Kysely vain miehille. Oliko Debbie Harry (Blondie) nuorena kaunis vai tavis?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Debbie oli säkenöivän kaunis, fiksu ja filmaattinen 🤩
Tästä ei tule väittelyä :) Ap
Et silti ole kuten hän.
En tietenkään ole. Kohteliaisuuksina nämä ovat mielestäni hieman kaksipiippuisia nämä tällaiset, että "olet kuin x tai y". Kriitikolta sen ymmärtää, kun halutaan kuvata asiaa lukijalle, joka ei ole esitystä nähnyt, mutta imartelutarkoituksessa: mikä kohteliaisuus se muka on että on jonkun toisen näköinen eli ajattelusta paljastuu vertailu toiseen naiseen? Ei toimi ainakaan minuun myönteisesti. Mutta jos/ kun tarkoitus on ilahduttaa, niin toki siitä pitää kiittää, jos tuollainen kohtaliaisuus sanotaan.
Kohteliaisuudet ovat sikäli vaativia, että vaatii älliä kehua oikeista asioista. Olen tässä itsekin joskus mokannut. Ap
Et pidä kohteliaisuutena verrata johonkin toiseen naiseen, mutta silti kehuskelet nuorena näyttäneesi Debbieltä ja pakkomielteisesti kirjoittelet hänestä. Vaikutat joltakin mt-tapaukselta.
Siis todella noloa, kyllä nyt hävettää ;) Ap
Miksi olet noin itseäsi täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silti ole kuten hän.
En tietenkään ole. Kohteliaisuuksina nämä ovat mielestäni hieman kaksipiippuisia nämä tällaiset, että "olet kuin x tai y". Kriitikolta sen ymmärtää, kun halutaan kuvata asiaa lukijalle, joka ei ole esitystä nähnyt, mutta imartelutarkoituksessa: mikä kohteliaisuus se muka on että on jonkun toisen näköinen eli ajattelusta paljastuu vertailu toiseen naiseen? Ei toimi ainakaan minuun myönteisesti. Mutta jos/ kun tarkoitus on ilahduttaa, niin toki siitä pitää kiittää, jos tuollainen kohtaliaisuus sanotaan.
Kohteliaisuudet ovat sikäli vaativia, että vaatii älliä kehua oikeista asioista. Olen tässä itsekin joskus mokannut. Ap
Et pidä kohteliaisuutena verrata johonkin toiseen naiseen, mutta silti kehuskelet nuorena näyttäneesi Debbieltä ja pakkomielteisesti kirjoittelet hänestä. Vaikutat joltakin mt-tapaukselta.
Tuo on hassu sanonta. Voisinko olla täynnä esim. sua?
Sun täytyy itse miettiä tuon kysymyksen sisältöä. Mulla kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Ap
Tykkään sen leveistä kasvoista, mutta vartalo on liian hentoinen ja epäsuhtainen päähän nähden, vähän kuin vartalo olis kiinalainen mutta pää joku tanskalainen tms. Ja liikaa meikkasi.
Tukka kiva, vähän kuin Makepiecellä.
Ei ollut ehkä kedon kaunein kukka mutta oli todella hot.
Tarkka analyysi 😅 Hän on tosi hoikka ja paksut hiukset levällään, siksi tuo kaunis pää voi näyttää jossain tanskalaisen viikinkiprinsessan päältä?Ap
Sori kun vitsailin, ei ollut reilua, kun näit vaivaa ja analysoit! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et silti ole kuten hän.
Tuo on hassu sanonta. Voisinko olla täynnä esim. sua?
Sun täytyy itse miettiä tuon kysymyksen sisältöä. Mulla kun ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Ap
Ei luoja miten tyhmä sä olet. Et edes tiedä mitä tuo yleinen sanonta tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain 12 v kun näin tuon kuuman naisen TV:ssä ja serkku äänitti Radio Luxemburgista Blondieta kasetille.
Minusta Debbie on aina ollut vosu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus on kuuma. Hän ei ole täydellinen kaunotar, mutta ei todellakaan ruma. Ulkonäköön en tarkemmim puutu, mutta hän on rock ja siitä pidän! Suomessa ei liene kovinkaan monta karismaltaan niin rock-henkistä tyyppiä. Aija Puurtinen ja Marjo Leinonen tulee nyt lähinnä mieleen.
Samaa mieltä. Hänellä todellakin on "sitä jotain" ja on vielä vanhanakin. Ap
Mitä tarkoitat ap:llä tässä? Jos osoitat viestisi hänelle, olemme samaa mieltä siis. Muutoin minulla on jakautunut persoonallisuushäiriö ja kirjoitan omiin ketjuihini sitä itse tietämättä.
Palstalla ketjun aloittaja kirjoittaa oman kommenttinsa perään Ap eli alkuperäinen. Tuon viestin siis kirjoitti ketjun aloittaja, nainen, joka halusi tietää miesten ajatuksia aiheesta.
Joskus täällä tosin trollataan siten, että joku alkaa teeskennellä ketjun aloittajaa (ap:ta).
Ap
Niinkö luulet?
Ap
Harry attended Hawthorne High School, where she was voted "Best Looking", graduating in 1963.
eiköhän tämä keskustelu ollut tässä
she was a waitress at Max's Kansas City,[14] a go-go dancer in a discothèque in Union City, New Jersey,[15] and a Playboy Bunny.[16]
Nuorena joissain videoissa yksi kauneimmista näkemistäni naisista.
Olet kriittisempi kuin Eino Makunen, hänkin suvaitsee ripsarin ja ties mitä. Viiksistä en osaa sanoa, mutta muutama vuosi sitten ehdokkaana oli transnainen. Ap