Lue keskustelun säännöt.
Lääkkeiden korvaus loppuu myös migreenikoilta!
10.07.2026 |
Wille Rydman kaikessa viisaudessaan lopettaa myös kalliiden migreenilääkkeidrn Keöakotvaukset korvaukset!
Miten aiotte pärjärä mm Botoxia tai Vyduras tms käyttävät jatkossa? Onko teillä varaa itse maksaa lääkkeet?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa, jos on paljon sairauspoissaoloja saa irtisanoa.
On saanut toimia noin jo kauan ennen potkulakia. Siihen on riittänyt se, että työnantajalla ei ole osoittaa työtä, missä vajaatyökykyinen voisi työskennellä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi Wille sitten lopettaa laihdutuslääkkeiden Kelakorvaukset!
Ei kai laihtumiseen tarkoitetut lääkkeet ole nykyisinkään kelakorvattavia?
Tää tietyllä lailla pitää paikkaansa migreeni puhkeaa mulla ( ja ylipäätänsä monilla), kun stressaava tilanne on juuri loppunut/ loppumassa. Eli perjantaina alkaa työpäivän jälkeen tai jo aamulla. Mulla tulee helposti sarjoittaisena. Kun alkaa perjantaina kestää lauantaihin. Sunnuntaina täytyy vielä levätä eli olla pimeässä huoneessa, silmälaput silmillä, mielellään viileässä tilassa. Sunnuntai-iltana alkaa uudelleen, joten maanantai saikkua.
Kukaan ei turhaan ole tosiaan perjantaista maanantaihin mitään tekemättä, laput silmillä, kohtaamatta edes perheenjäseniään. Se migreeni kun ei ole vain päänsärkyä vaan koko maailman vääristymää.
Useat lääkärit ovat sanoneet, että migreeni on ahkerien ja tunnollisten ihmisten tauti. Harvemmin myöskään migreeniä potevat hankkivat itselleen krapulaa.
Sitten on ihan eri asia ne, jotka valehtelevat itselleen migreeniä, koska ovat laiskoja tai kateellisia migreenipotilaiden sairaslomista. Koska kaikestahan voi joku omassa tyhmyydessään olla kateellinen.