Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeiden korvaus loppuu myös migreenikoilta!

Vierailija
10.07.2026 |

Wille Rydman kaikessa viisaudessaan lopettaa myös kalliiden migreenilääkkeidrn Keöakotvaukset korvaukset!

Miten aiotte pärjärä mm Botoxia tai Vyduras tms käyttävät jatkossa? Onko teillä varaa itse maksaa lääkkeet?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole. Botoxilla olen pärjännyt.

En tiedä. Tuleepahan sitten sairaspoissaolot töistä lisääntymään ja rajusti- pahimmillaan kohtaus voi olla sarjoittaista, ja kestää viikon!

Kummasti taas yhdellä työkaverilla se migreeni nytkin vaivaa ja minut hälytettiin töihin.

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

Tunnen sairaudesta vain sen että sille on tyypillisin oire päivä on perjantai tai maanantai. Tai silloin kun loma on päättymässä. Tehyn tädit on itsekin sanonut, että se on iso ongelma naisvaltaisilla aloilla jossa on paljon yhden päivässirauslomia. 

Tää tietyllä lailla pitää paikkaansa  migreeni puhkeaa mulla ( ja ylipäätänsä monilla), kun stressaava tilanne on juuri loppunut/ loppumassa. Eli perjantaina alkaa työpäivän jälkeen tai jo aamulla. Mulla tulee helposti sarjoittaisena. Kun alkaa perjantaina kestää lauantaihin. Sunnuntaina täytyy vielä levätä eli olla pimeässä huoneessa, silmälaput silmillä, mielellään viileässä tilassa. Sunnuntai-iltana alkaa uudelleen, joten maanantai saikkua.

Kukaan ei turhaan ole tosiaan perjantaista maanantaihin mitään tekemättä, laput silmillä, kohtaamatta edes perheenjäseniään. Se migreeni kun ei ole vain päänsärkyä vaan koko maailman vääristymää.

Useat lääkärit ovat sanoneet, että migreeni on ahkerien ja tunnollisten ihmisten tauti. Harvemmin myöskään migreeniä potevat hankkivat itselleen krapulaa.  

Sitten on ihan eri asia ne, jotka valehtelevat itselleen migreeniä, koska ovat laiskoja tai kateellisia migreenipotilaiden sairaslomista. Koska kaikestahan voi joku omassa tyhmyydessään olla kateellinen.

Vierailija
42/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa, jos on paljon sairauspoissaoloja saa irtisanoa.

On saanut toimia noin jo kauan ennen potkulakia. Siihen on riittänyt se, että työnantajalla ei ole osoittaa työtä, missä vajaatyökykyinen voisi työskennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi Wille sitten lopettaa laihdutuslääkkeiden Kelakorvaukset!

Ei kai laihtumiseen tarkoitetut lääkkeet ole nykyisinkään kelakorvattavia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi