Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^&^MARRASMURUJEN MA-KE HÖPINÄT (viikko 21)^&^

21.05.2007 |

No niin eli huomenta taas kaikille näin maanantai aamun kunniaksi.

Meillä nukuttiin koko yö,mutta nyt sitten klo:05.00 ei enään unta piisannutkaan joten hereille jo taas tähän aikaan.

Alkaa meillä olla aika normaalia tää klo:05.00 herääminen,mutta kyllä tääkin mukavampi aika on heräillä kuin klo:04.00 kuten viikko sitten oli muutamana aamuna jo silloin vauvan aamu alkanut ja itellä väsytti vietävästi.

Onkos muita tänään menossa perhekahvilaan?

Mä kun pääsen sinne anopin kyydissä kolmen lapsen kanssa tänään,viime viikolla kun ei päästy kun Joel oli kipeä.

Mutta nyt taas lapsetkin odottaneet sitä jo useemman päivän kun tapaa muitakin lapsia kuin omat sisarukset.

Nyt meillä istutaan jo kunnolla ilman tukea reilu 2 minuuttia.

Olis saattanut istua pidempäänkin mutta sisarukset tuli touhuamaan viereen niin ei jaksanut enään keskittyä istumiseen.

Mutta nyt Joel hermostuu oleen sylissä,joten pitää lopetella ettei se herätä kaikkia!

toivoovauvaa ja Joel

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se on sitten,että raskaustestistä pläjähti HETI selvä plussa että aikalailla meni yöunet multa8-0

Mies on asiasta innoissaan ja mulla on sekavat tunteet,koska tulee niin pieni ikäero ja koska olin ajatellut jättää tämän lapsitehtailun nuoremmille.Isompaa asuntoakin tarttee alkaa katsoa ja muuta sellaista.

Pikku-ukkeli söi äsken maitoa,vaikkei yleensä oo heräillyt tähän aikaan.Hampaita tekee,olisiko siksi niin levotonta tuo uni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla