SISUNAISET 21.5.
Jokohan olis aika aloittaa uusi ketju, viime viikkoinen onkin kiitettävän pitkä :) Jännä kun katsoin, ettei kukaan ole ehtinyt uutta aloittamaan, mutta sitten tajusin, että kellohan on vasta kuusi.... meillä herätys tuli klo 4 joten kohtahan tässä on " iltapäivä" *haukotus*
Viikonloppu oli ihana, oltiin reissussa kaverien kanssa. Paluu arkeen vaan oli turhankin ankea, kun aamu alkoi näin aikaisin :( Milloinkohan meillä opitaan nukkumaan... siis nuo kakrut. Ehkä sitten kouluiässä?
Painoa en edes kuvittele punnitsevani, jääköön salaisuudeksi. Mulla on vyötärömitta ollut viimeksi mitatessa (maaliskuussa) 88cm eli olisko sitä luokkaa edelleen... alle 90 joka tapauksessa. Aika vähän on siitä lähtenyt, vaikka painoa on pudonnut yli 10kg :( Aito ongelmakohta siis..
Mukavaa viikkoa! Jos vaikka tällä viikolla ehtisi juoksulenkillekin *haaveilee* jos siis saan nukkua joskus niin, ettei pää ole sekaisin kuin seinähullulla (Tiedättekö muuten, mistä moinen " seinähullu" on tullut? Ennen aikaan mielenterveysongelmaiset kahlittiin kiinni kodin sisäseinään, ettei kukaan naapuri huomaisi moista häpeällistä tapausta :D Taitaisin olla kahlittuna minäkin tällä järjellä...)
Emo
Kommentit (43)
Täällä kans yksi, joka käy kyllä joka päivä lukemassa tätä palstaa! Kiva lukea teidän kuulumisia ja mietteitä vaikka ei itse kunnolla ehdi kirjoittaakaan. Mielessäni aina kommentoin lukiessani, mutta kun olis sitä kirjoitusaikaakin...
Viime viikolla oli tulleet mukaan NOLAANA ja MOMENTTI, tervetuloa! Miten NOLAANAN varvas nyt?
Minä olen kans ostanut noita myslipatukoita VOLGA. Jotain herkkua suuhun jos oikein on tuskaa ;) Niissä kevyemmissä on jotain alle 70 kaloria/patukka.
Mulla muuten tuohon kamalaan makeanhimoon on auttaneet vähän ihan vaan vitamiinit. Kun aloin syödä niitä säännöllisesti niin makeanhimo vähän hellitti.
TILLINÄIDILLE muuttointoa ja tsemppiä töihin!
Kiva juttu, että NEFILIN mies on kehunut ja alkanut tsempata myös! :)
EMONAMOHALLE toivottelen paljon piristystä ja aurinkoa! Onkohan sulla kevätväsymystä niin kuin joillakin on syksyllä? Saatko tarpeeksi vitamiineja?
Voi kun te olette ahkeria liikkujia! Vähiin on jäänyt liikunta minulla viime aikoina (lue: pari viime kuukautta). Ei tuo tyttö vaan halua/jaksa istua pitkään vaunuissa vaan sen pitää päästä itse kävelemään. Ja etanavauhtia sitten mennään... Illalla kun mies tulee töistä niin ei tule lähdettyä kävelylle yksin kun on kiva olla yhdessä kaikki. Mutta ensi viikolla alkaa kesäjumpat ja sieltä olen katsonut parit kivat jumpat, joissa alan käymään. Heinäkuussa on ystävän häät ja toivon pääseväni 70 kiloon siihen mennessä :O Saahan sitä toivoa... ;) Saiskin laittaa hirmu rutistuksen päälle kun on tässä muutaman kuukauden jojoillut yhdessä painossa.
Oikein paljon tsemppiä kaikille, joilla nyt takkuilee ja suuret onnittelut teille, joilla menee hyvin ja paino putoaa hienosti!
kiitos kysymästä, Enkeli1977, varvas on ehkä vähän parempi jo.. Piti muuten oikein käydä tarkistamassa vanhoista viesteistä että oonko mä tosiaan puhunu varpaasta jotain (kaikkee minäki kerkeen jutustelee).. aloin jo ajattelee että tunnetaankohan me oikeasti toisemme ;) mutta ei varmaankaan.. ei oo ees tuttuja siellä suunnalla :) Niin, tosiaan vähän sinertävä se varvas on (isovarpaasta seuraava) tai siis se kynnenalus, ei koko varvas! Mut nyt ei oo enää kipee..
Tänään en ole liikkunut yhtään.. sen sijaan kävin kylässä kaverin luona..ja siellä on aina ruokaa ja kahvileipää tarjolla sen seitsemää sorttia.. ja heikkoluonteinen nainen kun menee siihen pöytään, niin... (karmaisevan lopun voitte mielessänne ajatellakin)
No, ei voi mitään.. pitää satuloida " hevonen" eli pistää kuntopyörään vauhtia, tänäänkin! eilen poljinkin 30min, mitä en ole aikaisemmin tehny (siis siihen asti pisin aika on ollut 25min) Luulis kuitenki että siitäkin edes JOTAIN hyötyä olis, kun poljen kuitenkin sen 4-5kertaa viikossa.. sauvomassa käyn 1-2kertaa (sinne on huonompi lähteä, miehellä on sellaiset työajat että tulee aika myöhään aina kotiin.. ja sillon en kyllä enää viiti/uskalla lähtee) Mut sen takia mulla onkin toi kuntopyörä.
Niin..muuten.. Mä oon sit maanantaina reissuloimassa, joten ens viikon mittatulos tulee vasta tiistaina =)
Pitänee alkaa pakkailemaan.. moido!
Reipasta ja virkeää viikonloppua!!
Keksiä on mennyt tällä viikolla ihan kiitettävästi ja jäätelön makuunkin olen päässyt. Huonompi juttu sillä musta kesään kuuluu jäätelö joten miten pysyä siitä erossa, huokaus. Hyviä jätski vinkkejä otetaan vastaan. Siis sellaisia mitä voisi näin laihduttaessa joskus syödä.
Oikeastaan tulin koneelle sen vuoksi, että päätin kertoa teille että nyt tämä mamma yrittää tosissaan päästä syöpöttelystä eroon. Lauantait pidän sellaisena et saa jotain herkutella mutta muuten yritän nyt pysyä kurissa herkkujen suhteen. Aion ottaa vesipullon ja aina kun tekee jotain mieli(siis koko ajan) niin juon vettä piste!
Tässä ainakin minun makeannälän turruttanut kevytherkku...
purkki maitorahkaa ja sekaan marjoja ja makeutusainetta.
Koittakaahan sisukkaat naikkoset :)
Tinna
Ruokavalioasiat eivät kiinnosta tippaakaan, olo on sisuton ja alakuloinen. Juoksu kulkee edelleen, viikon aikana juoksin 4 x 50 min. Mukana yksi " ylimääräinen" lenkki, kun edellisellä viikolla juoksin vain kaksi kertaa. Mutta eipä tiukempikaan liikunta megamääriä energiaa kuluta, laihtuminen lähtee ruokavaliosta.
Parempaa tsemppiä teille muille!
Mulla on viikko sujunut tosi hienosti..olen kyllä itseeni taas tosi tyytyväinen, sillä pisteissä olen pysynyt ja joka päivä on tullut liikuttua reippaanlaisesti..tänään vuorossa kuntopyöräily..meinaan yrittää polkea taas 1tunnin, kun tulee telkkarista ne mun tsemppariohjelmat eli olet mitä syöt ja suurin pudottaja niin siinä samalla polkee pyörää liki huomaamatta tunnin verran..niin kävi tiistainakin, kun katsoin muodin huipulle-ohjelmaa ;o)!!
Kaverit on tulossa huomenna meille grillaamaan ja mietin jo kovasti, että mitä sitä grillais..ei ainakaan makkaraa, kun vie niin hirmusti pisteitä..ehkä grillataan possun ulkofilepihvejä ja teen runsaasti vihersalaattia niin aika kevyesti tulee sitten syötyä grillauksesta huolimatta :o)!!
NEFILI:Hieno pudotus ja mukavaa, että toisetkin rupee kehuja latelemaan..se saa aina kovasti hyville mielin ;o)!!
Nuo vaatteet on tosiaan hyvä palkitsemismuoto..toisaalta, jos tiputettavaa on paljon niin kuin mulla niin ne palkkiovaatteetkin voi jäädä vähälle käytölle, kun kiloja karisee lisää ja vaatteet käy isoiksi.. mulle kävi näin aluksi ;o)!!
Minä palkitsin itseni, kun 10kg oli tippunut ja meni parturiin ottamaan vuosia himoitsemani raidat..piristi kyllä kummasti sekin ;o)!!
MOMENTTI:Mulla ainakin heilahtelee paino paljonkin, joten siksi kannattaakin käydä vaan kerran viikossa vaa´alla..aina samaan aikaan yms. itse käyn aina maanantai-aamuna kun herään..ei ole aamupalat eikä vaatteet vaikuttamassa tulokseen ;o)!
EMONAMOHA:Kovasti voimia, jaksuja ja piristystä sinne..kyllä se siitä taas helppaa :o)!!
ALLAKKA:Ei se jäätelö silloin tällöin maata kaada eikä laihdutustakaan ja voithan sitten ottaa muuten kevyemmin loppupäivän ;o)!!
Mehujäät ois kevyitä, mutta eihän ne välttämättä sitä jätskinhimoa korvaa, mutta kannattaa ainakin valita kermajäätelön sijaan kasvirasvajäätelöt yms., jos muuten ei hyvillä mielin voi jätskiä nauttia ;o)!!
ROSVOHUMMERI:Voi kökön kilon plussa..hienosti oot kumminkin jaksanut juosta..vau :o)!!
Eipä muuta, kun kaikille kovasti tsemppiä ja mukavaa viikonloppua :o)!
köris
Minkälaisia kuntopyöriä teillä on käytössä? Onko niissä paljonkin mittareita? Missä säilytätte pyörää? Mulla on iki iki vanha kuntopyörä mun äidin luona varastossa. Se ei näytä kuin matkaa ja nopeutta noin suurinpiirtein. Mietin vaan että ostaisko uuden pyörän. Poljetteko te sitten kun lapset menneet nukkumaan vai koska? Meillä pienempi on koko ajan lahkeessa kiinni.
Vai olisko soutulaite hyvä vaihtoehto? Siinä sais yläkroppakin vauhtia.
Joo se kasvirasva jäätelö vois olla hyvä vaihtoehto. Mä söin raskaana ollessa niin paljon mehujäätelöä, että mulla taitaa olla kiintiö täynnä ainakin nyt.
Mulla on maha krampannut tänään. En tiedä onko jotain vatsatautia liikkeellä??? vai onko mulla stressi iskenyt mahaan. Tai huonot ruokatavat.
Tsemppiä tytöt!
en tiedä miksi tökkii, mutta tökkii kuitenkin. Ei jotenkin jaksais yhtään mitään ylimääräistä kuten liikuntaa ja sen sitten tuloksissa huomaa paino aamulla 83,2 eli miinusta 200g ei hyvä juttu ollenkaan. Tätä laihtumisvauhtia olen vielä ens vuonnakin täällä..
Sori nyt tällainen valitus, tympii vaan niin!
Miten te saatte uuden tsempin itsellenne päälle?? siis ne jotka on sen välillä kadottanut?
Pointzi murheellisena
ekasta plussasta lähti sellainen masisviikko (syömisten suhteen) käyntiin, ettei mitään rajaa :( Nyt ottaa päähän, että miksi tää on näin vaikeaa?? Tai siis lähinnä se harmittaa kun en jaksa urheilla --> helpommin herkutteleekin. Ainakin mulla näin.
Muakin kiinnostaa kuntopyöräasiat?
