Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies maksaa treffeillä niin onko se joku palkinto miehelle että nainen suostuu treffeille?

Vierailija
11.07.2026 |

Yleensähän nainen ei sitten enää halua toista kertaa nähdä miestä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies maksaa, niin se on investointi. Treffit eivät ole mitään hyväntekeväisyyttä.

Paskat. Maksan omani ja nainen omansa, jos jostain syystä ravintolaan päädytään ensitreffeillä. En ole mikään pankkiautomaatti, enkä odota yhtään mitään naiseltakaan. Yhdessä voi syödä sitten kun on tavattu jokusen kerran.

Viesti viestin jälkeen selvempää miksi nuoret eivät osaa enää pariutua. Omassa nuoruudessa nähtiin vastakkaisen sukupolven kanssa ja jos synkkasi, mentiin petiin. Seuraavalla viikolla kannettiin miehen kamat naisen asuntoon. Nyt nämä hinkuttaa parin euron kahvikupillisista misogyynisiä viestejä ja aivan varmuudella seurassa ei viihdy ainutkaan nainen. Nuoret ei vissiin enää juurikaan edes pane, älypuhelin on mielenkiintoisempi, kun sillä voi sentata misogyynisiä viestejä. 

Nykyään nuoret harrastavat FWB-suhteita. Ovat kavereita, mutta paneskelevat silti keskenään.

Eteenpäin pyrkivät sirkeäsilmäiset porvaristytöt taitavat ennemmin harrastaa vaikka lentopalloa kuin paneskella ympäriinsä. Vasemmistolaiset mielenterveydeltään huterat tytöt sitten luuhaavat pedistä petiin. Näitä ei edes kannata parisuhteeseen pyydellä. Lapsia syntyy koulutetuille porvareille nykyisin. Näiden tyttöjen miehet eivät kahvikupillisista sniidua. 

Vierailija
42/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasiassa nainen lähtee mukaasi yhdellä drinkillä. Pano maksaa sitten 40 euroa.

Ja matkatko ovat ilmaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä samalla rahalla toisella tavalla sijoitettuna on varma saanti eikä soittele perään.

Vierailija
44/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa kävelylle niin ei maksa mitään. Välttelen ravintoloita ekoilla treffeillä koska haluan nähdä haluaako nainen tapailla jatkossa. Syömään voi mennä myöhemminkin.

Vierailija
45/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kanssa kävelylle niin ei maksa mitään. Välttelen ravintoloita ekoilla treffeillä koska haluan nähdä haluaako nainen tapailla jatkossa. Syömään voi mennä myöhemminkin.

Myös kahviloita kannattaa vältellä.

Vierailija
46/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden ainoastaan maksullisiin, julkisiin paikkoihin treffeille. Jos miehelle ei kelpaa niin ei ole mies minun makuuni. Maksan tietysti oman osuuteni, mutta ehdottomasti en halua miestä jolle on vastenmielistä käyttää rahaa vaikkapa kahvilaan tai näyttelyyn. 

Vierailija
47/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähden ainoastaan maksullisiin, julkisiin paikkoihin treffeille. Jos miehelle ei kelpaa niin ei ole mies minun makuuni. Maksan tietysti oman osuuteni, mutta ehdottomasti en halua miestä jolle on vastenmielistä käyttää rahaa vaikkapa kahvilaan tai näyttelyyn. 

Oletko tarpeeksi kaunis, jotta sinulla on varaa vaatia tuollaista?

Vierailija
48/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset ihastuvat miehessä tämän silmiin. Kävelyllä se on mahdotonta, koska jätkä pälyilee muualle. Kävelytreffeille ei kannata lähteä lainkaan, koska jatko on mahdotonta. 

Vierailija
49/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tarpeeksi kaunis, jotta sinulla on varaa vaatia tuollaista?

Mitä vaatimista tuollaisessa on? Aivan normaalit treffit, ja tuo nyt vain on se kriteeri jolla treffeille lähden, useilla olen ollutkin ja nykyisin hyvässä parisuhteessa miehen kanssa jonka kanssa juuri tuollaisilla ensitreffeillä käytiin. Käymme yhä kahviloissa, ravintoloissa ja näyttelyissä yhdessä. 

Jos mies ei tuollaisille treffeille lähtisi, niin minua yksinkertaisesti ei sellainen mies kiinnostaisi. 

Vierailija
50/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä naista treffeille ellei ole rahaa maksaa.

Vierailija
51/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä naista treffeille ellei ole rahaa maksaa.

Miksi pitäisi naisten treffejä maksaa?

Vierailija
52/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kaksi kertaa viety ulkomaille treffeille. Muutenkin on kyllä hyvin kohdeltu aina. 

Vierailija
53/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi teillä on paljon opittavaa. Mies maksaa koska sitten on paremmat mahikset päästä sänkyy naisen kanssa. Olen päässyt kymmeniä kertoja. Ei nainen halua mitään tylyä miestä joka valittaa 25 euron ateriasta joka pitää miehen maksaa. Olen saanut kauniita naisia paljon. Se ravinola illalinen ei ole treffien pääasia vaan treffeillä voi tehdä muutakin. Olen vienyt naisia saareen kesälläkin mökkiin jossa saunotaan ja uidaan ja grillaataan ja illan lopuksi pannaan pitää keksiä jotain romanttista aina.

Vierailija
54/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on ostaa seksiä koska kuitenkin mies menee treffeille vain seksi mielessä.

Vierailija
56/56 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni siitä hiukan maksan että saan naiselta seksiä treffien päätteeksi. Teillä pojilla on paljon opittavaa vielä naisista. Ensin pitää lirkutella naiselle ja tarjota illallisia jotta pääsee panee. Ei yleensä ekoilla treffeillä pääse sänkyyn joten pitää lirkutella uusia treffejä ja käyttäytyä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi