Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketju VAIN kauniille naisille đŸ’…đŸ»

Vierailija
10.07.2026 |

No niin kanssasisaret, tÀmÀ ketju on meille, jotka olemme saaneet synnyinlahjana kauneuden. Aihehan on tabu, jota pitÀÀ peitellÀ ja yrittÀÀ vÀhÀtellÀ tai pienentÀÀ itseÀÀn, ettei ÀrsytÀ muita, joten tuli mieleen, ettÀ luodaanpa meille oma ketju, jossa saamme jakaa kokemuksia ilman syyllisyyttÀ siitÀ, ettÀ on onnellinen siitÀ, mitÀ on saatu.

ÄrsyttÀÀ, kun ihmiset saa olla ylpeitĂ€ vaikka soittotaidosta, laulutaidosta, lahjakkuudesta urheilussa, piirtotaidosta jne. MUTTA jos joku on saanut synnyinlahjana kauneuden, se tuntuu suurinpiirtein synniltĂ€, mitĂ€ pitĂ€isi hĂ€vetĂ€ tai ainakin koittaa pitÀÀ kynttilÀÀ vakan alla, ettei loista liikaa. Tavallisen nĂ€köinen saa kaunistautua ja onhan kautta aikain naiset niin tehneet, ja siksi sen ympĂ€rillĂ€ on aina pyörinytkin iso bisnes, mutta kun kaunis nainen kaunistautuu, se tuntuu olevan monelle liikaa. 

Olen viisikymppinen ja nyt vasta uskallan olla taas oma huoliteltu itseni, ilman ettĂ€ tunnen siitĂ€ syyllisyyttĂ€ ja yrittĂ€n pienentÀÀ itseĂ€ni, etten olisi muiden naisten silmissĂ€ liikaa ja saisin siten hyvĂ€ksyntÀÀ. Todella vapauttavaa. 

En siis ikinÀ missÀÀn ole kehunut itseÀni toisille, olen ollut aina ystÀvÀllinen ja kohtelias, mutta silti saanut vihaa niskaani: miehet ihastuu ja naiset vihastuu. Parhaiten olen aina tullut juttuun toisten kauniiden naisten kanssa, joiden ei tarvi kilpailla ulkonÀöstÀ, vaan ovat tyytyvÀisiÀ omaan peilikuvaan.

Ja tĂ€ssĂ€ ei kauniiden tarvi kainostella tai tavallisen nĂ€köisten tulla vĂ€ittelemÀÀn, kuka on kaunis ja kuka ei, tĂ€mĂ€ ei nyt ole teille, joten kauniit: saatte jatkaa! đŸ€—

Kommentit (192)

Vierailija
181/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀÀn taiteellista ei ole tuossa paskassa helvetin ÀÀliö.

Vierailija
182/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuole jo vi tun E pois. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, ettĂ€ kun olet kaunis olet myös tuomittu olemaan yksin ihan riippumatta siitĂ€ kuinka ystĂ€vĂ€llinen ja kiva ja helposti lĂ€hestyttĂ€vĂ€ olet. Tavallisen nĂ€köiset pariutuvat helpoiten ja ovat yleisesti pidettyjĂ€, rumat löytĂ€vĂ€t aina itselleen lopulta jonkun, mutta kun olet kaunis sulla ei ole kumppania eikĂ€ ystĂ€viĂ€. 

MÀ ollen ruma/tavis ja 0 ystÀvÀÀ.

MÀ olen hyvÀnnÀköinen ja 0 ystÀvÀÀ, menee myös toisinpÀin.

Mulla oli muutama ystÀvÀ, mutta kun mulle tuli rahaa, katosivat nekin. Terveisin kaunis, pitkÀ, rikas ja tutkitusti ÀlykÀskin. Ihan kiva ihminen kuitenkin.

Vierailija
184/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanaa olla ruma.     Onneksi kauneusleikkauksilla saa rumennettua.

Vierailija
185/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida löytyÀ tyhjÀpÀiltÀ kauheasti sanottavaa? Hiljainen ketju saattaapi olla tiedossa...

Heti tuli joku narisemaan tĂ€nne tyhjĂ€pĂ€istĂ€. 

Vierailija
186/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SitÀ en ymmÀrrÀ miksi jonkun lisÀÀntymiskyvyttömÀn pitÀisi olla enÀÀ kaunis? EikÀ kyllÀ aiheuta kateutta. RypyttömÀt ihmiset kyllÀ ihmetyttÀÀ vielÀ yli viisi-kuusikymppisenÀkin eli niitÀ voi ihaillen katsoa, mutta muu jorina jonkun viisikymppisen kauneudesta on ihan höpöÀ ja turhaa ajanhaaskausta.

MitĂ€ ihmeellistĂ€ siinĂ€ on, ettĂ€ estetiikka kiinnostaa? EihĂ€n se ihmisen kohdalla liity pelkkÀÀn lisÀÀntymiseen. Totta kai kauniit ihmiset kiinnostavat ja heitĂ€ on kiva katsoa, iĂ€stĂ€ huolimatta, ja etenkin kaunis ja vanha nainenhan vasta kiehtova bongaus onkin, kun on aika harvinainen nĂ€ky. 😍

T. Vanha hetero esteetikko nainen

Olen mies, jolla on 5-kymppinen yhĂ€ hyvĂ€nnĂ€köinen vaimo. Ihan itseÀÀn varten hĂ€n pitÀÀ itsestÀÀn huolta, eikĂ€ vie edes roskia ulos ellei ole huoliteltu. Minusta tĂ€mĂ€ on vain positiivista. 

Vierailija
187/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vau, en tiennytkÀÀn, ettÀ syrjimiseni johtuu siitÀ, ettÀ olen hÀikÀisevÀn kaunis. Selvisi sitten tÀmÀkin mysteeri!

Vierailija
188/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SitÀ en ymmÀrrÀ miksi jonkun lisÀÀntymiskyvyttömÀn pitÀisi olla enÀÀ kaunis? EikÀ kyllÀ aiheuta kateutta. RypyttömÀt ihmiset kyllÀ ihmetyttÀÀ vielÀ yli viisi-kuusikymppisenÀkin eli niitÀ voi ihaillen katsoa, mutta muu jorina jonkun viisikymppisen kauneudesta on ihan höpöÀ ja turhaa ajanhaaskausta.

MitĂ€ ihmeellistĂ€ siinĂ€ on, ettĂ€ estetiikka kiinnostaa? EihĂ€n se ihmisen kohdalla liity pelkkÀÀn lisÀÀntymiseen. Totta kai kauniit ihmiset kiinnostavat ja heitĂ€ on kiva katsoa, iĂ€stĂ€ huolimatta, ja etenkin kaunis ja vanha nainenhan vasta kiehtova bongaus onkin, kun on aika harvinainen nĂ€ky. 😍

Olen mies, jolla on 5-kymppinen yhĂ€ hyvĂ€nnĂ€köinen vaimo. Ihan itseÀÀn varten hĂ€n pitÀÀ itsestÀÀn huolta, eikĂ€ vie edes roskia ulos ellei ole huoliteltu. Minusta tĂ€mĂ€ on vain positiivista. 

Ei tuo ole muuta kuin sÀÀlittĂ€vÀÀ, jos ei voi edes roskia viedĂ€ ilman huolittelua. 

Vierailija
189/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KyllĂ€ minĂ€kin ihailen varsinkin kauniita ja arvokkaita iĂ€kkĂ€itĂ€ naisia. EivĂ€t yritĂ€ mitÀÀn liikaa, vaan ovat vain siinĂ€ upeudessaan. Harvinaista kuten poikkeuksellinen kauneus on. Se on silti kuitenkin vain yksi osa ihmistĂ€. 

Vierailija
190/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MistÀkö johtuu ettÀ kauneutta ei arvosteta kuten vaikkapa soittotaitoa? Vanha kansa on varoittanut tÀstÀ, ja ihan syystÀ.

Kauneus on katsojan silmÀssÀ. Se tarkoittaa sitÀ, ettÀ toisen mielestÀ joku ihminen on kaunis, mutta toisen mielestÀ ruma. Kaikki ihmiset nÀhdÀÀn sekÀ kauniina ettÀ rumina. LisÀksi kauneus on katoavaista. Sen tÀhden on turhaa panostaa kauneuteen liikaa. Sen sijaan soittotaito ilahduttaa vielÀ vanhanakin.

No ei mene noin. On olemassa ihan universaalia kauneutta. Ei huippumalliksi pÀÀse joku pottunokka JÀmsÀstÀ. Ja voitko tosissaan vÀittÀÀ, ettÀ jonku mielestÀ Victoria's secretin mallit on rumia? Valehtele mulle pliis.

Se on se hyvin hoikka koko ja tyyli, pituus jne. LisÀÀpĂ€ iĂ€n mukanaan tuomia kiloja ja tavis stailaus. Mallit voi olla erikoisen nĂ€köisiĂ€, mikĂ€ toimii hyvin valokuvissa. EivĂ€t ole missityyppiĂ€, yleistĂ€ kauneutta. Kannattaa ottaa huomioon, etteivĂ€t kaikki pidĂ€ superhoikkaa ja pitkÀÀ erityisen kauniina. 

Vierailija
191/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oooh! Mulle oma ketju.

CristalTS

Vierailija
192/192 |
14.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

đŸ‘đŸ”„