Koska mökkien hinnat tulee alas?
Erikoisen kalliita ovat edelleen.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvo mitataan myydessä.
muu on mielikuvitusta.
Jos ei ole ostajaa, arvo on 0 euroa.Kai vuosien tai vuosikymmenten käyttöarvokin on jonkin arvoinen. Siinä mielessä ei haittaa, vaikka emme saisi huvilaan sijoittamiamme rahoja takaisin.
No varsinkin jos käyttöarvosta puhutaan niin se on mökkien osalta todella huono. Käyttöasteen pitää olla todella korkea, jotta ostaminen on kannattavampaa kuin vuokraaminen. Toki voi pistää sen vuokralle silloin kun ei ole siellä, mutta hyvin harva haluaa jotain random ryyppyremmejä mökille jota käyttää myös itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakee! Loppuu pian kesken.
Ei lopu kun ihmiset loppuu Suomessa kesken, etenkin suomalaistaustaiset, jotka niitä mökkejä ostavat. Suomessa tulee muutaman kymmenen vuoden sisällä olemaan valtava ylitarjonta mökeistä.
t. kahden mökin loukussa
Miten voit olla loukussa kahdessa mökissä yhtäaikaa? En ymmärrä.
Kuivanmaan mökit halpenee nollille. Joku keskeisellä paikalla järven rannalla sijaitseva voi vielä liikkua mutta halpenee sekin kun tarjontaa on liikaa.
Ei ne tule. Joku voi laskea hintaa jos tinkaaat. Aikanaan tinkasin 20000 mökin hintaa alas ja ostin 150000 eurolla.
Ei ne enää hurjasti halpene. Perintöomaisuutta tulee myös muuta, joten ei kaikkien pesien tarvitse noita mökkejään dumpata...
Vierailija kirjoitti:
Ei ne enää hurjasti halpene. Perintöomaisuutta tulee myös muuta, joten ei kaikkien pesien tarvitse noita mökkejään dumpata...
Lahoaa paikoilleen jälkeläisten riidellessä ja lopulta joidenkin kymmenien vuosien päästä ottaa uudisasukkaat käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun appivanhemmilla on mökki myynnissä hintaan 10 000 e.
Ei tosta tarvi hintaa enää tiputtaa
Arvoa ei ole, jos ei ole ostajaa.
Kyllä vain on. hän vaikka näiltä jotka pitävät kokonaisia kerrostaloja tyhjänä kun eivät saa myytyä sillä hinnalla mitä itse haluaisivat👌
Tuo että asia on juuri sen arvoinen kun siitä joku on valmis maksamaan on ihan huuhaata joka koskee ainoastaan tavallista rahvasta.
Buumerien huvia mökkeily ja hinnat on buumerien ökyeläkkeiden tasolla ja niiden ylisuurten eläkkeiden takia myynti on hupia ei ole tosissaan myymässä. Sama kaikissa luxustuotteissa ostajakunta ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne tule. Joku voi laskea hintaa jos tinkaaat. Aikanaan tinkasin 20000 mökin hintaa alas ja ostin 150000 eurolla.
Ostitko chateaun ranskasta?
Vierailija kirjoitti:
Rom, rom, romm!!! 🤣 Nää persaukisten fantasiat on kyllä huvittavia.
Selväähän se on kaikille ettei niille suurien ikäluokkien mökeille löydy ostajia, nuoret eivät halua maksaa työleiristä.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava hinta, ellei ole tyyliin 45 min. Helsingistä ja rantatonttia vähintään puoli hehtaaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun appivanhemmilla on mökki myynnissä hintaan 10 000 e.
Ei tosta tarvi hintaa enää tiputtaa
Arvoa ei ole, jos ei ole ostajaa.
Kyllä vain on. hän vaikka näiltä jotka pitävät kokonaisia kerrostaloja tyhjänä kun eivät saa myytyä sillä hinnalla mitä itse haluaisivat👌
Tuo että asia on juuri sen arvoinen kun siitä joku on valmis maksamaan on ihan huuhaata joka koskee ainoastaan tavallista rahvasta.
Ai sä ajattelit että se kuvittelemasi arvo jotenkin mystisesti säilyy vaikka se ei ole olemassa missään muualla kuin korviesi välissä? 😂
Vierailija kirjoitti:
Viiden vuoden sisään tulee iso kyykkäys.
Niistä 60 luvun lahopaskoista.
Riippuu sijainnista. Tuskin ne maksukykyiset ulkkiksetkaan mihinkään Parikkalaan Venäjän naapuriin haluaa. Lapista kai ostetaan tällä hetkellä kaikki mikä vaan tulee myyntiin, nähtäväksi jää että puhkeaako sekin kupla.