Ehkä motivaatio säilyis paremmin, jos ei asettas liian suuria tavotteita? vai miten muilla? jos ajattelis, että kunhan tulee miinusta joka viikko, niin se olis pääasia? Varsinkin näin kun sitä on normaalipainoinen, joten mitään " hätää" asian kanssa ei enää ole. Muuten en olisi kiirehtinyt tuon tavoitepainon kanssa, mutta kun on kahdet juhlat nyt kesän alussa.. No, se on ainakin varmaa, etten sitä saavuta ennen pippaloita..
lisätsemppiä kaivaten Axe
Kuntopyörällä poljettu..tosin pojat oli " rikkoneet" sen niin, että polki liki tyhjää, kunnes mies korjas sen ja sit se oli niin jämäkkää menoa, että vaikka kuinka löysäsin sitä vastusta niin tuntu tosi raskaalta enkä jaksanut polkea kun 30min, vaikka tunnin meinasin, mutta uin mä hiestä eli varmasti tehokasta oli kyllä koko puoli tuntinen ;o)!!
ALLAKKA:Mä sain tuon kuntopyörän lahjotuksena, joten arvatenkaan se ei ole mitään tuoreinta mallia, mutta ajaa kyllä asiansa oikein hyvin..kyllä tuo mittaa poljetut kilometrit,keskituntinopeuden, kalorien kulutuksen, pulssin(on rikki eli sitä ei mittaa) sekä näyttää tietysti poljetun ajan ja mulle se on kyllä suuri apu, kun näin miehen iltavuoroviikkoina varsinkin ei pääseliikkumaan juurikaan niin tuolla mun kyllä tulee ihmeen hyvin poljettua :o)!!
POINTZI06:Mua ihmetyttää kovasti sun harmitus, sillä onhan tuo 200g ihan hyvä pudotus..varsinkin, jos laihtari ei suju tällä hetkellä eli pettynyt et saa olla vaan minusta sun pitäis olla hyvillä fiiliksillä ;o)!!
Mullahan tuo -200g on hyvin sujuneen viikon jälkeen useinkin tuloksena eli ehkä siksikin ihmetyttää toisten harmitukset..sehän se on tärkeintä, että tippuu!!
Enkä mä tuohon uuteen tsemppiin osaa oikein vinkkejä antaa, mutta välillä vaan sujuu paremmin hyvillä fiiliksillä ja välillä takkuaa niin penteleesti ettei mitää' n määrää..silloin pitää vaan yrittää sinnitellä odotellen niitä parempia päiviä, sillä kyllä niitä sieltä tulee ;o)!!Tsemppiä!!
AXELARA:Siis tuo 100g on niin pieni plussa, ettei semmosesta voi masentua..sun toiset alkkarit voi jo melkein painaa sen verta enempi eikä tästä hommasta tule kyllä mitään, jos 100g plussasta on niin maassa, että on valmis luovuttamaan..ja sinulla kun tuota ylipainoa ei tosiaan edes ole niin nyt vaan itsesäälille/ketutukselle piste ja rinta rottingilla kohti kevyempiä kiloja ;o)!!
Ja liian suuria tavotteita ei tosiaan kannata itselleen asettaa..pienin askelin eteenpäin ja juuri sillä asenteella, että kunhan ees hiukan tippuu ;o)..tsemppiä!!
körömölli sä olet kyllä kirjoittanut niin ihanan positiivisia viestejä että tulin oikein hyvälle tuulelle :)
Yksi karkiton ja keksitön päivä melkein takana. Äskenkin kurvasin keittiön kautta, mutta sitten ajattelin että kohta vuorokausi vaihtuu että en nyt enää pilaa tätä päivää avaamalla karkkipussia. Huomenna edessä uudet taistelut. Mies osti makkaraa ilmeisesti grillausta tiedossa viikonloppuna.
Mulla on nyt takkuillut tämä laihduttaminen jo pidemmän aikaa. Onneksi kuulun sisunaisiin muuten olisin jo varmaan repsahtanut enemmänkin. Mä laitoin vuoden vaihteessa tavoitteeksi juhannukseen mennessä 10-15 kiloa. Mieluummin se 15 kiloa. No vielä puuttuu tavoitteesta vähän. Alku sujui niin hyvin että nostin viikkopudotus tavoitettani ja nyt kun mitkään tavoitteet ei ole toteutunut niin onhan se masentanut. Jotenkin pitäis vaan päästä yli ja unohtaa tämä painon junnaus vaihe. Jos on pitkä projekti niin on se aika selvä juttu että jossain kohtaa ei vaan suksi luista. Mä yritän nyt taistella päivä kerrallaan eteenpäin ja kun saan jossain kohtaa miinustuloksen jälleen niin olen varmasti tyytyväinen. Maanantaina se voi olla tosin plussaa.
Hyvää yötä.
Hei kaikki sisukkaat sisarukseni!
Nyt tökkii tää painon pudotus!Tiiän kyllä syynkin:vaikka haluankin laihtua vielä sen muutama kilon, niin anna sit kuitenkin itselleni luvan herkutella kun oon laihtunut " jo niin paljon" !
Nyt tuli kiire, pitää lähteä kauppaan!Kirjottelen paremmalla ajalla lisää!
Niin ne tulokset:Plussaa 500 grammaa, eli paino nyt 58,3 ku viimeks oli 57,8
Tervehdys kaikille, sopinee hypätä porukkaan?
kahden pienen kotiäiti, ikää mittarissa 31v ja kiloja 95,2 :-( Olen aina ollut ylipainoinen joten pelkkien raskauksien piikkiin näitä kiloja ei voi laittaa. Pari kertaa olen Painonvartijoissa saanut kymmenisen kiloa tiputettua mutta ne ovat tulleet sitten takaisin korkojen kera.
Imetän vielä tuota junioria (ikää vasta 3kk) joten varsinaista rankkaa laihista en nyt vielä aloita vaan lähinnä yritän tsempata itseäni edes syömään terveellisesti ja ehkä liikkumaankin enemmän. Sen suhteen olisi kiva saada hieman vertaistukea ja vinkkejä parempaan elämään. Ja josko siinä terveellisemmän ravinnon myötä hieman keventyisi niin sekään ei olisi pahitteeksi. Kotona kun on tuo jääkaappi niin kovin lähellä ja siellä tulee vierailtua vähän turhan usein.
Yritän paremmalla ajalla lueskella hieman näitä pinoja että hiffaisin mikä homman juju on. Ilmeisesti kerran viikkoon punnitus vai? Onko jotain muuta mitä pitäisi tietää?
Lauantaiterkuin, Dudel
Moi,
Allakka - TODELLA hyvin olet saannut pudotettua joten ÄLÄ LUOVUTA :D
KUNTOPYÖRÄ - on meillekkin tulossa lahjoituksena joten saa nähdä
millainen menopeli tulossa :D Mutta odottelen innolla :D
MIEHISTÄ - ihanaa että tässä ketjussa on muitakin joiden miehet
tekevät ILTATÖITÄ/YÖTÖITÄ sillä minulle nuo PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITKÄT
illat ovat yhtä kidutusta - Iskee lohdutuksen halu eli makean himo
oikein jyrää kimppuun... huoh.... Olen nyt taas iltavuorojen aikana
saannut taistella itseni kanssa oikein kunnolla ja VIIME YÖNÄ iskivät
ne naisten vaivat eli taitaa Volgalla olla maanantai punnituksessa
++++++++++++++++++++ toivotaan että vaan turvottaa =(
Iltaa ja nukkumaan menoa odotellen... sekä sään kirkastumista
että saisin lapset ulos ja ajoissa nukkumaan...
Kaikile tsemppiä lähettää
Volga
Meillä tosiaan kerran viikossa punnitaan ja niistä Minlee tekkee sitten yhteenvedon joka viikolle :o)!!
Maanantaisin aloitetaan aina uusi pino otsikolla Sisunaiset ja päivämäärä ja sinne sitten jokainen omana punnituspäivänään ilmoittaa painonsa ja muuten sitten vaihdellaan kuulumisia pitkin viikkoa samassa pinossa :o)!!
Ja jotta minlee saa lisättyä sinusta kaikki tiedot tuohon taulukkoonsa niin tarvitsee ainakin sun pituuden ja aloituspainon..olikohan jotain muuta vielä?!
