Kysely vain miehille. Oliko Debbie Harry (Blondie) nuorena kaunis vai tavis?
Kommentit (83)
Järjetön kysymys yhdestä maailman kauneimmasta ihmisestä. Todella kaunis vielä vanhanakin.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön kysymys yhdestä maailman kauneimmasta ihmisestä. Todella kaunis vielä vanhanakin.
Kysymys todella on järjetön! Mutta se on nyt kuultu ja nähty täälläkin. Ap
Aika paljon mielenterveysongelmia ihmisillä nykyään, näemmä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ja jälkeen?...eli näiden kauneuskirurgiaan vahvasti tukeutuneiden henkilöiden ulkonäköä on turha ruotia....
En ole huomannut hänen ulkonäössään mitään kauneuskirurgiaan viittaavaa, mistä tietosi on peräisin? Ap
Onhan hän jo vuosia, vuosia sitten lehtihaastatteluissaankin useasti maininnut, kuinka jo uransakin takia hänen on näytettävä aina"hyvältä" ja se vaatii kauneuskirurgien toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ja jälkeen?...eli näiden kauneuskirurgiaan vahvasti tukeutuneiden henkilöiden ulkonäköä on turha ruotia....
En ole huomannut hänen ulkonäössään mitään kauneuskirurgiaan viittaavaa, mistä tietosi on peräisin? Ap
Onhan hän jo vuosia, vuosia sitten lehtihaastatteluissaankin useasti maininnut, kuinka jo uransakin takia hänen on näytettävä aina"hyvältä" ja se vaatii kauneuskirurgien toimenpiteitä.
Ilmeisesti sitten paremmat kirurgit kuin niillä joista sen huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, okei. Mitä toimenpiteitä hän on tehnyt? Ap
Kysyin tekoälyltä, sen verran kiinnosti. Hän on kertonyt Vanity Fair lehdessä tehneensä face liftin ysärin alkupuolella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sitten paremmat kirurgit kuin niillä joista sen huomaa
On kyllä todella onnistunut, hän näyttää edelleen omalta itseltään täysin. Kauneuskirurgiassa minusta suurin riski terveysriskien ohella on se, jos ei enää näyttäisikään omalta itseltään. Ap
Täytti tämän kuun 1. päivänä 81 vuotta, edellen aika hoikka ja hehkeä mummo, pitänyt itsestään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvassa Videodrome (1983) on todella seksikäs ja pitää vähän kinkymmästä seksistä.
T. Mies
En itse asiassa ole nähnyt tota leffaa enkä tiennyt, että Harry on siinä. Muistan kyllä kun siitä puhuttiin. Muistatkos muuten sellaista leffaa kuin Liquid Sky? Se oli outo, mutta vahva muistijälki jäi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Täytti tämän kuun 1. päivänä 81 vuotta, edellen aika hoikka ja hehkeä mummo, pitänyt itsestään huolta.
Kyllä, happy birthday, Debbie. Jotenkin sitä ei ollut käsittänyt ennen kun nyt, että moni näistä kasarin superstaroista on omien vanhempien ikäluokkaa, vaan ajatteli heitä enemmän oman ystäväpiirin ikäisinä (ystäväpiiri oli omassa tapauksessani itseäni vanhempia - mutta eivät kuitenkaan vanhempien ikäluokkaa). Hämmästyin, kun luin, että hän täytti 81. Ap
Vierailija kirjoitti:
Enpä ollut tätäkään videota nähnyt, kiitos. Biisihän ei ole kummoinenkaan, mutta solisti on enkä tarkoita vain ulkonäköä tai visuaalista ilmettä. Hän laulaa hyppelehtivällä, ilkikurisella flirtillä, joka tekee biisistä mieleenjäävän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oli ihan hyvännäköinen kyllä, mutta oli siinä muutakin. Noin 50 v vanhoilla videoilla, niin oli jopa paremman näköinen, siis ikä huomioden
Debbien karisma tosiaan tulee esille kaikkein parhaiten liikkuvassa kuvassa. Hän on upealla tavalla villi ja oma itsensä. Aina. Ei myöskään pelkää näyttää "rumalta" mikä minusta on yksi naisen karismaattisuuden avain. Minua sanottiin usein nuorena Debbie Harryn näköiseksi ja olin siitä hyvin otettu, koska itsekin esiinnyin. Se tarkoitti, että on lavakarismaa. Mutta mielestäni emme varsinaisesti ole samannäköisiä. Kasvojen muoto on samanlainen ja hiustyylissä samaa vain, osittain pukeutumisessa myös. Ap
"Minua sanottiin usein nuorena Debbie Harryn näköiseksi"
Tässähän se syy miksi aloittajaa kiinnostaa miesten mielipiteet kyseisen artistin ulkonäöstä. Tsemppiä aloittajalle itsetunnon kasvatukseen. Kun ei elä miesten ulkonäköpreferensien kautta, maailma avartuu ihan uudenlaiseksi.
Tämähän se 🤣🤣🤣
Todella säälittävää.
Miksi tämä keskustelu on rajattu vain miehille.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että mulla on hieman näkemystä siitä miten ketjun saa pysymään ylhäällä ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että mulla on hieman näkemystä siitä miten ketjun saa pysymään ylhäällä ;) Ap
Ketju pysyy ylhäällä ihan sillä kun koko ajan vastailet viesteihin. Enemmän tuo selitys kuulostaa siltä, että mokasit ja yrität nyt paikkailla asiaa epätoivoisesti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Voi siinä kyllä niinkin käydä, että ketju poistetaan. Mutta joka tap. sadan äänen keräämiseen vaaditaan strategia. En itsekään availe usein gallupeja täällä tai äänestä niissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju pysyy ylhäällä ihan sillä kun koko ajan vastailet viesteihin. Enemmän tuo selitys kuulostaa siltä, että mokasit ja yrität nyt paikkailla asiaa epätoivoisesti ;)
Pysyy joo, mutta ei se tuo ääniä.
Mikä oli se mun moka? Ap
Oli jotenkin siinä 50 + ikäisenä jopa kuuma. Videoilla se liikehdintä on jotain.