Onko teillä fyysinen ominaisuus, minkä takia jokin asia on vaikeampaa kuin muille?
Itsellä on kaksi, jotka tajusin vasta vanhempana:
1. Kämmeneni ovat pienet ja sormeni lyhyet. On paljon vaikeampaa vetää leukoja, kun sormet eivät yllä lähimainkaan tangon ympäri. Isokätiset saavat luonnostaan paremman otteen
2. Myös sääreni ovat lyhyet, joten normaaleissa tuoleissa on pidemmän päälle raskasta istua, kun jalkapohjani eivät yletä lattiaan ja yllän sinne hädin tuskin varpaillakaan. Esim. kokousten venyessä huomioni kiinnittyy varsinaisen asian sijaan epämukavaan asentooni. Myös koulun pulpetissa oli tämän takia huono olla. Maailmaa ei ole tehty minun kokoisilleni 🤷🏼
Onko kellään mitään vastaavaa?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella voimakas. Tulee ilmi kätellessä kun vastapuoli vääntelehtii
Minulle opetettiin jo ala-asteella, että sopiva kädenpuristus tehdään siten ettei käsi roiku velttona, muttei myöskään puristeta vastapuolta kuin hullu. Oma käsi pidetään jäntevästi oikeassa asennossa ja siinä se.
Sanoin olevani todella voimakas. Mielestäni kättelen ihan rennosti, mutta vastapuolen reaktiot kertovat aivan muuta. Lähes murskasin kerran vahingossa erään vanhemman herran käden. Ukko ulvoi tuskissaan ja minä ihmeissäni. Olen luonnostani voimakas. Aina ollut. Ammatti ja harrastukset ovat vain pahentaneet asiaa
Jos sinulla on tuo ongelma. ÄLÄ KÄTTELE KETÄÄN!
Ominaisuus. Ongelma on muilla
Minulla on terveet, hyväkuntoiset hampaat, mutta ne ovat selkeästi sopivat vain juuren jyrsintään takahampailla. Jos yritän puraista etuhampailla en saa niillä mitään puraistua ja se on joskus noloa.
Minulla on yliliikkuvat nivelet, joista liikkuvaisimmat ovat lonkkanivelet. Vaikeinta on istua tavallisella suoraselkäisellä tuolilla, koska joudun aktiivisesti jännittämään reisilihaksia pitääkseni reiteni suorassa. Kun istun neukkarissa pitkiä aikoja, nostan jalkani lootusasentoon, koska vain siinä alaraajani ovat kokonaan rentoina.
Jännä juttu, kun luulin olevani ainoa! :)
No, mulla synnynnäinen selkävika (ns. räystäsperse, miehenä). Esim. imuroinnissa väsähdän äkkiä - alussa niin tormakkana, sitten ilmeisesti selän lihakset väsyy ja alan "kaatumaan" eteenpäin, lisää väsymystä ja lopulta paiskaan imurin komeroon :(
Toinen sama kuin jollakulla muulla eli mulla oikea puoli dominoi aivan selvästi. Isä joskus kertoi, et minusta meinasi tulla vasenkätinen, "vasuri", mut hän sitten huusi, et käytä oikeaa kättä, se on paljon helpompaa vanhempana. Outo juttu tuo oikean puolen dominointi: mulla kaikki migreeni, polvikipu yms. aina oikealla puolella. Ilmeisesti se (oikea puoli) väsyy ja alkaa "keljuilemaan".
Maan vetovoima vaikuttaa minuun muita voimakkaammin. Tästä syystä en voi tehdä oikein mitään. Eniten tässä on ongelmana se ettei kela hyväksy tuota eläkkeen syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle opetettiin jo ala-asteella, että sopiva kädenpuristus tehdään siten ettei käsi roiku velttona, muttei myöskään puristeta vastapuolta kuin hullu. Oma käsi pidetään jäntevästi oikeassa asennossa ja siinä se.
Sanoin olevani todella voimakas. Mielestäni kättelen ihan rennosti, mutta vastapuolen reaktiot kertovat aivan muuta. Lähes murskasin kerran vahingossa erään vanhemman herran käden. Ukko ulvoi tuskissaan ja minä ihmeissäni. Olen luonnostani voimakas. Aina ollut. Ammatti ja harrastukset ovat vain pahentaneet asiaa
Selkeästi sinulla on ongelmia kehonhallinnan kanssa. Hajoaako raaka kananmunakin aina käteesi?
