Missä iässä lakkasit välittämästä ulkonäöstäsi?
Lakkasit meikkaamasta, annoit kilojen kertyä ja menit julkiselle paikalle leggingsit ja crocksit jalassa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kaiken muun voisi antaa tapahtua, mutta hygieniasta pidetään hyvää huolta eikä liikakiloja kerrytetä jos terveydentila mitenkään sallii. Ajattelen nyt kolmekymppisenä enää terveyttä, en ulkonäköä. Kroonisia sairauksia löytyy joten sitä suuremmalla syyllä pakko pitää itsestä huolta.
Vähän sama juttu. Nykyään mietin meikkien tuomaa kemikaalikuormaa, ja enemmän kiinnostaa ihonhoito kuin meikkaaminen. Hajuvesiäkään en ole käyttänyt vuosikausiin, kemikaaleja nekin, lisäksi jonkun nenään haisevat aina pahalta, vaikka omassa nenässä olisi mitä parhain tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollut joku 30-35v. Mies olen. Mutta tämä tuli arvojen kautta, jossa ulkonäkö ei ole ratkaisevassa roolissa. Tokihan silti voi välittää esim terveydestä, että olisi terve ja sen näköinen.
Mulla sama ikä, ja olen nainen. Kyseessä todellakin arvojen muutos. Nyt olen jo yli kymmenen vuotta vanhempi. Olen huomannut, että ulkonäköön perustuvat elämänvalinnat eivät tee onnelliseksi.
Eihän ulkonäöstä huolehtiminen tarkoita sitä, että elämän valinnat perustuvat ulkonäköön :D Mitä ihmettä nyt?
Kyllä minulla nuorena ulkonäkö oli todella tärkeä asia. Varmasti monella muullakin sama. Lasten saannin myötä arvoissa tapahtui iso muutos.
44, alkoi esivaihdevuodet. Mikään ei enää auta, kyllästyin yrittämään
Vierailija kirjoitti:
44, alkoi esivaihdevuodet. Mikään ei enää auta, kyllästyin yrittämään
Ei tartte kahteen kertaan laittaa samaa kommenttia.
Tunnen vanhempia leidejä. Mittarissa 93:sta ylöspäin. Koruja, kampauksia. Ei taida loppua.
Ap:lle ei kannata vastata, koska hänen kysymyksensä rivien välistä koskee vain naisten ulkonäköä, ei miesten toki lainkaan. Joten älkää vastatko tälle lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko ollut joku 30-35v. Mies olen. Mutta tämä tuli arvojen kautta, jossa ulkonäkö ei ole ratkaisevassa roolissa. Tokihan silti voi välittää esim terveydestä, että olisi terve ja sen näköinen.
Mulla sama ikä, ja olen nainen. Kyseessä todellakin arvojen muutos. Nyt olen jo yli kymmenen vuotta vanhempi. Olen huomannut, että ulkonäköön perustuvat elämänvalinnat eivät tee onnelliseksi.
Eihän ulkonäöstä huolehtiminen tarkoita sitä, että elämän valinnat perustuvat ulkonäköön :D Mitä ihmettä nyt?
Kyllä minulla nuorena ulkonäkö oli todella tärkeä asia. Varmasti monella muullakin sama. Lasten saannin myötä arvoissa tapahtui iso muutos.
Mitä ulkonäöstä huolehtimiseen perustuvia elämänvalintoja teit silloin?
54-55, muutin maalle yksin. Tekemistä riittää. SIllon harvon kun kylillä käyn hakemassa jotakin, crocksit tuulettaa jalkoja sopivasti. Niillä käyn omassa rantsussa uimassa kuin torilla/ kaupassakin. Pronaatiotuet lenkkarit toinen hyvä, kun jalkapöydän kaari on jo romahtunut, ei tule vahinkua vaikka jyrkässä rinteessä kiipeilisi. Jalkojen kuntoon alkaa kiinnittää kyllä huomiota jo aikasemmin. Käytin ennen korkoja jopa talvisaappaissa. Milloinkahan lopetin? Ai niin, taitoin jalkani. Olisinko ollut 45. Kesä jalka kipsissä turhasta korkkareiden käytöstä. Sen jälkeen menty kengillä, jotka tukee jalkaa ja joissa on hyvä olla.