Treffeille pitää saada uusi käytäntö
Eli jos treffit ovat pelkkää keskustelua, niin nainen maksaa kaiken myös miehen tilauksen ja matkat. Jos taas treffien jälkeen samana päivänä harrastetaan seksiä, niin silloin mies maksaa kaiken. Tämä olisi reilu tapa jakaa kustannukset.
Kommentit (310)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha olen juuri eronnut nainen ja joku älykääpiö yritti kyllä kysyä minua "kotitreffeille". Pelkkä kysymys siirsi hänet kategoriaan "ei jatkoon mut kerran voi käydä ulkona"
Mies lähettää kaikille pantavan näköisille naisille kutsun kotitreffeille. Aina joku lopulta suostuu. Miehelle on aivan sama kuka se nainen on.
Minä taas en etsi sellaista miestä, jolle kelpaa kuka tahansa nainen.
Ei kelpaa kuka tahansa nainen. Naisen pitää olla pantavan näköinen ja ei saa pihdata. Muilla ominaisuuksilla ei ole väliä.
Maksullinen nainen on sinulle se oikea.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan pikkuneiti minua ei kiinnosta pikkutyttöjen kiukuttelu kun on jäänyt päiväunet väliin.
Mutta ihan rehellisesti kerran vaadit miestä maksamaan sinulle sinun ajasta ja seurasta se tekee sinusta kaikkien viralliseTen määritelmien mukaan maksullinen naisen.
"Hu*rasta ei vaimoa saa"
Yritän jotenkin päästä yli tästä takaiskusta: meistä kahdestako ei koskaan tule avioparia
Mistä löytäisin yhtä ihanan miehen, mistä??
Nämä väitteet siitä, että naiset hyväksikäyttävät miehiä ilmaisen kahvikupin takia, ovat varsin huvittavia. Tuskin kukaan nainen on niin köyhä tai niin kyllästynyt, että lähtisi käyttämään aikaansa kahvilassa sellaisen tyypin kanssa, joka ei muutenkaan kiinnosta häntä, pelkästään saadakseen ilmaisen kahvin. Eiköhän useimmat mieluummin keitä kahvit kotona kuin tuhlaisi aikaansa epämiellyttävässä seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan pikkuneiti minua ei kiinnosta pikkutyttöjen kiukuttelu kun on jäänyt päiväunet väliin.
Mutta ihan rehellisesti kerran vaadit miestä maksamaan sinulle sinun ajasta ja seurasta se tekee sinusta kaikkien viralliseTen määritelmien mukaan maksullinen naisen.
"Hu*rasta ei vaimoa saa"
Yritän jotenkin päästä yli tästä takaiskusta: meistä kahdestako ei koskaan tule avioparia
Mistä löytäisin yhtä ihanan miehen, mistä??
Ihana ja huomioiva aviomies, joka varmasti tekee kaikkensa perheen eteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun toisin päin. Nainen maksaa, jos ekat treffit päätyy seksiin ja mies, jos jää jutustelun tasolle.
Mitä nainen tuossa hyötyy? Ei yhtään mitään.
Tuossa edellisessä viestissä se juuri sanottiin.
Ei siinä mitään sanottu. Ei naisetkaan siitä jutustelusta uusien ihmisten kanssa pidä yhtään sen enempää kuin sinäkään. Seksi sinun kaltaisesi sosiaalisen nollan kanssa olisi kauhistus.
Nainen olisi kärsijänä molemmissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä väitteet siitä, että naiset hyväksikäyttävät miehiä ilmaisen kahvikupin takia, ovat varsin huvittavia. Tuskin kukaan nainen on niin köyhä tai niin kyllästynyt, että lähtisi käyttämään aikaansa kahvilassa sellaisen tyypin kanssa, joka ei muutenkaan kiinnosta häntä, pelkästään saadakseen ilmaisen kahvin. Eiköhän useimmat mieluummin keitä kahvit kotona kuin tuhlaisi aikaansa epämiellyttävässä seurassa.
Se nyt vaan on kiistaton tosiasia, että osa miehistä ei ole muuta kuin epämiellyttävää seuraa naisille. Niillä ei treffit johda toisiin, tuskin edes ensimmäisiin. Surullista.
Käsi ylös kaikki ne, jotka on yllättyneitä että ap on sinkku!
Vierailija kirjoitti:
"Hu*rasta ei vaimoa saa"
Minä en vaadi miestä maksamaan yhtään mitään. Päin vastoin, haluan maksaa omani itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun toisin päin. Nainen maksaa, jos ekat treffit päätyy seksiin ja mies, jos jää jutustelun tasolle.
Ei siinä mitään sanottu. Ei naisetkaan siitä jutustelusta uusien ihmisten kanssa pidä yhtään sen enempää kuin sinäkään. Seksi sinun kaltaisesi sosiaalisen nollan kanssa olisi kauhistus.
Eihän sun kannata treffeille mennä, jollet tykkää jutustelusta. Kannattaa pysyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen.
Mutta jos mies menee vttumaiseen paikkaan kahvilaan. Mies joutuu maksamaan siitä ja sitten vielä pitäisi mielistellä naista ja silti joutuu vetelee lapaseen. Kannattaako se miehen kannalta katsotuna?
Ja miksi naisen kannattaisi lähteä treffeille sun kanssa tai harrastaa seksiä sun kanssa? Näiden sun kommenttien perusteella vaikutat lähinnä ilkeältä ja katkeralta ihmiseltä, joka näkee naisen olemassaolon vain omien seksuaalisten halujensa tyydyttämisen kautta.
V*tuttaa maksaa pelkästä p@skanjauhamista. Jos on pakko sitä p@skaa jauhaa, niin se pitää tehdä ilmaiseksi tai ainakin sellaisessa paikassa missä miehen on mukava olla. Kahvila tai ravintola ei ole sellainen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Minä mielelläni menisin kahvilaan yksin, ja tarjoaisin kahvit vaikkapa koko kahvilalle, jos vaihtoehtona olisi treffit ap:n kanssa. 😂
Itse asiassa maksaisin hyvinkin suuria summia jos se takaisi etten koskaan ap:seen törmää.
Kun menen treffeille, en mieti että kumpi maksaa vaan että aikookohan mies tarjota pelkät kahvit vai jotain parempaa. Joskus on maksettu puoliksi ja oletin merkiksi siitä ettei miestä kiinnostanut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun kannata treffeille mennä, jollet tykkää jutustelusta. Kannattaa pysyä kotona.
Taisit vastata väärälle? Minä nimenomaan haluan kahvilaan jutustelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hu*rasta ei vaimoa saa"
Minä en vaadi miestä maksamaan yhtään mitään. Päin vastoin, haluan maksaa omani itse.
Miksi et maksa myös miehen virvokkeita kun sinulla on niin hinku sinne kahvilaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli haet vain seksiä. Käy maksullisella.
En, vaan haluan välttyä hyväksikäytöltä. Maksat pelkästä keskustelusta. Se on miehen hyväksikäyttöä.
Kumpikin maksaa omat syömiset ja juomiset. Treffeillä on tarkoitus tutustua. Seksi ei ole pakollista.
En käy kahvilassa koskaan. Pelkkä ajatuskin kahvilaan menemisestä tuntuu vastenmieliseltä.
Pystytkö menemään lapsen kanssa neuvolaan, päiväkodin keskusteluun tai koulun vanhempainiltaan?
Pystyn menemään myös kahvilaan, mutta mielestäni on täysin järjetöntä maksaa 4 euroa jostain kämäsestä kahvikupista sellaisessa paikassa, mistä ei tule minkäänlaista mielihyvää. Mielummin ostan samalla rahalla kaupasta yhden lonkeron ja yhden siiderin. Juon ne vaikka pyörälenkillä.
Sä voit tehdä ihan miten sä haluat, mutta ei auta hermostua siitä että ne naiset ehkä etsivätkin sellaista miestä, joka saapuu sinne kahvilaan ihan mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä käteen.
Mutta jos mies menee vttumaiseen paikkaan kahvilaan. Mies joutuu maksamaan siitä ja sitten vielä pitäisi mielistellä naista ja silti joutuu vetelee lapaseen. Kannattaako se miehen kannalta katsotuna?
Ja miksi naisen kannattaisi lähteä treffeille sun kanssa tai harrastaa seksiä sun kanssa? Näiden sun kommenttien perusteella vaikutat lähinnä ilkeältä ja katkeralta ihmiseltä, joka näkee naisen olemassaolon vain omien seksuaalisten halujensa tyydyttämisen kautta.
V*tuttaa maksaa pelkästä p@skanjauhamista. Jos on pakko sitä p@skaa jauhaa, niin se pitää tehdä ilmaiseksi tai ainakin sellaisessa paikassa missä miehen on mukava olla. Kahvila tai ravintola ei ole sellainen paikka.
Ei sinua kukaan sinne kahvilaan pakota. Etsi sellainen nainen joka ei kahvilaan halua myöskään, ja jätä rauhaan ne jotka haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hu*rasta ei vaimoa saa"
Miksi et maksa myös miehen virvokkeita kun sinulla on niin hinku sinne kahvilaan?
Minä menen treffeille vain sellaisten miesten kanssa jotka myös haluavat kahvilaan. Heitä on paljon.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on kiistaton tosiasia, että osa miehistä ei ole muuta kuin epämiellyttävää seuraa naisille. Niillä ei treffit johda toisiin, tuskin edes ensimmäisiin. Surullista.
Jotkut miehet ovat epämiellyttävää seuraa naisille ja jotkut naiset ovat epämiellyttävää seuraa miehille. Eikö tuo ole aika itsestäänselvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen sanoo joo ilmaistreffimiehen panokutsuun, niin missä se sitten käytännössä tapahtuu? Puiston yleisövessassa vai pusikossa?
Minä olen kerran tehnyt näin, meille tuli. Ollaan suhteessa vielä 4 v myöhemmin. Vielä ysärillä ja vuosituhannen vaihteessa oli kohtuullisen tavallista, että nuoret aikuiset löysivät yöelämästä seuraa. Joskus mentiin pelkille juttelujatkoille, joskus tuli ihan petiseuraakin. Vasta viime vuosina on tullut tämä ajatus, että pitäisi tuntea pitkään ennenkuin kertoo edes kotiosoitteen, ja jos et ole näin hysteerinen sinut haukutaan idiootiksi. No, jokainen tyylillään.
Osalla miehistä nyt ei vaan järki riitä sinne asti että pystyis katsomaan mitään naisen kannalta. On vaan omat tarpeet ja oma muna (ja omat rahat, tietysti). Naisten tehtävä on sitten tyydyttää näiden tarpeita. Naisten tarpeilla ei väliä. Nämä karsiutuvat kyllä treffaillessa ja yleensä jo sitä ennen, sillä naiset odottavat henkisen tason yhteyttä, mitä näiden kanssa on mahdoton muodostaa.