Iso perce ja paksut jalat joten vaikea löytää miesseuraa ja housuja.
Pikkusormeni ovat suhteessa muihin sormiin pienet. Lopetin poikkihuilun soiton, koska ala-c:n läppä piti kääntää liian alas. Koko soitin oli epätasapainossa, siis muiden sormien asento ja tasapaino ei olisi täsmännyt. Ei silloin auta vetää suukappaletta itseeni päin.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun luulin olevani ainoa! :)
No, mulla synnynnäinen selkävika (ns. räystäsperse, miehenä). Esim. imuroinnissa väsähdän äkkiä - alussa niin tormakkana, sitten ilmeisesti selän lihakset väsyy ja alan "kaatumaan" eteenpäin, lisää väsymystä ja lopulta paiskaan imurin komeroon :(
Toinen sama kuin jollakulla muulla eli mulla oikea puoli dominoi aivan selvästi. Isä joskus kertoi, et minusta meinasi tulla vasenkätinen, "vasuri", mut hän sitten huusi, et käytä oikeaa kättä, se on paljon helpompaa vanhempana. Outo juttu tuo oikean puolen dominointi: mulla kaikki migreeni, polvikipu yms. aina oikealla puolella. Ilmeisesti se (oikea puoli) väsyy ja alkaa "keljuilemaan".
Toi sun "selkävika" kuulostaa vain heikoilta lihaksilta.
Pitkät jalat. Pikkuautoissa istuminen on yhtä tuskaa kun jalkatila on aina liian lyhyt.
Penikseni on niin iso, että vain anaalipano onnistuu, kun olen ensin fistannut aukon ammottavaksi.
Mulla on neggruna valtava meisseli ja se aiheuttaa seksuaalisia hätätiloja. Tämän vuoksi siis normaali fyysinen kanssakäyminen naisten kanssa on liki mahdotonta ja tulee sitten vähän niin kun pakotettu ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi olet vielä helvetin tyhmä.
Ootsä kateellinen? Kuulostaa siltä. Olen todella voimakas luonnostani ja myös erittäin älykäs
Olen myös todella voimakas (nainen) ja pystyn säätelemään voimankäyttöäni. Ainoa tilanne kun en kyennyt siihen oikein kun olin humalassa baarissa. Työnsin silloin kädellä erästä naista pois päin itsestäni ja onnistuin jotenkin katkaisemaan häneltä sormen kahdesta kohdasta - tosin tämä nainen oli nelikymppinen, hyvin laiha ja varmaan myös haurasluinen.
Olin siis tarttunut häntä kädestä samalla kun työnsin pois, koska nainen uhkasi käydä päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kuitenkin maailman vahvimmatkin voimamiehet, voimanostajat ym. osaavat säädellä voimiaan ja kätellä normaalisti.
Kyllä tapauksessasi ongelma taitaa olla jokin muu kuin liika voima.
Vierailija kirjoitti:
Olen 153 cm "pitkä". Joka paikkaan joutuu kurkotteleen ja nosteleen taloustikkaita. Olen muutenkin pieni. Kolme lasta puskenut (pakotettuna) maailmaan. Lähtöpaino ennen raskauksia 40 kg. Ei oo ihme, että on ajan kanssa tullut erilaisia tukielinvaivoja.
I feel you. Olen mummoutumisen (tällä hetkellä 70+) myötä tästäkin lyhentynyt. Tukielinvaivoja ei onneksi ainakaan vielä ole. Loppuraskauden aikana näytin siltä, että ihan kohta kupsahdan nenälleni. Kaikenlaisten vaateparsien ja kenkien (jalka 35) etsiminen ihan tuskaa!
Moninivelrikko ja se että olen lyhyt, kun kaikki huonekalut tehdään keskimittaisten mukaan
Niin pieni kikkeli, ettei yllä kuin vähän huulille tökkiä.
Jos sinulla on tuo ongelma. ÄLÄ KÄTTELE KETÄÄN!