Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju VAIN kauniille naisille 💅🏻

Vierailija
10.07.2026 |

No niin kanssasisaret, tämä ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitää peitellä ja yrittää vähätellä tai pienentää itseään, ettei ärsytä muita, joten tuli mieleen, että luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttä siitä, että on onnellinen siitä, mitä on saatu.

Ă„rsyttää, kun ihmiset saa olla ylpeitä vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltä, mitä pitäisi hävetä tai ainakin koittaa pitää kynttilää vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen näköinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympärillä on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa. 

Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman että tunnen siitä syyllisyyttä ja yrittän pienentää itseäni, etten olisi muiden naisten silmissä liikaa ja saisin siten hyväksyntää. Todella vapauttavaa. 

En siis ikinä missään ole kehunut itseäni toisille, olen ollut aina ystävällinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan.

Ja tässä ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen näköisten tulla väittelemään, kuka on kaunis ja kuka ei, tämä ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! 🤗

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytätään. 

sivusta, ei niin kaunis nainen

Tuo on ihan totta, ja kertoo vaan siitä, että nainen on naiselle susi, ja paljon kateellisempi mieheen kerrattuna. 

Vierailija
62/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju ei koske minua, mutta yksin en ainakaan ole jäänyt. Mieheni on DI.

T. Rummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan."

Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillä ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minä? Ja olenko minä sittenkään riittävän kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?

Vierailija
64/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö mun peppuni isolta tässä ketjussa?

Vierailija
65/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 50 v ja silti ilman älyä.

Vierailija
66/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan."

Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillä ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minä? Ja olenko minä sittenkään riittävän kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?

Ns. pikkusievät on pahimpia, mutta oikeasti  k a u n i i t  niin ei mitään ongelmia 👌

Vierailija
67/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. pikkusievät on pahimpia, mutta oikeasti  k a u n i i t  niin ei mitään ongelmia 👌

Tunnetko jokaisen kauniin naisen? Aivan. Ei sitten sulla pölvästi tullut mieleen, että ihmisillä voi olla kokemusta kauniiden naisten käytöksestä.

Vierailija
68/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian pitkä alotus, tuota kukaan jaksa lukee

Mutta jos siinä haukuttaisi miehiä niin sillon kyllä jaksatte

Vierailija
69/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitä kuinka ystävällinen ja kiva ja helposti lähestyttävä olet. Tavallisen näköiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjä, rumat löytävät aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikä ystäviä. 

Jaa. En jaksa kyllä uskoa. Kaikki hyvännäköiset naiset ovat parisuhteessa

Vierailija
70/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannin Catherine. Ja niin hienosti esiintyy ja käyttäytyy. Supernainen. On William onnekas.

Vierailija
71/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös viiskymppinen ja kaunis ja vartalo on edelleen sama kuin nuorena.  On siitä ollut elämässä iloa. Minulla on ystäviä ja mies, sanon tämän siksi, kun joku vastasi että ei ole kavereita eikä miestä. En usko ulkonäöllä olevan tekemistä kovinkaan paljon ystävyyksien tai kumppanin löytämisen kanssa, sen ratkaisee muut asiat.

Typerä aloitushan tämä on, mutta tulin vastaamaan, koska tavallaan ymmärrän aloittajaa. Tämä on aihe, josta ei voi oikein puhua eikä tästä voi oikein keskustella ilman että se ärsyttää tai aiheuttaa harmia tai pahaa mieltä.

Vierailija
72/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta vaatimattoman näköistä ja jonkun rumankin. Ovat inhottavia usein luonteeltaan, mutta kauniit useimmiten ystävällisiä ja kivoja. 

Vierailija
73/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvin tavallinen kehui itseään kauniiksi. Oikeasti kauniit eivät kehu itseään, elleivät sitten ole narsisteja.

Vierailija
74/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytätään. 

sivusta, ei niin kaunis nainen

Ei kyllä ihaile. Jotkut toiset miehet on m u l k k u j a kun saat naisilta huomiota, sinua pidetään uhkana

Vierailija
75/192 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeita miehiä kadehditaan. 

Ruma m50

Vierailija
76/192 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prööt, kauniskin pieree, kakkii ja kuolee  :)

Entä sitten? Mutta on silti kaunis. 

Vierailija
77/192 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen ja hieman elitistinen aloitus. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä, eikä ole olemassa mitään universaalia 'kauniiden klubia'. Eikö muiden naisten viha tai miesten reaktiot voi johtua myös

jostain muusta kuin pelkästä ulkonäöstä – esimerkiksi siitä, miten viestii ympäristölleen? Itsevarmuus on hieno asia, mutta tässä rajataan ihmisiä aika karkeasti kahteen leiriin."

Aloituksessa ei ollut mitään elitististä. Aivan yhtä hyvin voisi olla ketju vaikkapa musikaalisesti lahjakkaille, lahjakkaille piirtäjille tai urheilussa lahjakkaille. 

Niitä vain ei paheksuttaisi samalla tavalla kuin kauneusketjua. 

Vierailija
78/192 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän kauniiden yksinäisyys ei johdu siitä että te olette kauniita, vaan siitä että teillä on usein pissaa päässä.

Ilmeisesti luulette että olette jossain muita ylempänä, ja pelkkä kauneus riittää?

Sinä juuri todistit ap:n pointin hyvin tehokkaasti. 

Vierailija
79/192 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih! Kumpa ei oltais niin eri tasoilla.

Vierailija
80/192 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta toinen puoli.