Ketju VAIN kauniille naisille 💅🏻
No niin kanssasisaret, tämä ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitää peitellä ja yrittää vähätellä tai pienentää itseään, ettei ärsytä muita, joten tuli mieleen, että luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttä siitä, että on onnellinen siitä, mitä on saatu.
Ärsyttää, kun ihmiset saa olla ylpeitä vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltä, mitä pitäisi hävetä tai ainakin koittaa pitää kynttilää vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen näköinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympärillä on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa.
Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman että tunnen siitä syyllisyyttä ja yrittän pienentää itseäni, etten olisi muiden naisten silmissä liikaa ja saisin siten hyväksyntää. Todella vapauttavaa.
En siis ikinä missään ole kehunut itseäni toisille, olen ollut aina ystävällinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan.
Ja tässä ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen näköisten tulla väittelemään, kuka on kaunis ja kuka ei, tämä ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! 🤗
Kommentit (192)
Ketju ei koske minua, mutta yksin en ainakaan ole jäänyt. Mieheni on DI.
T. Rummo
"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan."
Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillä ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minä? Ja olenko minä sittenkään riittävän kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?
Näyttääkö mun peppuni isolta tässä ketjussa?
Ap on 50 v ja silti ilman älyä.
Vierailija kirjoitti:
"Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonäöstä, vaan ovat tyytyväisiä omaan peilikuvaan."
Heh heh. Kauniit naisethan ovat juuri kaikkein kateellisimpia toisilleen, koska heillä ei taida olla muuta kuin se kauneus. Ja onkohan tuo toinen kauniimpi kuin minä? Ja olenko minä sittenkään riittävän kaunis, koska tuo on noin valtavan kaunis?
Ns. pikkusievät on pahimpia, mutta oikeasti k a u n i i t niin ei mitään ongelmia 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. pikkusievät on pahimpia, mutta oikeasti k a u n i i t niin ei mitään ongelmia 👌
Tunnetko jokaisen kauniin naisen? Aivan. Ei sitten sulla pölvästi tullut mieleen, että ihmisillä voi olla kokemusta kauniiden naisten käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
liian pitkä alotus, tuota kukaan jaksa lukee
Mutta jos siinä haukuttaisi miehiä niin sillon kyllä jaksatte
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut, että kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitä kuinka ystävällinen ja kiva ja helposti lähestyttävä olet. Tavallisen näköiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjä, rumat löytävät aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikä ystäviä.
Jaa. En jaksa kyllä uskoa. Kaikki hyvännäköiset naiset ovat parisuhteessa
Englannin Catherine. Ja niin hienosti esiintyy ja käyttäytyy. Supernainen. On William onnekas.
Olen myös viiskymppinen ja kaunis ja vartalo on edelleen sama kuin nuorena. On siitä ollut elämässä iloa. Minulla on ystäviä ja mies, sanon tämän siksi, kun joku vastasi että ei ole kavereita eikä miestä. En usko ulkonäöllä olevan tekemistä kovinkaan paljon ystävyyksien tai kumppanin löytämisen kanssa, sen ratkaisee muut asiat.
Typerä aloitushan tämä on, mutta tulin vastaamaan, koska tavallaan ymmärrän aloittajaa. Tämä on aihe, josta ei voi oikein puhua eikä tästä voi oikein keskustella ilman että se ärsyttää tai aiheuttaa harmia tai pahaa mieltä.
Tunnen monta vaatimattoman näköistä ja jonkun rumankin. Ovat inhottavia usein luonteeltaan, mutta kauniit useimmiten ystävällisiä ja kivoja.
Eräs hyvin tavallinen kehui itseään kauniiksi. Oikeasti kauniit eivät kehu itseään, elleivät sitten ole narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on komea, kaikki ihailee. Jos nainen on kaunis, se lytätään.
sivusta, ei niin kaunis nainen
Ei kyllä ihaile. Jotkut toiset miehet on m u l k k u j a kun saat naisilta huomiota, sinua pidetään uhkana
Komeita miehiä kadehditaan.
Ruma m50
Vierailija kirjoitti:
Prööt, kauniskin pieree, kakkii ja kuolee :)
Entä sitten? Mutta on silti kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen ja hieman elitistinen aloitus. Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä, eikä ole olemassa mitään universaalia 'kauniiden klubia'. Eikö muiden naisten viha tai miesten reaktiot voi johtua myös
jostain muusta kuin pelkästä ulkonäöstä – esimerkiksi siitä, miten viestii ympäristölleen? Itsevarmuus on hieno asia, mutta tässä rajataan ihmisiä aika karkeasti kahteen leiriin."
Aloituksessa ei ollut mitään elitististä. Aivan yhtä hyvin voisi olla ketju vaikkapa musikaalisesti lahjakkaille, lahjakkaille piirtäjille tai urheilussa lahjakkaille.
Niitä vain ei paheksuttaisi samalla tavalla kuin kauneusketjua.
Vierailija kirjoitti:
Teidän kauniiden yksinäisyys ei johdu siitä että te olette kauniita, vaan siitä että teillä on usein pissaa päässä.
Ilmeisesti luulette että olette jossain muita ylempänä, ja pelkkä kauneus riittää?
Sinä juuri todistit ap:n pointin hyvin tehokkaasti.
Voih! Kumpa ei oltais niin eri tasoilla.
Tuo on ihan totta, ja kertoo vaan siitä, että nainen on naiselle susi, ja paljon kateellisempi mieheen kerrattuna.