Ketju VAIN kauniille naisille đ đ»
No niin kanssasisaret, tÀmÀ ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitÀÀ peitellÀ ja yrittÀÀ vÀhÀtellÀ tai pienentÀÀ itseÀÀn, ettei ÀrsytÀ muita, joten tuli mieleen, ettÀ luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttÀ siitÀ, ettÀ on onnellinen siitÀ, mitÀ on saatu.
ĂrsyttÀÀ, kun ihmiset saa olla ylpeitĂ€ vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltĂ€, mitĂ€ pitĂ€isi hĂ€vetĂ€ tai ainakin koittaa pitÀÀ kynttilÀÀ vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen nĂ€köinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympĂ€rillĂ€ on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa.
Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman ettÀ tunnen siitÀ syyllisyyttÀ ja yrittÀn pienentÀÀ itseÀni, etten olisi muiden naisten silmissÀ liikaa ja saisin siten hyvÀksyntÀÀ. Todella vapauttavaa.
En siis ikinÀ missÀÀn ole kehunut itseÀni toisille, olen ollut aina ystÀvÀllinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan.
Ja tĂ€ssĂ€ ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen nĂ€köisten tulla vĂ€ittelemÀÀn, kuka on kaunis ja kuka ei, tĂ€mĂ€ ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! đ€
Kommentit (75)
Ketju ei koske minua, mutta yksin en ainakaan ole jÀÀnyt. Mieheni on DI.
T. Rummo
"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan."
Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillÀ ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minÀ? Ja olenko minÀ sittenkÀÀn riittÀvÀn kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?
NÀyttÀÀkö mun peppuni isolta tÀssÀ ketjussa?
Ap on 50 v ja silti ilman ÀlyÀ.
Vierailija kirjoitti:
"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan."
Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillÀ ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minÀ? Ja olenko minÀ sittenkÀÀn riittÀvÀn kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?
Ns. pikkusievĂ€t on pahimpia, mutta oikeasti k a u n i i t niin ei mitÀÀn ongelmia đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. pikkusievĂ€t on pahimpia, mutta oikeasti k a u n i i t niin ei mitÀÀn ongelmia đ
Tunnetko jokaisen kauniin naisen? Aivan. Ei sitten sulla pölvÀsti tullut mieleen, ettÀ ihmisillÀ voi olla kokemusta kauniiden naisten kÀytöksestÀ.
Vierailija kirjoitti:
liian pitkÀ alotus, tuota kukaan jaksa lukee
Mutta jos siinÀ haukuttaisi miehiÀ niin sillon kyllÀ jaksatte
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, ettÀ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitÀ kuinka ystÀvÀllinen ja kiva ja helposti lÀhestyttÀvÀ olet. Tavallisen nÀköiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjÀ, rumat löytÀvÀt aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikÀ ystÀviÀ.
Jaa. En jaksa kyllÀ uskoa. Kaikki hyvÀnnÀköiset naiset ovat parisuhteessa
Englannin Catherine. Ja niin hienosti esiintyy ja kÀyttÀytyy. Supernainen. On William onnekas.
Olen myös viiskymppinen ja kaunis ja vartalo on edelleen sama kuin nuorena. On siitÀ ollut elÀmÀssÀ iloa. Minulla on ystÀviÀ ja mies, sanon tÀmÀn siksi, kun joku vastasi ettÀ ei ole kavereita eikÀ miestÀ. En usko ulkonÀöllÀ olevan tekemistÀ kovinkaan paljon ystÀvyyksien tai kumppanin löytÀmisen kanssa, sen ratkaisee muut asiat.
TyperÀ aloitushan tÀmÀ on, mutta tulin vastaamaan, koska tavallaan ymmÀrrÀn aloittajaa. TÀmÀ on aihe, josta ei voi oikein puhua eikÀ tÀstÀ voi oikein keskustella ilman ettÀ se ÀrsyttÀÀ tai aiheuttaa harmia tai pahaa mieltÀ.
Tunnen monta vaatimattoman nÀköistÀ ja jonkun rumankin. Ovat inhottavia usein luonteeltaan, mutta kauniit useimmiten ystÀvÀllisiÀ ja kivoja.
ErÀs hyvin tavallinen kehui itseÀÀn kauniiksi. Oikeasti kauniit eivÀt kehu itseÀÀn, elleivÀt sitten ole narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytÀtÀÀn.
sivusta, ei niin kaunis nainen
Ei kyllÀ ihaile. Jotkut toiset miehet on m u l k k u j a kun saat naisilta huomiota, sinua pidetÀÀn uhkana
Komeita miehiÀ kadehditaan.
Ruma m50
Tuo on ihan totta, ja kertoo vaan siitÀ, ettÀ nainen on naiselle susi, ja paljon kateellisempi mieheen kerrattuna.