Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely vain miehille. Oliko Debbie Harry (Blondie) nuorena kaunis vai tavis?

Vierailija
11.07.2026 |

Miten on?

Kaunis, tavis vai ei minkään näköinen

Vaihtoehdot

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman seksikkäin yhdessä Glynis "Makepeace" Barberin kanssa.

Kumpaakin ihaillut jo yli 40 vuotta.

Hän on mulle aivan uusi tuttavuus ja useasti jo ketjussa mainittu. En ole katsonut tuota(kaan) sarjaa, niin on mennyt ohi. Näin sitä sivistyy. Ap

Vierailija
122/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, lisäksi kuulemma vähän yliseksuaalinen, nymfomaani niin kuin oli tapana sanoa. Viehättävä piirre nuoressa naisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

she was a waitress at Max's Kansas City,[14] a go-go dancer in a discothèque in Union City, New Jersey,[15] and a Playboy Bunny.[16]

Playboy bunny! Siitä löytyy kuvakin netistä, siinä Debbie näyttää tosi väsyneeltä. Olisin varmaan nuorena vähän dissannut tuollaisia juttuja, se ei minusta ollut yhtään cool olla missi tai playboy bunny :)  Eikä ollut meidän piireissä muidenkaan mielestä, vaikka ehkä ne kundit salaa kuitenkin lukivat Playboyta? (Miksi sillä on niin naurettava nimi? Aivan kuin tehtäisiin lukijoista pilkkaa.) Ap

Vierailija
124/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, lisäksi kuulemma vähän yliseksuaalinen, nymfomaani niin kuin oli tapana sanoa. Viehättävä piirre nuoressa naisessa.

Seksikkyys taisi kuulua hänen imagoonsa kiinteästi. Tietoisesti rakennettua kuten vaikkapa Marilyn Monroella, mutta punk-asenteella. Ap

Vierailija
125/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen HOT,eli sopivan raF filla lailla s e x y&rebel.Vaikka bändi siekailematta ratsastikin nimen BLONDIE-brandilla,ei Deborah Harry itse vaikuttanut lainkaan typical Bimbolta,no way!

Vierailija
126/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala sanoa, kun ei löydy montaa kuvaa meikittä. Ei nyt ainakaan ruma. Feikkiblondiuden tajusin, kun yhdessä kuvassa näkyi tumma viiksien sänki.

En saanut eilen lainauksia toimimaan, joten palaan tähän vielä asiallisemmissa merkeissä. Näit vaivaa ja katsoit kuviakin, kiitos siitä, joku toinenkin mainitsi meikistä ja sitähän kasarilla käytettiin hyvin näkyvästi, etenkin silmämeikkiä. Debbiellä on hyvin voimakkaat kasvonpiirteet eli uskon, ettei hän ole kovinkaan eri näköinen ilman meikkiä. Mutta en ole katsonut haulla löytyykö vaikkapa paparazzi-kuvia, missä hän olisi meikittä kauppaan menossa nuoruudessaan. Kasarin musiikkivideoissa huomaa,  miten runsas meikki vanhentaa. Ei tosin miehiä :)  Ap

Vierailija
127/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalisen HOT,eli sopivan raF filla lailla s e x y&rebel.Vaikka bändi siekailematta ratsastikin nimen BLONDIE-brandilla,ei Deborah Harry itse vaikuttanut lainkaan typical Bimbolta,no way!

Niin, kukapa muistaisi Blondieta ilman Debbietä? Ei varmaan kovin moni. Bimbo ja blondi - mistä sen yhdistelmä oikeastaan alun perin tulee? Mä en tiedä. On se Monroeta vanhempi kuitenkin? Ap

Vierailija
128/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei siis ole ekan vastauksen kirjoittaja van aloittaja. Sotkin nuo. Anteeksi.

t. Eka vastaaja joka päti turhaan.

Ei se mitään. Tässä tapauksessa minun nimeni sattuikin itse asiassa olemaan AP, joten se tavallaan menikin sittenkin ihan oikein kaikesta muusta huolimatta. 

Vierailija
129/129 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyn mukaan blondin bimbon käsite on peräisin 1700-luvun Ranskasta, siellä vaikuttaneesta vaaleatukkaisesta Rosalie Duthé nimisestä kurtisaanista, jolla oli tapana pitää pitkiä taukoja puheensa lomassa. Sitä pidettiin osoituksena tyhmyydestä. Hänestä kirjoitettiin satiiri Les Curiosités de la Foire, jota pidetään tyhmän blondin käsitteen alkupisteenä. 

Bimbo-sana tarkoitti alun perin miestä, se on lyhenne pikkupoikaa tarkoittavasta italiankielisestä bambinosta. Yhdysvalloissa sanaa käytettiin tyhmästä miehestä, esim. nyrkkeilijästä 1920-luvulla. Hollywoodissa sana liitettiin Jean Harlown leffoihin, joissa tyhmänä ja naiivina esitetty hahmo esiintyi ensimmäistä kertaa valkokankaalla ja muodosti pohjan Marilyn Monroen hyödyntämälle stereotypialle. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi