä reseptiä korvaushoitoja. Nimittäin alkaa näkökyky mennä myös tulee silmälasit ja ei näe kaupan hyllyssä hintoja . Hiukset harvenee hormonipuutteesta ja vitamiinin. Alkaa apteekin vitamiini hylky kiinnostaa ja ihovoiteet . Optikko. Kylvettäjät oli ennen oikein ammatti jotka pesi juuri ne paikat mihin ei itse ylety. Puhtaat alusvaatteet ja vaikka viikonloppu kylpylässä . Kynsien leikkaaminen unohtuu tai parturissa käynti. Hammaslääkäriin inhottaa mennä . Pyydä puudutus . Edessä on kauheat kokemukset tekohampaat lopulta . Siinä saa miettiä miten selviää laskuista. Nuoriso kävelee päältä ja ohi. Kaupoissa nuoret toimii sekunnissa vanhoilla kestää miettiä ja tutkia . Siksi kaupoissa pitää olla istuimia kun tulee kassalta on vanhukset jo uupuneita. Etsitty sokeritonta ruokaa 2 tuntia.
Luulin, että olit jo poistunut palstalta.
Lähikaupassa voi käydä roksit jalassa mutta monet käyttää niitä lomilla ja maauimalassa kuin puutarhassa kuin uimarannoilla . Saunassa . Ne on mukavat monella on työssä sellaiset . Vanhat ja nuoret käyttää rokseja. Ei haittaa muums tossut on kivat vanhuksillekin. Moomsit.
Vierailija kirjoitti:
Kuvailet siis omaa tulevaisuuttasi? :D t. kävelypukuinen nainen omat hampaat suussa 70 v
Vierailija kirjoitti:
Ei niinkään ikä vaikuttanut vaan lapsen saanti. Kun kaikki aika meni lapsesta huolehtimiseen ja arjen pyörittämisen, ei jaksanut kiinnittää enää huomiota itseensä.
Ja sitten? Lapsihan varmaan kasvoi ja aikaa tuli lisää?
Valitettavasti kun katsoo suomalaisia niin suurin osa on ihan järkyttävän lihavia ja pukeudutaan rumiin vaatteisiin, lähes kaikilla on lenkkarit. Eikö tosiaan mitään muita kenkiä ole?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kävelypuku? 🤣
Miksi haluat brassailla tietämättömyydelläsi, sitä en tajua. Hymiö nauraa itsellesi.
Asusta käytetään myös nimitystä jakkupuku. Kaksiosainen vaate, hame ja jakku, jonka alla ohut pusero.
Meikkaamisen lopetin noin 50 vuotiaana, legginsejä ei ole ensimmäistäkään, Crocsit on pihakengät ja vain kerran kokeilin niitä koiran kanssa lenkillä, eivät sovellu kävelyyn. Kiloja ei ole tullut, olen edelleen hoikka. Olen nykyisin 54 vuotias
Aina ei aikaa löydy, vaikka välittäisinkin.
En koskaan. M41