Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely vain miehille. Oliko Debbie Harry (Blondie) nuorena kaunis vai tavis?

Vierailija
11.07.2026 |

Miten on?

Kaunis, tavis vai ei minkään näköinen

Vaihtoehdot

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyhjäpäinen huomiohuora. 

Vierailija
42/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli ihan hyvännäköinen kyllä, mutta oli siinä muutakin. Noin 50 v vanhoilla videoilla, niin oli jopa paremman näköinen, siis ikä huomioden

Debbien karisma tosiaan tulee esille kaikkein parhaiten liikkuvassa kuvassa. Hän on upealla tavalla villi ja oma itsensä. Aina. Ei myöskään pelkää näyttää "rumalta" mikä minusta on yksi naisen karismaattisuuden avain. Minua sanottiin usein nuorena Debbie Harryn näköiseksi ja olin siitä hyvin otettu, koska itsekin esiinnyin. Se tarkoitti, että on lavakarismaa. Mutta mielestäni emme varsinaisesti ole samannäköisiä. Kasvojen muoto on samanlainen ja hiustyylissä samaa vain, osittain pukeutumisessa myös. Ap

"Minua sanottiin usein nuorena Debbie Harryn näköiseksi"

Tässähän se syy miksi aloittajaa kiinnostaa miesten mielipiteet kyseisen artistin ulkonäöstä. Tsemppiä aloittajalle itsetunnon kasvatukseen. Kun ei elä miesten ulkonäköpreferensien kautta, maailma avartuu ihan uudenlaiseksi.

Kiitos sinullekin ketjun nostamisesta, sinä naistenkeskeisen solidaarisuuden soihdunkantaja ;)  Ap

Kyllä, tuo kirjoittaja nimenomaa toimii naisten välisen solidaarisuuden soihdunkantajana.

Debbie Harry oli vahvasti alkuajoista alkaen näitä "ulkonäkö on minussa vähiten kiinnostava asia" naisia. Senhän takia hän lähtikin artistiuralle, halusi näyttää olevansa lahjakas, eikä vain "pretty face" 

Naisten välistä solidaarisuutta ei ole se, että naisen ulkonäköarvestelua harrastavaa naista tuetaan vain sen takia, että tämä arvostelija on itsekin nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin vanha, että olin heidän faninsa jo silloin 70-luvun lopulla. Paralell lines, Eat to the beat ja Autoamerican-levyt ostin silloin ja kuuntelin paljon. 

Debbie on jossain kuvissa aivan ylimaallisen upea ilmestys, mutta kuten joku jo sanoikin, on myös "ruma" välillä eikä vaikuta tosiaan sellaiselta, jolle ulkonäön hyvyys on kaikki kaikessa niin että aina pitäisi joka kuvassa ja joka paikassa näyttää parhaimmaltaan.  Myös esim. videossa Rapture näyttää upealta. 

Kiitti vinkistä, en ole ennen nähnyt Rapture-videota, joten katsoin sen. Ylimaallisen upea ja kaunis tuossa todella on. Suu esim. on niin upea ja hampaat, jotka näyttävät teräviltä. En kyllä keksi toista naisartistia, joka olisi yhtä vaikuttava, huh. (Olen vasta viime vuosina kuunnellut Blondieta enemmän eli en ole mikään vanha fani, vaikka hittejä tiesinkin.) Ap

Vierailija
44/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli ihan hyvännäköinen kyllä, mutta oli siinä muutakin. Noin 50 v vanhoilla videoilla, niin oli jopa paremman näköinen, siis ikä huomioden

Debbien karisma tosiaan tulee esille kaikkein parhaiten liikkuvassa kuvassa. Hän on upealla tavalla villi ja oma itsensä. Aina. Ei myöskään pelkää näyttää "rumalta" mikä minusta on yksi naisen karismaattisuuden avain. Minua sanottiin usein nuorena Debbie Harryn näköiseksi ja olin siitä hyvin otettu, koska itsekin esiinnyin. Se tarkoitti, että on lavakarismaa. Mutta mielestäni emme varsinaisesti ole samannäköisiä. Kasvojen muoto on samanlainen ja hiustyylissä samaa vain, osittain pukeutumisessa myös. Ap

Tässähän se syy miksi aloittajaa kiinnostaa miesten mielipiteet kyseisen artistin ulkonäöstä. Tsemppiä aloittajalle itsetunnon kasvatukseen. Kun ei elä miesten ulkonäköpreferensien kautta, maailma avartuu ihan uudenlaiseksi.

Kiitos sinullekin ketjun nostamisesta, sinä naistenkeskeisen solidaarisuuden soihdunkantaja ;)  Ap

Kyllä, tuo kirjoittaja nimenomaa toimii naisten välisen solidaarisuuden soihdunkantajana.

