Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä fyysinen ominaisuus, minkä takia jokin asia on vaikeampaa kuin muille?

Vierailija
10.07.2026 |

Itsellä on kaksi, jotka tajusin vasta vanhempana:

1. Kämmeneni ovat pienet ja sormeni lyhyet. On paljon vaikeampaa vetää leukoja, kun sormet eivät yllä lähimainkaan tangon ympäri. Isokätiset saavat luonnostaan paremman otteen

2. Myös sääreni ovat lyhyet, joten normaaleissa tuoleissa on pidemmän päälle raskasta istua, kun jalkapohjani eivät yletä lattiaan ja yllän sinne hädin tuskin varpaillakaan. Esim. kokousten venyessä huomioni kiinnittyy varsinaisen asian sijaan epämukavaan asentooni. Myös koulun pulpetissa oli tämän takia huono olla. Maailmaa ei ole tehty minun kokoisilleni 🤷🏼‍ 

Onko kellään mitään vastaavaa? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neggruna valtava meisseli ja se aiheuttaa seksuaalisia hätätiloja. Tämän vuoksi siis normaali fyysinen kanssakäyminen naisten kanssa on liki mahdotonta ja tulee sitten vähän niin kun pakotettu ja näin.

Vierailija
42/42 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella voimakas. Tulee ilmi kätellessä kun vastapuoli vääntelehtii

Minulle opetettiin jo ala-asteella, että sopiva kädenpuristus tehdään siten ettei käsi roiku velttona, muttei myöskään puristeta vastapuolta kuin hullu. Oma käsi pidetään jäntevästi oikeassa asennossa ja siinä se. 

Sanoin olevani todella voimakas. Mielestäni kättelen ihan rennosti, mutta vastapuolen reaktiot kertovat aivan muuta. Lähes murskasin kerran vahingossa erään vanhemman herran käden. Ukko ulvoi tuskissaan ja minä ihmeissäni. Olen luonnostani voimakas. Aina ollut. Ammatti ja harrastukset ovat vain pahentaneet asiaa

Lisäksi olet vielä helvetin tyhmä.

Ootsä kateellinen? Kuulostaa siltä. Olen todella voimakas luonnostani ja myös erittäin älykäs

Ei jumaliste sä olet tyhmä. Ei, en ole kateellinen ja vain tyhmä ihminen kuvittelee tuollaista. En naisena haluaisi olla todella voimakas. Älykästä susta ei saa millään koska oikeasti älykäs ihminen osaisi kätellä muita niin, että ei purista toisen kättä kipua aiheuttaen. Vai luuletko, että kaikki maailman kehonrakentajat murskaa ihmisten kädet? Luuletko olevasi maailman ainoa vahva ihminen?

En luule, mutta saatan olla ainoa luonnostani todella voimakas ihminen. Mun ei ole tarvinnut koskaan tehdä asian eteen mitään. Olen mitä olen. Olen myös todella älykäs ja sitäkin ihan syntymästäni saakka. En ole tavannut itseäni älykkäämpiä kovinkaan montaa elämäni aikana ja niitä arvelen kuitenkin olevan

Sellaiset psykoosit sitten tulilla sulla. Olet pahasti harhainen ihminen.

Ymmärrän, arvostat ominaisuuteni korkealle ja sulla ei niitä ole. Sen takia asia menee ihosi alle noin pahasti

Ei mene ihon alle vajaaälyisen hullun sekoilut. En arvosta sua lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla