Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä fyysinen ominaisuus, minkä takia jokin asia on vaikeampaa kuin muille?

Vierailija
10.07.2026 |

Itsellä on kaksi, jotka tajusin vasta vanhempana:

1. Kämmeneni ovat pienet ja sormeni lyhyet. On paljon vaikeampaa vetää leukoja, kun sormet eivät yllä lähimainkaan tangon ympäri. Isokätiset saavat luonnostaan paremman otteen

2. Myös sääreni ovat lyhyet, joten normaaleissa tuoleissa on pidemmän päälle raskasta istua, kun jalkapohjani eivät yletä lattiaan ja yllän sinne hädin tuskin varpaillakaan. Esim. kokousten venyessä huomioni kiinnittyy varsinaisen asian sijaan epämukavaan asentooni. Myös koulun pulpetissa oli tämän takia huono olla. Maailmaa ei ole tehty minun kokoisilleni 🤷🏼‍ 

Onko kellään mitään vastaavaa? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kookas mulkku. Naisia tuppa liki liikaakin. Se ahdistaa ja samoin se sillilöyhkä... YÄK

Vierailija
62/65 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on terveet, hyväkuntoiset hampaat, mutta ne ovat selkeästi sopivat vain juuren jyrsintään takahampailla. Jos yritän puraista etuhampailla en saa niillä mitään puraistua ja se on joskus noloa.

Hammasjuttu mullakin. Omistan vain kolme omaa hammasta ja loput on tekareita, joihin en ole vieläkään tottunut. En kehtaisi mitenkään lähteä ulos ravintolaan syömään ja vaikka sanomaan seuralaiselleni, et hetkinen otan nyt tekarit pois suusta että pystyn syömään. Kylille lähtiessä laitan ne aina suuhun mut kotona otan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole käsiä eikä jalkoja. Pesäpallon pelaaminen on melko hankalaa.

Vierailija
64/65 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasenkätisyys. 

Vierailija
65/65 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukeaminen on minulle todella vaikeaa. Muuten pelit toimii vallan mainiosti.

Siinä on moni seksialan ammattilainenkin ollut ihmeissään kun ei millään kuti lennä vaikka tekevät kaikki temput 🤣

M43