Mulla on sujunut edelleen mallikkaasti, mutta volgan tavoin menkat päällänsä ja ne turvottaa eikä vaaka näyttänyt tänään ollenkaan mukavia lukemia kun sille hypähdin..toivottavasti maanantaiksi laskis reippaasti noista lukemista ;o)!
KÖRIS
Nyt on saatu taas muutama vähän paremmin nukuttu yö, niin jaksaa taas urheilua edes harkita;) Tää päivä on mennyt syömisten suhteenkin ihan ok, vaikka äitin tuomasta suklaalevystä söin puolet (mutten kuitenkaan kokonaan bdbdbdbdb) ;)
Kyllähän mä tiedän, ettei pieni eikä isompikaan plussa tätä touhua saa kaataa, mutta silloin ottaa päähän, kun on
oikeasti
syönyt terveellisesti ja liikkunut ja silti ei laihdu. No, elämä on. Olen muutamaan kertaan laihduttanut lähes 10kg (sinne nykyiseen tavoitteeseeni 56-58kg) ja nytkin on synnytyksen jälkeisestä 76kg kuitenkin lähtenyt jo 11kg, joten tiedän, että pystyn kun vaan jaksan tsempata!
[b]Minlee:[/b] lasketko sä kaikille sitten kuun vaihteessa uudestaan noi tavoitteet vai saako niitä näin yhtäkkiä muuttaa? ;)
Milloin tää sisunaiset -ryhmä on alunperin perustettu? Kuinka kauan teistä pisimpään olleet ovat täältä hakeneet tsemppiä?
Axe vähän paremmalla mielellä :)
Minlee: Mun aloituspaino on ollut 96kg, viime torstaina sen punnitsin kun tein juhlallisen päätöksen aloittaa uuden elämän (hmm.. ties monettako kertaa, mutta olen jo lopettanut näiden aloitusten laskemisen.. :-). Olkoot siis torstait mun punnituspäiviä. Pituutta on 174cm. Mitään kummempia tavoitteita en aseta, niin kauan kuin mulla on imetys päällä. Sitten katsotaan tilanne uudestaan kun imetys päättyy.
Viimeisenä parina päivänä olen ollut ihan intoa piukassa tästä uudesta " projektistani" . Ja tuon teidän kuntopyöräkeskustelun innoittamana sain jopa miehen eilen lupaamaan ostamaan mulle kuntopyörän :-) Mikäpä olisi kotiäidille parempaa liikuntaa kuin kotona polkeminen! Mulla ei ole aikaa lähteä niitä kaupoille metsästämään, mutta katselin että Hobby Hallissa ja NetAnttilassa olis pari kelvollista hintaluokkaan 149-169¿. Onkohan ne ihan käypäsiä pelejä, tietääkö kukaan kuntopyöristä enemmän?
Tuo kuopuksemme on vähän huonosti nukkuvaa sorttia joten se on innoittanut (nojoo, pakon sanelemana..) lähtemään muutamana aamuna jo kukonlaulun aikaan vetämään kärrylenkkiä tuonne lähimaastoon että juniori saisi vielä unen päästä kiinni.
Semmoista hyötyliikuntaa ja suunnittelua täällä näin alkuvaiheessa.
-Dudel-
Uskokaa tai älkää - olen lähdössä Naisten Kymppiin! Josko siitä saisi kaivattua piristystä tähän p*skaan... aamu alkoi miehen kanssa riitelyllä ja ovien paiskomisella :( Mulle suurin vastus onkin just tää kotielämän vaikeus: riitelyä, v*tuilua, pahaa mieltä --> syömistä. Välillä sain sentään raivoni kanavoitua liikuntaan, mutta huonosti nukuttujen öiden jälkeen ei sekään nappaa kun kroppa tuntuu lyijyltä :(
Sisunaisissa olen minä debyteerannut jo vuonna 2005, jolloin syksyllä pudotin viitisen kiloa - kerätäkseni ne heti alkuvuodesta 2006 takaisin. Syksyllä sitten liityin taas mukaan ja karistin 10...12kg enkä piruvie aio niitä enää takaisin huolia!
Minulle toimii laihiksessa parhaiten se, että oikeasti nautin siitä mitä teen. Opettelin siis nauttimaan vähäkalorisista herkuista kuten maitorahkasta, raejuustosta, kasviksista... liikunta on minulle elinehto, ilman sitä mielialani ovat aivan maassa ja itsetunto hakusessa. Näin on ollut aina. Ikävä vaan, kun minulla ei ole nyt yhtään kaveria, jonka kanssa liikkua - paitsi työpaikalla, mutta yhteisen ajan löytyminen työaikana on aina astetta vaikeampaa. Illat olen siis juossut sykemittari seuranani ja yrittänyt löytää siitä mielekkyyttä ja jatkuvuutta kehitystäni seuraamalla. Ja onnistunutkin - kunnes jatkuvat flunssaputket veivät kaiken tavoitteellisuuden ja suistivat taas masennukseen.
Oikeastaan olen siis nauttinut laihiksestani täysin sydämin! Senkin takia on entistä masentavampaa ollut palata taas tähän syömisen ja telkkarin turruttavaan maailmaan entisestä energisestä minusta, jonka luulin jo saavuttavani... yhtä taisteluahan tämä on, mutta kokonaan en anna periksi. paremmilla lähtökohdilla olisin varmaan jo tavoitteessani - tai en olisi edes syönyt itseäni porsaaksi. Mutta aina on helppo syyttää ulkopuolista maailmaa... itse tässä on vaan elettävä ja tsempattava.
Voimia ihan jokaiselle Sisukkaalle! Kiva kun olette täällä :)
Emo
Eilen jäi tosiaan tuo kirjoittaminen hieman vähälle, kun meidän piti lähteä anoppilaan syömään!No ilmoitinpas nyt ainakin sen mun tulokseni, joka oli tosiaan välitettavaesti plussaa, mutta ei nyt enempää siitä, nyt on kuitenkin kohta uusi viikko edessä, ja mä aion tosiaankin nyt sitten tsempata oikein kunnolla!
Lisäintoa mulle ainakin antaa tuo lämpenevä kesäsää, joka muistuttaa mua siitä et kohta sitä ollaan oikeestikin rannalla bikineillä, joten nyt on tehtävä vielä se viimeinen rutistus!
Oon tosiaankin tehnyt nyt päivittäin sen 20 vatsalihasta (vähintään) ja mun mielestä ehkäpä jopa jonkinlaista tulostakin on syntynyt!JEE!
Monet teistä on kirjoittaneet siitä et miehet kannustaa kovasti teitä tässä urakassa, mutta mulla on kyllä vähän toisin päin:miehen mielestä mun ei tarvis laihduttaa, joten ei se sit oikeestaan tsemppaakkaan mua sen kummemmin...Onkos kellään muulla näin?
No hyvää ens viikkoa sitten vaan kaikille, ja nauttikaa lämpenevistä säistä:)
Mulla myös toimii (silloin kun toimii) se herkuttelupäivä tai sitten jopa sellainen linja, että parina-kolmena päivänä viikossa napostelen jotain herkkua esim.100-200kcal edestä kunhan vaan sitten sinä tai seuraavana päivänä liikun ne kalorit taivaan tuuliin. Tällä metodilla laihtumistahti oli n.500g/viikko ja jos pidin tiukempaa linjaa, lähti jopa 800g/viikko...
Ei yhtään sellainen olo, että jaksaisin alkaa seurailla syömisiä, kaloreita, tai lähteä liikkumaan :( Eilen kun tulin töistä kotiin painelin vaan peiton alle ja nukuin tunnin-puolitoista enkä noussut sängystä kuin antamaan lapsille hyvänyönsuukot. Ei siis hyvä, ei ollenkaan... aamullakin (klo 7) kun sitten ensimmäinen lapsonen kipaisi sänkyymme, tuntui kuin silmäluomet olisivat lyijyä ja koko kroppa liimattu petiin. Kiva joo, kesä ja kaikki :(
Paremmilla voimilla sisukkaasti tavoitteisiin, näyttäkää että se onnistuu! Minulla ei ole todellakaan voimia nyt, ei sitten mihinkään.
Emo