Debbie Harry oli vahvasti alkuajoista alkaen näitä "ulkonäkö on minussa vähiten kiinnostava asia" naisia. Senhän takia hän lähtikin artistiuralle, halusi näyttää olevansa lahjakas, eikä vain "pretty face" 

Naisten välistä solidaarisuutta ei ole se, että naisen ulkonäköarvestelua harrastavaa naista tuetaan vain sen takia, että tämä arvostelija on itsekin nainen.

Olet oikeassa kaikessa mitä sanot. Täytyy lukea se elämäkerta asap. Ostin sen adoptiotaustan takia, siitäkään en ollut tiennyt. Ap

Vierailija
45/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen kaunis. jos olisin nainen, olisin varmaan halunnut olla hänen näköisensä.

t. homo

Vierailija
46/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis. Voi niitä aikoja.

Vierailija
47/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa kaikessa mitä sanot. Täytyy lukea se elämäkerta asap. Ostin sen adoptiotaustan takia, siitäkään en ollut tiennyt. Ap

Edelleen mitä se adoptio nyt liittyy tähän?

Vierailija
48/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hän vaikuttaa heikkoitsetuntoiselta ja miesten huomion kautta itsensä määrittelevälle. Surullista, mutta ei nyt sentään huorittelun arvoista.

Vierailija
49/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hän vaikuttaa heikkoitsetuntoiselta ja miesten huomion kautta itsensä määrittelevälle. Surullista, mutta ei nyt sentään huorittelun arvoista.

Niin eli heikon itsetunnon omaava tyhjäpäinen huomiohuora. 

Vierailija
50/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten tiedä mitä tarkoittaa huomiohuora.

Vierailija
51/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämän ennenkin todennut, mutta palstan naisia on erittäin helppo huudattaa. Olette niin helppoja! ;)  Ap

Vierailija
52/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuora tarkoittaa jatkuvaa huomion hakua. 
https://urbaanisanakirja.com/word/huomiohuora/

Vierailija
53/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tämän ennenkin todennut, mutta palstan naisia on erittäin helppo huudattaa. Olette niin helppoja! ;)  Ap

Ei vaan olet vain yksinkertainen. Meitä normaaliälyisiä lähinnä säälittää ja tympii käytöksesi. 

Vierailija
54/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ja jälkeen?...eli näiden kauneuskirurgiaan vahvasti tukeutuneiden henkilöiden ulkonäköä on turha ruotia....

Vierailija
55/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan olet vain yksinkertainen. Meitä normaaliälyisiä lähinnä säälittää ja tympii käytöksesi. 

Vielä tarvitaan 65 ääntä, että tuloksella on merkitystä. Ketju nousee kyllä dissauksillakin, mutta mieluummin olisin keskustellut Harrysta sen ajan. En ole ihan niin kiinnostava tai sitten teidän on pystyttävä parempiin solvauksiin. Ap

Vierailija
56/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ja jälkeen?...eli näiden kauneuskirurgiaan vahvasti tukeutuneiden henkilöiden ulkonäköä on turha ruotia....

En ole huomannut hänen ulkonäössään mitään kauneuskirurgiaan viittaavaa, mistä tietosi on peräisin? Ap

Vierailija
57/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tarvitaan 65 ääntä, että tuloksella on merkitystä. Ketju nousee kyllä dissauksillakin, mutta mieluummin olisin keskustellut Harrysta sen ajan. En ole ihan niin kiinnostava tai sitten teidän on pystyttävä parempiin solvauksiin. Ap

Mee muualle huoraamaan.

Vierailija
58/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debbie Harry oli 80-luvulla maailman tunnetuimpia seksisymboleita ja äärimmäisen näyttävä. Oli sen hiustyylinsä kanssa yhtä kaunis kuin Taistelupari -sarjan Makepeace (eli Glynis Barber),

Kukaan ei ole voinut tosissaan vastata, että näytti tavalliselta. Kauneus on sitten aina vähän henkilökohtainen juttu eli onko joku juuri omaa tyyppiä. Niin tai näin, mutta objektiivisesti katsoen Debbie Harry oli nuorempana kiistatta poikkeuksellisen hyvännäköinen ja niin kaukana taviksesta kuin voi olla.

Vierailija
59/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Debbie oli ja on kova mimmi. Hieno lauluääni kaiken kukkuraksi! 

Vierailija
60/78 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Debbie Harry oli 80-luvulla maailman tunnetuimpia seksisymboleita ja äärimmäisen näyttävä. Oli sen hiustyylinsä kanssa yhtä kaunis kuin Taistelupari -sarjan Makepeace (eli Glynis Barber),

Kukaan ei ole voinut tosissaan vastata, että näytti tavalliselta. Kauneus on sitten aina vähän henkilökohtainen juttu eli onko joku juuri omaa tyyppiä. Niin tai näin, mutta objektiivisesti katsoen Debbie Harry oli nuorempana kiistatta poikkeuksellisen hyvännäköinen ja niin kaukana taviksesta kuin voi olla.

Olen samaa mieltä. Ihmettelen suuresti, jos joku sanoo tavikseksi, sitä on lähinnä vaikea uskoa, että joku voisi ajatella noin oikeasti. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme