Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju VAIN kauniille naisille đŸ’…đŸ»

Vierailija
10.07.2026 |

No niin kanssasisaret, tÀmÀ ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitÀÀ peitellÀ ja yrittÀÀ vÀhÀtellÀ tai pienentÀÀ itseÀÀn, ettei ÀrsytÀ muita, joten tuli mieleen, ettÀ luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttÀ siitÀ, ettÀ on onnellinen siitÀ, mitÀ on saatu.

ÄrsyttÀÀ, kun ihmiset saa olla ylpeitĂ€ vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltĂ€, mitĂ€ pitĂ€isi hĂ€vetĂ€ tai ainakin koittaa pitÀÀ kynttilÀÀ vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen nĂ€köinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympĂ€rillĂ€ on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa. 

Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman ettĂ€ tunnen siitĂ€ syyllisyyttĂ€ ja yrittĂ€n pienentÀÀ itseĂ€ni, etten olisi muiden naisten silmissĂ€ liikaa ja saisin siten hyvĂ€ksyntÀÀ. Todella vapauttavaa. 

En siis ikinÀ missÀÀn ole kehunut itseÀni toisille, olen ollut aina ystÀvÀllinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan.

Ja tĂ€ssĂ€ ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen nĂ€köisten tulla vĂ€ittelemÀÀn, kuka on kaunis ja kuka ei, tĂ€mĂ€ ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! đŸ€—

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytĂ€tÀÀn. 

sivusta, ei niin kaunis nainen

Tuo on ihan totta, ja kertoo vaan siitĂ€, ettĂ€ nainen on naiselle susi, ja paljon kateellisempi mieheen kerrattuna. 

Vierailija
62/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ketju ei koske minua, mutta yksin en ainakaan ole jÀÀnyt. Mieheni on DI.

T. Rummo

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan."

Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillÀ ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minÀ? Ja olenko minÀ sittenkÀÀn riittÀvÀn kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?

Vierailija
64/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀyttÀÀkö mun peppuni isolta tÀssÀ ketjussa?

Vierailija
65/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ap on 50 v ja silti ilman ÀlyÀ.

Vierailija
66/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan."

Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillÀ ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minÀ? Ja olenko minÀ sittenkÀÀn riittÀvÀn kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?

Ns. pikkusievĂ€t on pahimpia, mutta oikeasti  k a u n i i t  niin ei mitÀÀn ongelmia 👌

Vierailija
67/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. pikkusievĂ€t on pahimpia, mutta oikeasti  k a u n i i t  niin ei mitÀÀn ongelmia 👌

Tunnetko jokaisen kauniin naisen? Aivan. Ei sitten sulla pölvÀsti tullut mieleen, ettÀ ihmisillÀ voi olla kokemusta kauniiden naisten kÀytöksestÀ.

Vierailija
68/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian pitkÀ alotus, tuota kukaan jaksa lukee

Mutta jos siinÀ haukuttaisi miehiÀ niin sillon kyllÀ jaksatte

Vierailija
69/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, ettĂ€ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitĂ€ kuinka ystĂ€vĂ€llinen ja kiva ja helposti lĂ€hestyttĂ€vĂ€ olet. Tavallisen nĂ€köiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjĂ€, rumat löytĂ€vĂ€t aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikĂ€ ystĂ€viĂ€. 

Jaa. En jaksa kyllÀ uskoa. Kaikki hyvÀnnÀköiset naiset ovat parisuhteessa

Vierailija
70/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Englannin Catherine. Ja niin hienosti esiintyy ja kÀyttÀytyy. Supernainen. On William onnekas.

Vierailija
71/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen myös viiskymppinen ja kaunis ja vartalo on edelleen sama kuin nuorena.  On siitĂ€ ollut elĂ€mĂ€ssĂ€ iloa. Minulla on ystĂ€viĂ€ ja mies, sanon tĂ€mĂ€n siksi, kun joku vastasi ettĂ€ ei ole kavereita eikĂ€ miestĂ€. En usko ulkonÀöllĂ€ olevan tekemistĂ€ kovinkaan paljon ystĂ€vyyksien tai kumppanin löytĂ€misen kanssa, sen ratkaisee muut asiat.

TyperÀ aloitushan tÀmÀ on, mutta tulin vastaamaan, koska tavallaan ymmÀrrÀn aloittajaa. TÀmÀ on aihe, josta ei voi oikein puhua eikÀ tÀstÀ voi oikein keskustella ilman ettÀ se ÀrsyttÀÀ tai aiheuttaa harmia tai pahaa mieltÀ.

Vierailija
72/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tunnen monta vaatimattoman nĂ€köistĂ€ ja jonkun rumankin. Ovat inhottavia usein luonteeltaan, mutta kauniit useimmiten ystĂ€vĂ€llisiĂ€ ja kivoja. 

Vierailija
73/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ErÀs hyvin tavallinen kehui itseÀÀn kauniiksi. Oikeasti kauniit eivÀt kehu itseÀÀn, elleivÀt sitten ole narsisteja.

Vierailija
74/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytĂ€tÀÀn. 

sivusta, ei niin kaunis nainen

Ei kyllÀ ihaile. Jotkut toiset miehet on m u l k k u j a kun saat naisilta huomiota, sinua pidetÀÀn uhkana

Vierailija
75/75 |
10.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Komeita miehiĂ€ kadehditaan. 

Ruma m50